Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Bremseslanger.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Bremseslanger. on Tir 17 Feb 2015 - 22:28

Jeg skal skifte noen slanger på Betty, Den som går fra pumpa og ned mot ABS foran og den som går til kalippen bak. Den første er en gammel type feit gummislange, den bak og...

Gidder ikke kjøpe hele sett til ettusenflerehundreogfemtikroner. Noen som har noen gode tips?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Bremseslanger. on Ons 18 Feb 2015 - 8:11

KnutR

Admin
Jeg bestilte direkte fra Venhill i UK. Kjapp levering og rimelig pris.

www.venhill.co.uk

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

3 Re: Bremseslanger. on Ons 18 Feb 2015 - 8:51

KnutR skrev:Jeg bestilte direkte fra Venhill i UK. Kjapp levering og rimelig pris.

www.venhill.co.uk

Toppers, da detter den ned i postkassa en dag. Itte gæli pris nei :)

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Bremseslanger. on Ons 18 Feb 2015 - 12:19

En ting jeg ikke lager "billige løsninger" med er bremse ting..Ikke noe løse nipler og klemmer.. Suspect

Her gjelder kun anerkjente firmaer-krepere av bremsesvikt utgår elegant... cheers

Men Billig olje..... What a Face

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Bremseslanger. on Ons 18 Feb 2015 - 13:44

KnutR

Admin
Nå er vel ikke Venhill en "billig" løsning sånn sett. De finnes her til lands og, men det er greit å hoppe over en 2,5 gang (forhandler) prismessig..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Bremseslanger. on Ons 18 Feb 2015 - 14:18

KnutR skrev:Nå er vel ikke Venhill en "billig" løsning sånn sett. De finnes her til lands og, men det er greit å hoppe over en 2,5 gang (forhandler) prismessig..

Nei-nei-ikke det jeg mente.:
-det jeg mente var "kina-løsninger" fra noe ukjente no-name greier..

Edit:
Eksempel på no-name skrot-
usikker greie...

Sist endret av mekkern den Ons 18 Feb 2015 - 16:34, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Bremseslanger. on Ons 18 Feb 2015 - 14:48

Nå har ikke jeg kjøpt bremseslanger derfra, men jeg har brukt Venhill clutch-, gass- og bremsewirer siden 80-tallet. Det har alltid vært topp kvalitet.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Bremseslanger. on Ons 18 Feb 2015 - 17:53

KnutR

Admin
mekkern skrev:
KnutR skrev:Nå er vel ikke Venhill en "billig" løsning sånn sett. De finnes her til lands og, men det er greit å hoppe over en 2,5 gang (forhandler) prismessig..

Nei-nei-ikke det jeg mente.:
-det jeg mente var "kina-løsninger" fra noe ukjente no-name greier..

Edit:
Eksempel på no-name skrot-
usikker greie...

Hehe, point taken.
Akkurat bremser er jeg litt pertentlig på sjøl også. Helt ålreit å unngå vegger/lastebiler/trær og andre hindringer når en kan det.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Bremseslanger. on Tir 24 Feb 2015 - 18:42

KnutR skrev:Jeg bestilte direkte fra Venhill i UK. Kjapp levering og rimelig pris.

www.venhill.co.uk

Slange fra venhill i junaited kingdem har arrivert bua i dag. Det ser bra ut så langt. Da er det bare å montere.

Takk til KnutR. Jeg skylder deg en vørterøl cheers

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Bremseslanger. on Tir 24 Feb 2015 - 18:46

Palma skrev:

Slange fra venhill i junaited kingdem har arrivert bua i dag.

Det var jo ganske raskt levert

11 Re: Bremseslanger. on Tir 24 Feb 2015 - 19:29

Helt klart. Det kaller je go sørvis

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Bremseslanger. on Tir 24 Feb 2015 - 19:38

Venhill er konge det! liker spesielt de slangene med svivel og skrudde banjoer. ikke er det dyrt heller.

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Bremseslanger. on Tir 24 Feb 2015 - 19:40

KnutR

Admin
Palma skrev:

www.venhill.co.uk

Slange fra venhill i junaited kingdem har arrivert bua i dag. Det ser bra ut så langt. Da er det bare å montere.

Takk til KnutR. Jeg skylder deg en vørterøl cheers

Ojoj, her slås det på store trommer! Very Happy
Bare hyggelig å kunne hjelpe!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]