Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hva er det som bestemmer co-innholdet i eksosen?

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

mirsco skrev:DOm du sprenger hele sulamitten vil jeg ikke ha prinsessa på ryggen..

Er hu så stygg? Eller vil du ha a foran istedet? Kanskje det er det du mener? What a Face

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Timepris: 300.-
Timepris hvis kunden skal se på: 600.-
Timepris hvis kunden vil hjelpe til: 900.-

?

Hørtes ut som et bra verksted. Deler ut gratisprøver så du blir avhengig  What a Face

Gull hvis du kommer gjennom kontrollen billig!

Hehe,jeg blingset visst litt igår ettermiddag. Den timesprisen var i verkstedet som hører til bensinstasjonen vegg i vegg,og der utføres bare sånne ting som jeg gjør(nesten)like lett selv hjemme.

Men gratisprøver er ikke å forakte rabbit

mirsco skrev:DOm du sprenger hele sulamitten vil jeg ikke ha prinsessa på ryggen..

Er hu så stygg? Eller vil du ha a foran istedet? Kanskje det er det du mener?  What a Face

Aner ikke hvordan hun ser ut.... men tar ingen sjangser før jeg veit hva jeg går til jocolor

Vis Medlemmets Profil
Skal si lamdasonden fra Biltema gjorde vei i vellinga,kjørte meg en tur rundt øya på førstegearet og rett oppunder turtallsperra,handbrekksving inn på verkstedet som målte over 2 i CO første gangen, og stappa inn sonden demses.

Resultat?  0,00% cheers

Resultat?  0,00% cheers

Var det prisen? cheers

Vis Medlemmets Profil
Utakk er verdens lønn Suspect

La både sjela og litt kronasje i å få bilen eu-godkjent,og hva gjør den nå arveløse jentungen? Kjøper seg ny bil,og sier jeg kan beholde Pissjåen Suspect

Prøver å selge sjiten,god respons,fra våre nye landsmenn.Alle kommer med skambud,som om de tror jeg er blakk afro Han ene påstod at gearkassen var dårlig,og sansynligvis måtte skiftes.Men han kunne ta bilen hvis jeg gikk ned en tusenlapp på prisen. Jeg ba han om å drite og dra,hvis han var redd havari på kassen,så måtte han ikke kjøpe den,omså jeg gav han bilen.

Men så var det den majonesen,da.Etter siste oljeskift er den kjørt ca 2000 km,og som den samvittighetsfulle gjøken jeg er,så klarte jeg ikke la være å løfte av ventilkåpa idag.Og der er det majo igjen.Ikke så mye som sist,men likevel Suspect Ikke tegn til vann i olja,men muligens litt olje i vannet. Nok til at jeg fant ut at jeg slettet salgsannonsen,og gav beskjed til et par interessenter at jeg ikke ville selge likevel,inntil jeg fikk oversikt på dette.
Det er vel bare å skifte toppakning,tenker jeg?

Bil er no dritt. Har endelig blitt kvitt Raven min jeg da. Var en god følelse.
Inn kom en KIA Sportage, så får vi se om det blir bedre.

Vis Medlemmets Profil
Nei dagens ungdom.
Skal ha ny bil, digert hus og svææær lønn fra første dag. Klart dem ikke vil ha en sliten Pøssjå Sleep

Vis Medlemmets Profil
I Norge kommer pakningsett/bolter på rundt om 3000,ca 25% av bilens verdi. I tillegg kommer arbeid.

På eBay UK kan man få dette fra 300 kroner og oppover. Varer den Norske pakningen 10 ganger lengre enn den Engelske?

På eBay UK kan man få dette fra 300 kroner og oppover. Varer den Norske pakningen 10 ganger lengre enn den Engelske?

klart det-er jo KVALITET til den prisen vet du...-ikke noe billigdritt...pauka fortjener vel såpass,du vet, godfølelsen av kvalitet... Laughing

Vis Medlemmets Profil
Hadde meg en prat med Peugeot Haugesund tidligere idag,og etter et par kontrollspørsmål så var de rimelig sikker på at toppen måtte av.2500 i deler,bare strekk-boltene koster 120 kroner stykket Shocked

Jaja,så var det bare å hive den av,da:

Litt surfing på Finn,så fant jeg jaggu et nytt sett pakninger/bolter som var overflødig for en kar,så dette ser ut til å bli overkommelig sunny

KliffArne skrev:Hadde meg en prat med Peugeot Haugesund tidligere idag,og etter et par kontrollspørsmål så var de rimelig sikker på at toppen måtte av.2500 i deler,bare strekk-boltene koster 120 kroner stykket Shocked
Litt surfing på Finn,så fant jeg jaggu et nytt sett pakninger/bolter som var overflødig for en kar,så dette ser ut til å bli overkommelig sunny

Det ordner seg for snille gutter... Shocked ......... Suspect

Vis Medlemmets Profil
Har byttet mange pakninger på motorer m "strekkbolter" ved bare å trekke de brukte boltene til med "normale"10-12kgm litt avhengig av konstruksjonen og bolttype og det har funka bra -også på vw 16oo td der det har lett for å gå til h.. når en skal ta grad-tiltrekkinga(med nye strekkbolter)..for når de har vært varme noen ganger så blir de "vanlige" bolter-noen merker leverer også "vanlige"bolter for ettermarked.

Men skal ikke påstå at det blir "i henhold til spesifikasjoner" Shocked

Vis Medlemmets Profil
I Haynes-boka for bilen,står det at boltene er originalt 175,5mm lange. Og at de kan brukes opp igjen hvis de ikke er strekt mere enn til 176,5mm.
Ingen av dem var over 175,9 ca pirat

Men nå fikk jeg jo tak i nye til innbruddspris,så da får jeg spandere de på.

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
KliffArne skrev:Hadde meg en prat med Peugeot Haugesund tidligere idag,og etter et par kontrollspørsmål så var de rimelig sikker på at toppen måtte av.2500 i deler,bare strekk-boltene koster 120 kroner stykket Shocked

Det ordner seg for snille gutter... Shocked ......... Suspect

Lurer på om det bor en liten Sunmøring i meg pale

300 kroner forlangte han karen for toppakning,ventilkåpepakning,8 strekkbolter samt et hjullager som lå i samme eska og som jeg trodde passa til Pissjåen,disse delene var opprinnelig innkjøpt til Citroen Berlingo. Jeg kjørte opp til Sandvikvåg og satte meg på ferga,og på andre siden stod selger med delene klare. Jeg syntes det var for gale å kjøpe noe billig skjit,så jeg gav han 500.( det skulle vel tyde på at Sunmøringen ikke bor i meg? )

Pakninger skiftet,samt registerreim og vannpumpe,så nå er Pissjåen 110% igjen sunny

Men så viser det seg at hjullageret ikke er rette størrelsen,jeg har kjøpt katta i sekken.Det er da Sunmøringen kryper frem,jeg legger lageret til salgs på Finn.

Gjett hva jeg fikk en Nordlending til å betale for dette?

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Hvis det er anelsen sunnmøring i deg så har du solgt for minimum 500 så du fikk alt til din gratis. Helst fortjeneste... lol!

Å han bør da ha fått dekka reise og fergebilletter i tillegg da.. Suspect

Vis Medlemmets Profil
Tør ikke gjette engang.. Suspect

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Hvis det er anelsen sunnmøring i deg så har du solgt for minimum 500 så du fikk alt til din gratis. Helst fortjeneste... lol!

Satte 500 på annonsen,men var åpen for bud.

Han nordlendingen klarte å prute porto'en inn i den prisen,påstod tilsvarende lager kostet 469,- på Biltema rabbit

Fikk forresten et nytt sånn plastdeksel som skjuler registeret på Pissjå/Citron 1.4 bensin også med på det kjøpet mitt,mon tro hva jeg kan selge det for pirat

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2