Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Kjøpte meg drz

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 16:01

Hei!
Ja jeg kjøpte meg drz som skog/grus moppe, ble faktisk to har en S-40hk og en E-50hk.
Er faktisk fornøyd, lange service intervaller , er ikke noen versting men dekker mine behov for fisketurer med moro på stier og grus Very Happy

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 16:13

Ååhhh-dææven, ny mann med to -2- Kråssera cheers Velkommen hit Very Happy

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 17:03

Velkommen alien

Kjøpte du den 50-hesta enduroutgaven fra Hurum?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 21:07

Hei og velkommen hit.Har du XX også?

5 Re: Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 21:26

Den 50hk høres interr. ut lett og stert og lite vedlikehold- hvor? hvor mye? etc....?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 21:53

Haya99 skrev:Den 50hk høres interr. ut lett og stert og lite vedlikehold- hvor? hvor mye? etc....?
Ja solgte xx nå. etter litt trøbbel med onkel, ble derfor fokus på skog/grus som i gamle dager...
Er vel ingen skam å snu så lenge det er gøy

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 22:05

Må jo si at drz-e er merkbart friskere, er ikke mange på hviteskilt .
De har litt hvassere kammer,høyere komp,fcr 39 gasser,lettere ramme(alu, sete ramme) Men kan jo pimpe opp en drz til 60hk men det anbefales å stoppe på 50-55hk'

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Kjøpte meg drz on Ons 4 Feb 2015 - 22:22

hondaxx skrev:Må jo si at drz-e er merkbart friskere, er ikke mange på hviteskilt .
De har litt hvassere kammer,høyere komp,fcr 39 gasser,lettere ramme(alu, sete ramme) Men kan jo pimpe opp en drz til 60hk men det anbefales å stoppe på 50-55hk'
Sjekk ut thumper talk . det fikk meg til kjøpe drz. Mye tips om grom deler der... Laughing

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Kjøpte meg drz on Tor 5 Feb 2015 - 7:46

hondaxx skrev:
hondaxx skrev:Må jo si at drz-e er merkbart friskere, er ikke mange på hviteskilt .
Sjekk ut thumper talk . det fikk meg til kjøpe drz. Mye tips om grom deler der... Laughing

Hva måtte du ut med på hvite skilt?

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Kjøpte meg drz on Fre 6 Feb 2015 - 6:49

Er den godkjent på hvite skilt? Eller er den bygd om til E? hadde drz motard for noen år siden, morsom sykkel på småveier.

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Kjøpte meg drz on Tor 12 Feb 2015 - 21:36

Espen skrev:Er den godkjent på hvite skilt?  Eller er den bygd om til E? hadde drz motard for noen år siden, morsom sykkel på småveier.
Den er ikke bygd om til E, er en ekte E med kun kick, letta for alt som kan av vekt .Bort sett for en gammal feit mann som koser seg i skogen Embarassed
Men kan du skru litt selv så kjøp en drz. kost på ca 10 000 kr så har du noe moro og holdbart på hvite skilt rabbit

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Kjøpte meg drz on Tor 12 Feb 2015 - 22:18

hondaxx skrev:
Espen skrev:Er den godkjent på hvite skilt?  Eller er den bygd om til E? hadde drz motard for noen år siden, morsom sykkel på småveier.
Den er ikke bygd om til E, er en ekte E med kun kick, letta for alt som kan av vekt .Bort sett for en gammal feit mann som koser seg i skogen Embarassed
Men kan du skru litt selv så kjøp en drz.  kost på  ca 10 000 kr så har du noe moro og holdbart på hvite skilt rabbit
Ja kan gjøre det billigere, men se på haya......Er vel bare benk kjørings kostnadene en helg etter litt mods.....sorry .Måtte bare få det ut....he...he...
Ja det var godt, alle hobbyer koster....
Ser det står en på blocket til 17900........

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Kjøpte meg drz on Lør 21 Feb 2015 - 16:32

https://www.youtube.com/watch?v=Y-TZ89107UU

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]