Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Villedende "markedsføring"?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 14:39

Fra mc24.no;
"På MC24 finner du alt du trenger å vite om motorsykler.
MC24 er et nettmagasin med entusiastisk og daglige nyheter om motorsykkel.

MC24 er landets største og bredeste MC-magasin. I tillegg til å
levere MC-stoff til en rekke norske aviser, samarbeider vi med en rekke
publikasjoner i flere land i Europa, USA og Asia."

Jada...snakk om selvbedrag...
Jeg må innrømme at jeg av personlige grunner har stort sett boikottet siden siste året, men det ser ikke ut til at jeg har gått glipp av stort..?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

2 Re: Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 14:58

Nei, der har du ikke gått glipp av mye. Æ har ingen personlige eller prinsippielle grunner til å ikke titte innom MC24, men det skjer lite der. "Daglige nyheter" e å ta litt hardt i.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 15:06

Da Kvadsheim ville gi seg, var Johan Ahlberg i fastbikes.se og jeg i samtaler med han om å overta mc24.

Midt i prosessen ble det helt stille fra Kvadsheim, Ahlberg og jeg hørte ikke mer, og Frode Moe som nå har siden ble valgt til å overta.

Noe mer om hvorfor hørte man ikke...
JEG opplevde det som noe ufint, og dret i hele siden etterpå.

...men vi får håpe han er fornøyd med sitt valg :p
HAHAHAHA What a Face

4 Re: Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 16:03

Hvis du tenker litt strategisk og langsiktig her - så burde du jo sjekke litt hvem som nå er eiere - og så vil du jo kunne
skilte med litt mer tyngde når du når er offisiell skribent for Bike - særlig etter at du har gjennomført turen din.

Ikke sikkert det er umulig å manøvrere seg i posisjon der - hvis de har andre ambisjoner om å vise pilsbilder fra trøtte treff - på litt sikt.

Du har jo utstrakt skrivekløe - og det er jo et "marked" for dette i den nye media verden ... du kan vel neppe flyte på
utseendet slik som rosabloggerne gjør - men du har jo anlegg for litt bra journalistikk innimellom utskeielsene... Suspect

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 16:20

El Tiburón skrev:... du kan vel neppe flyte på
utseendet slik som rosabloggerne gjør
WTF!?!?! Evil or Very Mad
Erru frekk eller? Sad Jeg er jo RÅkjekk! Shocked

Fra spøk til Gatling-gun; joda...det er klart jeg kan slenge ut noe agn, og se om de biter, men det forekommer meg som at den godeste Moe har funnet en profil for siden som passer ham godt; kompisvisning og kosepludring. Hvordan har får annonsører dit kan jeg ikke forstå.
Eneste forklaring må være langsiktige avtaler som henger igjen, eller annonsører som ikke har vært inne på siden på LANGE tider, og tror alt er som det engang var...

Taijm vill shåu...

Jeg antar fasit om et år eller to er en nedlagt side. Og *poff*, så er mc24 historie.

6 Re: Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 16:22

...forøvrig gir jeg kudos for at du endelig har skiftet navn, droppet assosiasjonene til en Japansk jaktfalk, og slått deg til ro med å være en døsig hai Wink

7 Re: Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 17:13

Døsig? SULTEN... affraid

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Villedende "markedsføring"? on Tir 8 Mai 2012 - 20:34

Haeggis skrev:...forøvrig gir jeg kudos for at du endelig har skiftet navn, droppet assosiasjonene til en Japansk jaktfalk, og slått deg til ro med å være en døsig hai Wink

Å fan,jeg trodde han hadde skiftet nick fordi han planla en seiltur til Tyborøn rabbit

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

9 Re: Villedende "markedsføring"? on Tor 10 Mai 2012 - 21:22

Men ang lite trafikk på nettsider, så e det ikke direkte overload på bike heller for tiden. Eskil har visst gått i dekning etter hans lille utbrudd før helga

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Villedende "markedsføring"? on Tor 10 Mai 2012 - 22:40

jhn skrev:Men ang lite trafikk på nettsider, så e det ikke direkte overload på bike heller for tiden. Eskil har visst gått i dekning etter hans lille utbrudd før helga

Skjønner jeg godt... fyren ytret seg som en tosk... men det gjorde jaggu Eskil også!!

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Villedende "markedsføring"? on Fre 11 Mai 2012 - 5:39

GSXR1000K9 skrev:
jhn skrev:Men ang lite trafikk på nettsider, så e det ikke direkte overload på bike heller for tiden. Eskil har visst gått i dekning etter hans lille utbrudd før helga

Skjønner jeg godt... fyren ytret seg som en tosk... men det gjorde jaggu Eskil også!!

Hva har jeg gått glipp av?!

-Noen som har en link til denne hendelsen?? What a Face

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Villedende "markedsføring"? on Fre 11 Mai 2012 - 8:31

99Trollerud skrev:
GSXR1000K9 skrev:

Hva har jeg gått glipp av?!

-Noen som har en link til denne hendelsen?? What a Face

Du har sikkert lest det hollis, men her er den:

http://www.bike.no/nyheter/kommentar-din-klovn-176989

lol!

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Villedende "markedsføring"? on Fre 11 Mai 2012 - 19:24

Hmm, æ har litt vanskelig for tro at du har gått glipp av dette, æ har inntrykk av at du får med dæ det meste som kan "krangles" om confused

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Villedende "markedsføring"? on Fre 11 Mai 2012 - 21:15

Jeg?? Nei, slettes ikke..

Gamle-Bike er jeg ikke innom lengre, det forklarer vel igrunn hvorfor jeg ikke leser hva som skjer der..

Sleep

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Villedende "markedsføring"? on Man 14 Mai 2012 - 18:11

Æ vil bare understreke at i mitt hode, så e det positivt å være en "kranglefant"

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Villedende "markedsføring"? on Man 14 Mai 2012 - 20:16

jhn skrev:Æ vil bare understreke at i mitt hode, så e det positivt å være en "kranglefant"

Skal man overleve der oppe i de skrinne kårene under Nordkalotten, så må man ikke vike unna for en liten fight i ne og ny?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]