Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Pensjonisttråden.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 0:34

Presentasjonstråden for tverre gamle, halvgamle, unge og gale forumister som i stor grad har emigrert fra andre forum de ikke lenger orker å diskutere skjedesmøring, fargevalg og annen trivia for endte gang med nykomlinger innimellom slagene med de aller, aller galeste nettrollene.
...for de som egentlig bare vil prate skit om motorsykler, øl, damer, og alt annet de måtte komme på. Og gjerne holde liv i en krangel eller to over noen titalls sider.

Her kan vi gjerne fortelle hvilke andre forum vi også er (in)aktive, slettet eller kastet ut fra, hvor lenge vi har troll...unnskyld, debattert på MC-forum, og til sist hcilke nick vi brukte.

Jeg tror det kan bli en artig tråd, selv om jeg antar den sklir ut etter maks tre innlegg...
geek

Én ting må jeg be alle om: vær så snill og ikke transformér dette til en krigsteåd mellom forum, adminer, forumister eller annen konfliktgrums.
Hensikten med tråden er å gi folk en mulighet til å lettere finne igjen folk de hadde sansen for andre plasser.

-GO!

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

2 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 0:40

Og da begynner likegodt jeg.
Jeg har/har hatt profiler på MC-siden, bike.no, bike.se, bike.dk, adv. riders, her, motoport, pluss to-tre andre steder jeg ikke tror finnes lenger, og jeg husker ikke navnene. I tillegg en del merke- og modellspesifike forum.
Har aldri blitt kastet ut noen plass...av en eller annen merkelig grunn.
Jeg har til og med vært moderator og greier (en snill en).
Har drevet med utlevering og utdriting av meg selv med ymse metoder og virkemidler på motorsykkelforum siden 2004, tror jeg det var.
Har alltid, overalt, det samme nicket; Haeggis.

3 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 0:57

Jeg er så fantasiløs at bare bruker mine egne initialer. Men nok nick-snikksnakk

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 4:32

Haeggis Amateur Line skrev:Og da begynner likegodt jeg.
Jeg har/har hatt profiler på MC-siden, bike.no, bike.se, bike.dk, adv. riders, her, motoport, pluss to-tre andre steder jeg ikke tror finnes lenger, og jeg husker ikke navnene. I tillegg en del merke- og modellspesifike forum.
Har aldri blitt kastet ut noen plass...av en eller annen merkelig grunn.
Jeg har til og med vært moderator og greier (en snill en).
Har drevet med utlevering og utdriting av meg selv med ymse metoder og virkemidler på motorsykkelforum siden 2004, tror jeg det var.
Har alltid, overalt, det samme nicket; Haeggis.

...men du begikk da noen forum-harakiri på bike ....

Jeg er fortsatt litt innom bike - med det tar 2-3 dager mellom svarene der ..... nå er jo dette forumet faktisk brennhett med ørten nye innlegg nå jeg åpner på obskure tidspunkt.

Bruker samme nicket der og på sporthoy - har en profil på det andre forumet som omtaler men har aldri brukt den.
Har aldri skiftet nick eller blitt utestengt - da jeg alltid er saklig og seriøs.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 6:57

Finnes det andre fourm? scratch

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 9:02

KnutR

Admin
Er såpass kjedelig at jeg har samma nick på alt av mc-forum - og har (så vidt jeg vet) aldri blitt kasta ut?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

7 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 11:14

Jeg slettet aldri kontoen, Haya.
Jeg bare ba alle drite og dra, tømte kontoen for detaljer og holdt meg avlogget til ting roet seg Wink

Sist endret av Haeggis Amateur Line den Ons 7 Jan 2015 - 12:12, endret 1 gang

8 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 11:39

Æ dreit, men æ dro aldri.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 12:14

Dreit du, eller dreit du på deg?

...50% er ikke verst.
Du dro vel litt? I dorullen f.eks?
Eller bruker dere ikke dopapir nordpå, bare reinlav eller venstre hånd?

10 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 14:03

Haeggis Amateur Line skrev:Dreit du, eller dreit du på deg?

...50% er ikke verst.
Jeg hørte om en engelskmann som for 100 år siden elns testet hva som egnet seg best til den slags.
Han prøvde alt mulig rart, og fant ut at en svanehals var best ... altså, den fjærkledde halsen til en levende svane.
Han holdt et godt grep rundt hode på svanen med den ene handa, og med den andre holdt han fast i beina til svanen. Ei hand foran kroppen og ei hand bak, om du skjønner? Svanen vasket jo seg selv etter hver runde.
Det er min metode.
Reinlav er håpløst gammeldags.
Har man først prøvd en god varm og myk svanehals, går man aldri tilbake til reinlav ... garantert.

Reinkjøttet får også en mye mere delikat smak på den måten.

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 14:26

jhn skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Dreit du, eller dreit du på deg?

...50% er ikke verst.
Jeg hørte om en engelskmann som for 100 år siden elns testet hva som egnet seg best til den slags.
Han prøvde alt mulig rart, og fant ut at en svanehals var best ... altså, den fjærkledde halsen til en levende svane.
Han holdt et godt grep rundt hode på svanen med den ene handa, og med den andre holdt han fast i beina til svanen. Ei hand foran kroppen og ei hand bak, om du skjønner? Svanen vasket jo seg selv etter hver runde.
Det er min metode.
Reinlav er håpløst gammeldags.
Har man først prøvd en god varm og myk svanehals, går man aldri tilbake til reinlav ... garantert.

Det er vel derfor svanene blir kalt trekkfugl ??? tongue

Ellers kan jeg si at jeg har er Kmann på noen andre forum; MC-siden, ADV-rider, og kanskje noen andre men det husker jeg ikke.. Er vel ikke kasta ut noen plass, ser vel ikke det som et mål heller så tvers igjennom god jeg er(sa hu mor). Men jeg har vel hatt lyst til å si noe av og til som kanskje hadde kvalifisert meg scratch

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Pensjonisttråden. on Ons 7 Jan 2015 - 19:47

Trollerud skrev:Finnes det andre fourm?  scratch

Nææh No

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]