Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Indre gaffelben til RD350 kjøpes..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Indre gaffelben til RD350 kjøpes.. on Ons 9 Mai 2012 - 22:57

KnutR

Admin
Trenger gaffelben til RD350 (luftkjølt). Rust og hakk er jeg ikke interessert i, det har jeg nok av fra før. Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

2 Re: Indre gaffelben til RD350 kjøpes.. on Tor 10 Mai 2012 - 7:18

På Hønefoss er det en kar som trekker av krommen, og legger på ny, om du vil fikse de du har.
Han har vært billig og hyggelig mot "min kilde", men han kan virke litt skummel for folk som ikke kjenner ham, så man må være ytterst ydmyk innledningsvis..

-Bare en tanke.. alien

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Indre gaffelben til RD350 kjøpes.. on Tor 10 Mai 2012 - 9:06

KnutR

Admin
Hm.. Hvordan vil det fungere dersom det er hhv rust eller hakk?
Jeg har ett sett som er godt rustet, og ett sett uten rust, men et par gode hakk..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

4 Re: Indre gaffelben til RD350 kjøpes.. on Tor 10 Mai 2012 - 19:34

Alt kan repareres, Knut?

Karen jeg tenker på, har en dreibenk han spenner gaffelbeina i, og pusser, pusser, og pusser..

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Indre gaffelben til RD350 kjøpes.. on Tor 10 Mai 2012 - 21:03

KnutR

Admin
Tålmodighetsprøve i fjerde potens.
Hvor mye tar denne gubben for å fikse opp et sett med 34mm rør da?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Indre gaffelben til RD350 kjøpes.. on Tor 10 Mai 2012 - 21:14

Jeg hadde hakk i ene beinet mitt.
350 papir rundt tømmerblyanten ,2 stryk på tverr over hakket. Etterpå 1200 våtslipepapir dynket i motorolje altid på tverr av beinet ca 10-15 minuter.
Gull Very Happy

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Indre gaffelben til RD350 kjøpes.. on Søn 20 Mai 2012 - 20:06

I flg. artikkel i Classic Motorcycle Mechanics så funker det å legge på epoxy i hakk for deretter å slipe med fint papir.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]