Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

helgetur Lier-Halden-Håverud-Årjäng/Årjäng-Østfold-Lier

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Driver med planlegging av en 2 dagers tur i Mai med overnatting på campinghytte ved Årjäng .

Kryss og tværs kjøring ned til Håverud og deretter over Brudfjellsvegen og opp til Campingen..
Holde seg til mindre veier og leke litt turist..

Dag 1-Liertoppen-Halden
       -Halden-Håverud
       -Håverud-Sommarvik
Dag 2-Årjäng-

Sist endret av mekkern den Ons 25 Feb 2015 - 17:48, endret 8 ganger

Vis Medlemmets Profil
Mye fine mc-veier rundt der! Og så er det ikke langt til Fucking Åmål cheers

Og med denne på øret blir turen perfekt!:

Vis Medlemmets Profil
Tja... tror jeg drøyer den...
kan høre litt på mottorlyd i steden...

har fartet en del rundt borti der og funnet en del fine veier -også bra grusveier..
de "vanlige" veiene er jo stort sett "rettfrem"veier men ved å kjøre småveier finner en masse veier som ligner på "indre vestfold"

Har begynt å lage karter over reiseruter-ikke lett hvis en vil ha med flest mulig fine veistrekker..

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:Tja... tror jeg drøyer den...
kan høre litt på mottorlyd i steden...

har fartet en del rundt borti der og funnet en del fine veier -også bra grusveier..
de "vanlige" veiene er jo stort sett "rettfrem"veier men ved å kjøre småveier finner en masse veier som ligner på "indre vestfold"

Har begynt å lage karter over reiseruter-ikke lett hvis en vil ha med flest mulig fine veistrekker..

Om du skulle klare å holde deg utenom perioden 11-19 Mai, kan jeg vekke Tigern
å bli med å leke jeg pirat

Vis Medlemmets Profil
Vurderer enten 9-10 Mai eller 30-31 Mai-Litt avhengig av vårværet.
De andre "superhelgene" i mai(1Mai-Kr.takeoff/17Mai-Pinse) er nok godt oppfylt av familien/på Campingen.

Bare å slenge seg med på tur.

Forslag om steder på turen mottas også-legger kartene inn i første post etter hvert.

Vis Medlemmets Profil
Høres moro ut med en årjäng-tur i mai. Som den særingen jeg er kommer jeg i så fall en annen vei,
Elverum - Kongsvinger - Charlottenberg - Årjäng. sunny

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Høres moro ut med en årjäng-tur i mai. Som den særingen jeg er kommer jeg i så fall en annen vei,
Elverum - Kongsvinger - Charlottenberg - Årjäng.  sunny  

Kanskje en særing til skulle henge seg på så kan vi jo finne finveier via finnskogen nedover på norsk eller svensk side nedover og møttes nedi der ? bounce

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
Svein2 skrev:Høres moro ut med en årjäng-tur i mai. Som den særingen jeg er kommer jeg i så fall en annen vei,
Elverum - Kongsvinger - Charlottenberg - Årjäng.  sunny  

Kanskje en særing til skulle henge seg på så kan vi jo finne finveier via finnskogen nedover på norsk eller svensk side nedover og møttes nedi der ? bounce

Da har vi en plan, så får vi håpe det blir ei ledig helg og att helsa høll. cheers

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Da har vi en plan, så får vi håpe det blir ei ledig helg og att helsa høll. cheers

Du har telefon på øret du, og i verste fall har jeg så svære konnteinere å tåppbåks på Betty så skal altids få deg hemmat

Vis Medlemmets Profil
Åffår må dere på død og liv rote på svingete grusveier? Ække omtrent rett frem og asfalt greit? Da kan vi ta turen på en dag  lol! Eller blir dere leie av sånn vei etter passering av Halden? JA- det var mange spørsmål dette, men sånn er det bare.

Bortsett fra dårlig veivalg, frister det å se på akvadukten Rolling Eyes og jeg kunne sikkert også hatt nytte av å friske opp svensken min og trene på grus og sving kjøring jocolor

hva trur du mekkern ?

Vis Medlemmets Profil
Er jo ikke lange stompen m grusvei- kan en jo bare ta RV21 til der en kommer utpå igjen og møtes der eller droppe grusveien hvis ingen vil..

men svingete ASFALTvei er jo for å få litt nedbrekk uten å måtte holde 200+.. Wink

Vis Medlemmets Profil
Skikkelig ambisøst prosjekt det der...... Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:Er jo ikke lange stompen m grusvei- kan en jo bare ta RV21 til der en kommer utpå igjen og møtes der eller droppe grusveien hvis ingen vil..

men svingete ASFALTvei er jo for å få litt nedbrekk uten å måtte holde 200+.. Wink

ikke noe problem mekkern. jeg kjører like dårlig på svingete grusveier, eneste som bekymerer meg er at jeg kan bli sist- drunken

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Skikkelig ambisøst prosjekt det der...... Rolling Eyes

ja ikke sant? LITT lengre enn bremsebenken..... clown

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]