Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Billetter til MC-messa

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Billetter til MC-messa on Tor 5 Mar 2015 - 23:22

Ja,skulle kanskje hatt oss en stand der,,men da trenger jeg et par frivillige til stå der. Var det neste helg den messen skulle være?

Jeg undersøker tilgjengelighet,og så plukker jeg ut et par frivillige senere.

27 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 7:59

custom skrev:
Svein2 skrev:Her er det flere muligheter for gratisbilletter:
http://www.mc24.no/article.php?articleID=3005&categoryID=6
Skjønner ikke snakket om gratis inngang, det er jo for pokker parkeringa som koster skjorta og litt til, den som river i gratis parkering vil fange min interesse, kan til og med melde meg inn i ett kakeforum  geek

Å parkere gratis ved varemessa er faktisk ganske enkelt om du gidder gå 2 minutter.
Etter avkjringen fra oslo kan du enten parker under brua, til høyre langs innkjørselen til båtforeningen eller langs veien/uti grøfta bort mot messa. Sistnevnte er seslvsagt litt væravhengig. Jeg bruker å stå på innkjørselen til båtforeningen. Stått der mange ganger uten å få bot eller blitt tauet.

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 18:34

Noen som har vært på messa i dag, og har noen bilder å vise frem bounce

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 20:51

drar ikke inn før på søndan å lover å ikke ta ett eneste bilde av en GS clown

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:00

custom skrev:drar ikke inn før på søndan å lover å ikke ta ett eneste bilde av en GS clown  

Helt greit, vi vet jo hvordan de ser ut, har jo sett likedan ut siden -30tallet Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:05

ArcticTiger skrev:Helt greit, vi vet jo hvordan de ser ut, har jo sett likedan ut siden -30tallet Rolling Eyes
Antikk Tiger, du er vond tvers igjennom !!!! clown

Jeg skal innover på søndag, og skal kanskje ta bilde av en GS... Nei faan hvorfor skal jeg det. Har tenkt å ta meg en koselig fridag der inne, kule'n og kikke på non klær kanskje. Klim, Rukka, BMW eller no annet jeg ikke har råd til, men jævlig lyst på allikevel. Hadde jo vært greit å tatt en kaffe med noen hvis noen er der. Jeg har svart bredbemmet hatt, fjellrevenjakke og skjegg og en jævla mustach ! What a Face Ja og briller.... Rett frem svigermors drøm.... affraid

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:12

Regner med at du har (selvskutt?) Ulvepels på revejakka di og cheers

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:14

ArcticTiger skrev:Regner med at du har (selvskutt?) Ulvepels på revejakka di og cheers
Hahahaha, hvordan kan du inseminere no slik Question Question
Joda kunne tenkt meg en ulvepels. Men tjuvjakt er liksom ikke meg. Har ikke noe å skyte med engang Sad
Og det blir liksom så møkkvællt med pels og GS imaget Shocked cheers

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:23

Ja du skulle hatt deg en Ulvepels til å ha på setet når dagen er kald Very Happy
Øhh, eller? Den hadde vel blitt Får i Ulveklær den derre GSen da scratch  Og så hadde du måtte hatt på deg skuddsikker vest når du ferdes omkring i de dype Finnskoger Shocked

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:27

ArcticTiger skrev:Ja du skulle hatt deg en Ulvepels til å ha på setet når dagen er kald Very Happy
Øhh, eller? Hadde vel blitt Får i Ulveklær da scratch  Og så hadde du måtte hatt på deg skuddsikker vest når du ferdes omkring i de dype Finnskoger Shocked
Ulvepels med GS-lyd går nok fri, det er ikke alle på skogen som skyter fra hofta i fylla affraid Men nå er Betty oppsatt med Corbinsal med varmetråder... Men klart en ulvehale på ei antenne på en av pølsekokerne (ulvekokerne) hadde vært rimelig rått raggaraktig... bounce

Vis Medlemmets Profil

36 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:30

Palma skrev:
ArcticTiger skrev:Helt greit, vi vet jo hvordan de ser ut, har jo sett likedan ut siden -30tallet Rolling Eyes

Jeg skal innover på søndag, og skal kanskje ta bilde av en GS... Nei faan hvorfor skal jeg det. Har tenkt å ta meg en koselig fridag der inne, kule'n og kikke på non klær kanskje. Klim, Rukka, BMW eller no annet jeg ikke har råd til, men jævlig lyst på allikevel. Hadde jo vært greit å tatt en kaffe med noen hvis noen er der. Jeg har svart bredbemmet hatt, fjellrevenjakke og skjegg og en jævla mustach ! What a Face  Ja og briller.... Rett frem svigermors drøm.... affraid

Er jo ikke utseendet som teller mest.

Ja,tenkte på GS'en

37 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 21:50

Palma skrev:
ArcticTiger skrev:Ja du skulle hatt deg en Ulvepels til å ha på setet når dagen er kald Very Happy
Øhh, eller? Hadde vel blitt Får i Ulveklær da scratch  Og så hadde du måtte hatt på deg skuddsikker vest når du ferdes omkring i de dype Finnskoger Shocked
Ulvepels med GS-lyd går nok fri, det er ikke alle på skogen som skyter fra hofta i fylla affraid Men nå er Betty oppsatt med Corbinsal med varmetråder... Men klart en ulvehale på ei antenne på en av pølsekokerne (ulvekokerne) hadde vært rimelig rått raggaraktig... bounce
@palma gs lyden er jo bare som en lang promp, kanskje noen hadde trodd det var en ulv med litt vond mage affraid

Vis Medlemmets Profil

38 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 22:03

Palma skrev:

Jeg skal innover på søndag, og skal kanskje ta bilde av en GS... Nei faan hvorfor skal jeg det. Har tenkt å ta meg en koselig fridag der inne, kule'n og kikke på non klær kanskje. Klim, Rukka, BMW eller no annet jeg ikke har råd til, men jævlig lyst på allikevel. Hadde jo vært greit å tatt en kaffe med noen hvis noen er der. Jeg har svart bredbemmet hatt, fjellrevenjakke og skjegg og en jævla mustach ! What a Face  Ja og briller.... Rett frem svigermors drøm.... affraid
Jeg skal som sagt inn på søndag, men hvordan jeg ser ut da aner jeg ikke.
Men jeg skal se etter en fyr som ser ut som ludvik i flåklypa. vil du bruke en grå sekk også Question

Vis Medlemmets Profil

39 Re: Billetter til MC-messa on Fre 6 Mar 2015 - 22:22

custom skrev:@palma gs lyden er jo bare som en lang promp, kanskje noen hadde trodd det var en ulv med litt vond mage affraid

Ja nå er jo GS'n slik at det er ikke behov for å drive å gire i eninga, men hvis du er så dårlig i magen at du gjenkjenner deg der så bør du oppsøke lege eller legge om kostholdet ditt...
Og hvis du ser etter ludvik på messa så er det ikke sikkert vi treffes...håper jeg...

Vis Medlemmets Profil

40 Re: Billetter til MC-messa on Man 9 Mar 2015 - 3:59

Du Pelsen....... hvilken art snakker vi om i ditt tilfelle? 

Er bedre å spørre enn å komme med spekulasjoner.... skal trå varsomt i det minefeltet.

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Billetter til MC-messa on Man 9 Mar 2015 - 5:11

Haya99 skrev:Du Pelsen....... hvilken art snakker vi om i ditt tilfelle? 
.

Må være sauepels det vel... Hainnkarda og tova pig

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2