Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Kæinn du itte vara snill å dele en vits a ?

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

Måtte dele denne snutten... Utrolig bra.
Video

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:Måtte dele denne snutten... Utrolig bra.
Video

Bra snutt detta...en periode syntes je hu måtte ha vatn i knea...je syntes je kjinte det på ønskekvisten... Embarassed Embarassed

Vis Medlemmets Profil
Ben is in bed with his wife...
His wife's mobile phone rings at 3AM; Ben answers it, then angrily says, "Fuck off and call the weather office!"
Wife asks, "Who was that?"
He replies, "Some jerk asking if the coast was clear!"

Vis Medlemmets Profil
Dengang TV-programmene var litt annerledes enn i dag dukket det opp en serie som het Dynastiet.Denne ble tett fulgt av mange,og en kall som var nedi Moelv for å handle ble spurt åssen det sto til oppi Åsmarken..
-Jo,bære bra,men en Bleik ha vøri litt krimfull i det siste !! Arrow

Vis Medlemmets Profil
Hvor mange menn trengs for å åpne ei ølflaske ?

Ingen , pig kjærringa får for pokker åpne den før hun kommer med den...

Vis Medlemmets Profil
Den magiske grotten
Det var en gang at norsken, dansken og svensken var ute i skogen og gikk tur. Nordmannen var døv, dansken var blind og svensken var lam fra livet og ned, han satt i rullestol. Etter en stund kom de til en magisk grotte i skogen, der hver og en av dem kunne få oppfylt ett ønske. Først gikk nordmannen inn. Etter en stund kom han ut og utbrøt lykkelig: «Gutter, jeg kan høre!»
Etter ham gikk dansken inn og kom ut like fornøyd: «Gutter, jeg kan se!»
Sist men ikke minst trillet svensken inn. Etter en stund kom han ut og ropte: «Kolla grabbar, nya hjul!»

Vis Medlemmets Profil
En frier var med sin unge dame på besøk hos hennes foreldre.
Moren syntes at hun var vel ung for ham,og nevnte dette..
Ja je såg hu va ung ja,men da je tok på puppa hennes trudde je hu va minst tredve... bounce bounce

Vis Medlemmets Profil
Two engineering students were biking across a university campus when one said, "Where did you get such a great bike?"
The second engineer replied, "Well, I was walking along yesterday, minding my own business, when a beautiful woman rode up on this bike, threw it to the ground, took off all her clothes and said, "Take what you want."
The first engineer nodded approvingly and said, "Good choice: The clothes probably wouldn't have fit you anyway."

---

Wife texts husband on a cold winter morning: "Windows frozen, won't open."
Husband texts back: "Gently pour some lukewarm water over it and then gently tap edges with hammer."
Wife texts back 10 minutes later: "Computer really messed up now."

---

Q: Why does Irish bean soup have exactly 239 beans in it?
A: Because one more and it would be too farty.

Vis Medlemmets Profil
Kjerringa var lei fattigdom og nød og ville skilles,hun sa til gubben at som prostituere seg og ta 1000 kroner for det han fikk gratis....
--Åssen har du tenkt å overleve på 2000 kroner i året da ? undret gubben... lol!

Vis Medlemmets Profil
Litt utenom allfarvei her i tråden,men hvis livet ditt er trist,og du har vanskeligheter å finne noe å le av...

http://www.wisdomofchopra.com/

Vis Medlemmets Profil
Åssen en veit at kjærringa er dau ??

Sexen er som før...og ingen vasker opp............. scratch scratch

Vis Medlemmets Profil
Snakker du med din mann mens du knuller ?
nei,har ikke mobiltelefon jeg... elephant

Vis Medlemmets Profil
Toppen av tålmodighet ?.........En gubbe som ikke vil ha sex før ved annet stevnemøte.... Shocked

Vis Medlemmets Profil
Har du frosset mye i Trøndelag, intrudergubbe? Du har i alle fall blitt griskaill. pig pig pig

Vis Medlemmets Profil
Ei mor fikk vite at guttungen hadde lært en del nye ord i barnehagen da han en dag kom hjem og hun hadde mensen...
----Bløl du a mol ?
Ja jeg har skåret meg skjønner du gutten min... cat
----Åsså midt i fitta da mol... confused

Vis Medlemmets Profil
Kjerringa driver en bruktbu hvor inntektene går til foreningen " kreftsyke barn "....

Er nok mindre trafikk der enn på motebutikkene der kronprinsessen vår vanker...på bua må de nemlig betale sjøl.... confused

Vis Medlemmets Profil
Naboparet hjemme på bygda hadde blitt enig om å separeres,men han skulle bo hjemme ei stund til.
--En gang han våknet om morran satt kjerringa og så på ham---Jeg ser at pikken din står,sa hun. bounce
--Ja,står den i veien for deg kanskje ? Sleep

...og dette er en SANN historie.... cheers

Vis Medlemmets Profil
pig

Vis Medlemmets Profil
Min står, sa mannen.

Min også, svarte kjærringa.

Din kan vel ikke stå, sa mannen.

Joda, sa kjærringa. Den står på gløtt. rabbit

---Ja,jeg satt på gulvet og siklet mens hu la seg på sida og spilte død... bounce Question .... confused

Vis Medlemmets Profil
Da jeg dør og er begravd kommer du til å skrike og hoppe i glede på grava mi , sa svigermora.. Question

Å nei , du vet da vel at jeg hater å stå i kø.... @

Vis Medlemmets Profil
Kvinner er verdens beste byggmestere...de rører ved steinene og tårnet reiser seg umiddelbart.... bounce bounce

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Kvinner er verdens beste byggmestere...de rører ved steinene og tårnet reiser seg umiddelbart.... bounce bounce
Ja, men de er like flinke til å rote det til.
Rører litt for mye ved steinene etter oppført bygg, så eksploderer hele tårnet og kollapser.. What a Face

Vis Medlemmets Profil
Ja,husker blant annet Keops Pyramid,gikk gat for dom som drev nederst ved foten.....og der er jo vi kara... pig

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3