Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

GS-Nyheter

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: GS-Nyheter on Man 16 Feb 2015 - 22:11

Haya99 skrev:
....er ikke 1150 utrolig raske på fast underlag også......hørte noen peip litt om det? rabbit

Hvis det er meg du tenker på,så hørte du feil. Jeg sier ikke den er utrolig rask,jeg sier den er rask nok til å ikke bli frakjørt av deg og bussen din mellom Røldal og Sauda.

27 Re: GS-Nyheter on Man 16 Feb 2015 - 22:23

Jeg tror ikke Haien har peiling på hva det snakkes om lenger...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

28 Re: GS-Nyheter on Man 16 Feb 2015 - 23:19

KliffArne skrev:
Haya99 skrev:
....er ikke 1150 utrolig raske på fast underlag også......hørte noen peip litt om det? rabbit

Hvis det er meg du tenker på,så hørte du feil. Jeg sier ikke den er utrolig rask,jeg sier den er rask nok til å ikke bli frakjørt av deg og bussen din mellom Røldal og Sauda.

...ok sykkelen din er en tung adventure med 85 hk som ikke er rask - og jeg har en blodtrimmet Busa som er lettet og tilpasset banekjøring.... veien er asfalt -og beviselig ganske bra - smal men bra.

Så det du sier er at du er en jævlig mye bedre bedre fører.

Vis Medlemmets Profil

29 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 0:00

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:
Haya99 skrev:

...ok sykkelen din er en tung adventure med 85 hk som ikke er rask - og jeg har en blodtrimmet Busa som er lettet og tilpasset banekjøring.... veien er asfalt -og beviselig ganske bra - smal men bra.  

Så det du sier er at du er en jævlig mye bedre bedre fører.      

Jeg sier at fordelen med å ligge bak,er enorm.  At jeg er bedre sjåfør enn deg kommer som en bonus alien

30 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 8:58

Jaja Kliff du får jo tro dette da....

Etter å ha sjekket veien så vet jeg at det er BS....

..og nå skal jeg ikke påstå at jeg er så god til å kjøre - men jeg mener jo at jeg har lært mye av det på den lille baneerfaringa jeg har..... og jeg tror nok du vil få samme opplevelsen.

Vis Medlemmets Profil

31 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 9:18

cheers Dette blir vel en av sommerens store happeninger. Blir det annonsert i riksdekkende media(BAN) når løpet går av stabelen ??

Vis Medlemmets Profil

32 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 10:02

Palma skrev: cheers Dette blir vel en av sommerens store happeninger. Blir det annonsert i riksdekkende media(BAN) når løpet går av stabelen ??

...nei det blir det ikke - Kliff og dere andre får tro hva dere vil - jeg vet svaret og trenger ingen bekreftelse. Sleep

Vis Medlemmets Profil

33 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 10:30

Hvis du er sååååå sikker, kan du vel bære over med oss andre, og svippe innover fjord og dal med Kliffer'n til allmenn forlystelse?

34 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 10:56

Haeggis Amateur Line skrev:Hvis du er sååååå sikker, kan du vel bære over med oss andre, og svippe innover fjord og dal med Kliffer'n til allmenn forlystelse?

Dette er jo mest morro å krangle om på nett - litt underholdning i løpet av vinteren - så da må man gidde å argumentere litt... å gjenta en idiotisk påstand flere ganger har liten underholdningsverdi.

Den derre GSen er bare tull å stille opp mot - og det er idiotisk å kjøre omkapp på vei -som et prinsipp.

Kliff får heller ta den RSVen og komme seg til en bane - så kan han vise hvor god fører han er der - det kunne vært morro mot Busan - so jo er en buss ifht det italienske vindunderet og Vestlands-Rossi.

Vis Medlemmets Profil

35 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 11:09

Kalde føtter Question

Vis Medlemmets Profil

36 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 11:36

Wise words from no-show big mouth Barracuda...

37 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 12:42

KnutR

Admin
No-show -- igjen!? pig

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

38 Re: GS-Nyheter on Tir 17 Feb 2015 - 18:04

He he, kaller det fossro; mulig plass på båt i Cambridge eller Oxford teamet ?
Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

39 Re: GS-Nyheter on Ons 18 Feb 2015 - 18:48

Haya99 skrev:
Den derre GSen er bare tull å stille opp mot - og det er idiotisk å kjøre omkapp på vei -som et prinsipp.

Du som påstod den ikke flytter på seg,jeg gir deg bare sjansen å vise det.Du forstår heller ikke hva jeg sier,eller vil ikke forstå det.

Kliff får heller ta den RSVen og komme seg til en bane - så kan han vise hvor god fører han er der - det kunne vært morro mot Busan - so jo er en buss ifht det italienske vindunderet og Vestlands-Rossi.  

Jeg er en elendig sjåfør,så på en bane har du muligens en sjanse.

40 Re: GS-Nyheter on Ons 18 Feb 2015 - 22:28

Stiller ei av de damene som er avbildet tildligere i tråden- opp i depoet? Da melder jeg med som tidtaker! drunken
Dette kan bli større enn Flåklypa G P ....

Laughing

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2

Similar topics

-

» Nyheter kjøreutstyr