Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Noen samer her?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 11:55

Hvis man er gjerrig, men trenger ny plast under skiene på en snøscooterslede, hvor henvender man seg?

jocolor

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 12:08

E-verket.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 17:20

ArcticTiger skrev:E-verket.

???

er vel noen her inne med litt fjellfinn i blodet Embarassed men siden du skriver at du er gjerrig- tror jeg ikke du får noe respons santa

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 18:14

dag-zzr skrev:

???

er vel noen her inne med litt fjellfinn i blodet Embarassed men siden du skriver at du er gjerrig- tror jeg ikke du får noe respons santa

Skjønte ikke så mye av det "e-verk" svaret, jeg heller..

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 18:21

Trollerud skrev:
dag-zzr skrev:

???

Skjønte ikke så mye av det "e-verk" svaret, jeg heller..

Kan hende han mente at e-verket i narrrviik har sleder som han kan knabbe skiene av afro  siden du er litt gjerrig eller litt blakk nå på nyåret drunken

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 18:25

Gå på E-verker Trålliz og spør om du kan få noen sånne plastplater som de legger som beskyttelse over kabelen når de graver ned jordkabel. Sterke saker de platene, som du bare skrur fast under meiene.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 18:33

E-verket har slike røde plastdingser som de legger over kablene i bakken-hadde før i det minste?

kabeldekkbord heter det visst..

http://www.nordlys.no/nyheter/article7553488.ece

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 18:34

ArcticTiger skrev:Gå på E-verker Trålliz og spør om du kan få noen sånne plastplater som de legger som beskyttelse over kabelen når de graver ned jordkabel. Sterke saker de platene, som du bare skrur fast under meiene.

Beklager AT Very Happy  gikk nok i samme fella som er vanlig på sånne forum- tillegger folk holdninger og meninger som ikke har rot i virkeligheten Embarassed

Jeg stenger meg ute en stund alien Skal ut å se på en jobb nå. Så det passer bra clown

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 18:40

dag-zzr skrev: Skal ut å se på en jobb nå. Så det passer bra clown

Arbeid?
En tidligere kollega i kommunen påsto at arbeid kun var for dumme mennesker og hester... clown

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 18:44

dag-zzr skrev: som er vanlig på sånne forum- tillegger folk holdninger og meninger som ikke har rot i virkeligheten Embarassed
affraid Virker kjent....

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Noen samer her? on Man 2 Feb 2015 - 19:12

ArcticTiger skrev:Gå på E-verker Trålliz og spør om du kan få noen sånne plastplater som de legger som beskyttelse over kabelen når de graver ned jordkabel. Sterke saker de platene, som du bare skrur fast under meiene.

Det er egentlig en god ide det arctic, i motsetning til de andre her skjønte vi det med en gang.
Han kunne fått av meg på elverum men det er vel litt langt fra avdelingen på sande. cyclops

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]