Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dont belive the hype

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 4]

76 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 16:35

mekkern skrev:Kan han ikke få hjelp av en kompis hvis han er så nøden? Suspect clown
Ja...er det ikke ordtak som sier noe som: "Du trenger ikke være rompis for å pule en kompis"?
I dette tilfellet tenker jeg han kunne blitt kompis med en hingst i nabolaget, og la den få kose seg, så er jeg sikker på han ikke kommer til å tenke på sex på lange tider etterpå...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

77 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 17:02

HansHugo skrev:
Sei meg, ka ser dok her?

En prøysisk boxermotor.

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 17:03

Haeggis Amateur Line skrev:
I dette tilfellet tenker jeg han kunne blitt kompis med en hingst i nabolaget, og la den få kose seg, så er jeg sikker på han ikke kommer til å tenke på sex på lange tider etterpå...

Har hørt det kan være dumt å bryte seg på en vær i alle fall. Knip han sammen så blir man ståanes værfast...

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 17:03

mekkern skrev:Kan han ikke få hjelp av en kompis hvis han er så nøden? Suspect clown
Selv tror jeg mer på det gamle svenske ordtaket: "Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven."

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 18:26

KliffArne skrev:

.............
For oss som har kjærring,så er det ikke så nøye om sauen løper fra oss clown

Ikke kims av sauen gutter.

Husk at om du blir lei av kjærringa sitter du tilbake uten både hus og heim.

Blir du lei av sauen sitter du igjen med pinnekjøtt og fårikål Laughing

Forøvrig kan vi vel si at det aktive forumet har moderatorer, BAN har terapeuter :-)

Vis Medlemmets Profil

81 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 18:37

knutk skrev:
Forøvrig kan vi vel si at det aktive forumet har moderatorer, BAN har terapeuter :-)

Ser sånn ut ja. Stakkaren fikk tømt seg fort, nå er han tydelig både taus og kurert og sitter nok og diskuterer apper i kalifatet drunken
Mye god terapi i å få tømt ut frustrasjonen her som det er litt høyde opp til takplatene.

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 19:03

joo skrev:
knutk skrev:

Ser sånn ut ja. Stakkaren fikk tømt seg fort, nå er han tydelig både taus og kurert og sitter nok og diskuterer apper i kalifatet drunken
Mye god terapi i å få tømt ut frustrasjonen her som det er litt høyde opp til takplatene.

Han bør nok få seg et par konsultasjoner til,det var mye undertrykte følelser som skulle ut. Lufta gikk fort ut,ja. Såvidt han har vært innpå moderforumet også,idag.

Egentlig syns jeg han er en festlig type,synd han plutselig har sett lyset og tydeligvis må tømme seg hos naboene. Ser han prøver å trekke i spøkelsene på bike.no også. Inne på kakeforumet er han from som et lam pirat

83 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 19:09

KliffArne skrev:
joo skrev:
knutk skrev:

Han bør nok få seg et par konsultasjoner til,det var mye undertrykte følelser som skulle ut. Lufta gikk fort ut,ja. Såvidt han har vært innpå moderforumet også,idag.

Egentlig syns jeg han er en festlig type,synd han plutselig har sett lyset og tydeligvis må tømme seg hos naboene. Ser han prøver å trekke i spøkelsene på bike.no også. Inne på kakeforumet er han from som et lam pirat

Enda en solskinnshistorie fra Dr Kliff Laughing

(Ser dere hvor elegant jeg prøver å ræve meg inn. Klasse over slikt bounce )

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 20:59

KliffArne skrev:

Ja, et passe patetisk forsøk inne på Bike.no også. Kanskje noen kan late som han klarer å trekke opp noen så han får litt belønning? Må være desperat nå stakkar...

knutk skrev:

Enda en solskinnshistorie fra Dr Kliff Laughing

(Ser dere hvor elegant jeg prøver å ræve meg inn. Klasse over slikt bounce )

Trenger ikke ræve deg inn vel, du er jo greit inne i varmen?

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 21:02

Pga at dagene går med inne i et hull uten pc, så har jeg ikke fått lest alle postene i denne tråden. Så jeg bare spør med en gang;
Har Cliff innrømmet at det han som troller sitt eget forum ennå?

HansHugo har jo Cliffs varemerker over hele seg. Det var et artig og orginalt PR-stunt, men vi kjenner det igjen, desverre... lol!

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 21:05

Trollerud skrev:Pga at dagene går med inne i et hull uten pc, så har jeg ikke fått lest alle postene i denne tråden. Så jeg bare spør med en gang;

HansHugo har jo Cliffs varemerker over hele seg. Det var et artig og orginalt PR-stunt, men vi kjenner det igjen, desverre...  lol!

.....hehe har tenkt det samme.....

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 21:06

Skal seie at det er mykje homoerotiske tanker som har låget gått skjult i haude dokars. Ellers er dok alle på vill spor med teoriane dokars.

Vis Medlemmets Profil http://chickswithdicks.com

88 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 21:07

Bike kan vel offsielt erklærest dødt.

89 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 21:19

Er litt snodig at den største aktiviteten her inne er når dok får utløp for dokars homoerotiske tanker og omgang med dyr. Eg trudde at eg var undertrykkt men her er jo fleire som har mykje meir undertrykkte tanker en meg.

90 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 21:49

HansHugo skrev:Er litt snodig at den største aktiviteten her inne er når dok får utløp for dokars homoerotiske tanker og omgang med dyr. Eg trudde at eg var undertrykkt men her er jo fleire som har mykje meir undertrykkte tanker en meg.

Jepp, Kliffern hadde rett.
Et par konsultasjoner til Very Happy

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Dont belive the hype on Ons 21 Jan 2015 - 22:15

Haya99 skrev:
Trollerud skrev:Pga at dagene går med inne i et hull uten pc, så har jeg ikke fått lest alle postene i denne tråden. Så jeg bare spør med en gang;

HansHugo har jo Cliffs varemerker over hele seg. Det var et artig og orginalt PR-stunt, men vi kjenner det igjen, desverre...  lol!

Bare å bekjenne dine synder Kliffklaff...men du fikk litt liv i forumet,det skal du ha Very Happy

Vis Medlemmets Profil

92 Re: Dont belive the hype on Tor 22 Jan 2015 - 5:09

knutk skrev:
HansHugo skrev:Er litt snodig at den største aktiviteten her inne er når dok får utløp for dokars homoerotiske tanker og omgang med dyr. Eg trudde at eg var undertrykkt men her er jo fleire som har mykje meir undertrykkte tanker en meg.

Jepp, Kliffern hadde rett.
Et par konsultasjoner til Very Happy
Står gjerne til disposisjon for å la dokars psykiske problemer bli prosjektert på meg. Om undertrykkelsen kjem fra aggressive og misshandlende kjærringer i heimen eller at generelt livet butter i mot har ikkje noke å seie.

Det her er vel noke som sikkert er av stor interesse av noken her inne?
http://renekleveland.blogg.no/1421522058_har_du_fotfetish_da_e.html

93 Re: Dont belive the hype on Tor 22 Jan 2015 - 10:53

110-TAYLORnoMADEn skrev:
Haya99 skrev:

Bare å bekjenne dine synder Kliffklaff...men du fikk litt liv i forumet,det skal du ha Very Happy

Hehe,åpne øynene,gutter.

Haya og Trollisen burde tatt dette på strak arm,de som serverer sannhet etter sannhet i konspirasjonstråden.Gjør bittelitt research,så klarer også dere å finne ut 2-3 alias'er til HansHugo.Hann KliffArne brukte ca 10 minutter på å bli 99% sikker på hvem han var,den kvelden han ble aktiv(igjen)her inne.

Klarer dere det nå? NB,det er ikke jånny.

Det er ikke meg

94 Re: Dont belive the hype on Tor 22 Jan 2015 - 11:18

Nåja Kliffy. Har no bere et bruker navn til. Det andre er åresvis siden eg brukte og eg får nok ikkje brukt det igjen siden nokon nok ikkje slipp meg til Wink

95 Re: Dont belive the hype on Tor 22 Jan 2015 - 11:39

KliffArne skrev:
110-TAYLORnoMADEn skrev:
Haya99 skrev:

Hehe,åpne øynene,gutter.

Haya og Trollisen burde tatt dette på strak arm,de som serverer sannhet etter sannhet i konspirasjonstråden.Gjør bittelitt research,så klarer også dere å finne ut 2-3 alias'er til HansHugo.Hann KliffArne brukte ca 10 minutter på å bli 99% sikker på hvem han var,den kvelden han ble aktiv(igjen)her inne.

Klarer dere det nå? NB,det er ikke jånny.

Det er ikke meg

....jeg gir egentlig f... i hvem som står bak .... men alle påfunn bifalles vanligvis..

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Dont belive the hype on Tor 22 Jan 2015 - 21:13

Må innrømme jeg tenkte det var enten jånny, eller kanskje Kalifen selv.
Kjenner ikke til all innavlen på Bike, så da har jeg bare en svak mistanke...

Moro læll What a Face

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4