Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Noen som har prøvd Bagsters sete modifikasjon til MC?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Hei.Noen som har erfaringer med bagsters sitt omtrekk av sete med gel pute?Er det et komfortabelt og godt alternativ til dyr corbin?

Dævven døtte er bike.no forumet dødt nå!

Vis Medlemmets Profil
Njaaaa..
noen lovpriser dette setet mens andre ikke liker innlegget med gel.
men generelt tror jeg de fleste er fornøyd-spørsmålet er vel hvordan en reagerer på forskjellige fastheter og fasong, for selv trenger jeg veldig faste seter for ikke å få tresmak-dette og mulighet for å forandre posisjon på hvor jeg sitter.

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:Njaaaa..
noen lovpriser dette setet mens andre ikke liker innlegget med gel.
men generelt tror jeg de fleste er fornøyd-spørsmålet er vel hvordan en reagerer på forskjellige fastheter og fasong, for selv trenger jeg veldig faste seter for ikke å få tresmak-dette og mulighet for å forandre posisjon på hvor jeg sitter.

Beste hadde vel å fått prøvd ett,men jeg er vel av dem som syns en mellomting er bra.Syns Corbin er litt veeel hard (rare der er at passasjersalen er mye mer komfortabel enn førersetet.Forstå det den som kan...).Ser på en honda big one,og har hørt dårlige ting om salen.

Takk for svar:)

Vis Medlemmets Profil
Beste er jo å finne et sete som en føler er optimalt -for så å gjenskape dette(fasong/fasthet) på sin egen sykkel.
men dette krever litt arbeid og div skumplast.

Vis Medlemmets Profil
FastFreddie skrev:Dævven døtte er bike.no forumet dødt nå!

Hehe,det er jo stort sett du som har sittet og snakka med deg selv der det siste året eller så. Alle andre har lagt merke til det for lenge siden...

"Fast"Freddie?  clown clown

Ellers så har jeg ikke peiling på det du spør om.Har et Corbin-sete til ZX'en,men av en eller annen grunn så ble det til at jeg brukte det originale. Husker ikke,er så lenge siden jeg kjørte den santa

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]