Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

MC-Messa om noen dager

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 MC-Messa om noen dager on Tor 26 Feb 2015 - 21:04

Nei, jeg kan ikke friste med hverken kake eller gratisbilletter, heller ikke mulighet til å se på noen kliss ny sykkel som jeg har kontrakt på, men er det noe interesse for en kaffe og/eller hei på lørdagen ? Kan sikkert finne et dekk å sparke i og, eller kanskje en kliss ny *** å pisse på clown

Man blir vel ikke medlem av den katolske kirke selv om man drar på Messe??? affraid

Vis Medlemmets Profil

2 Re: MC-Messa om noen dager on Tor 26 Feb 2015 - 21:09

Regner med at jeg skal på messa, litt usikker hvilken dag. Tror at det heller mot søndag for meg. Håper å finne noen gode messetilbud på ny jakke.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: MC-Messa om noen dager on Tor 26 Feb 2015 - 21:14

Palma skrev:Nei, jeg kan ikke friste med hverken kake eller gratisbilletter, heller ikke mulighet til å se på noen kliss ny sykkel som jeg har kontrakt på, men er det noe interesse for en kaffe og/eller hei på lørdagen ? Kan sikkert finne et dekk å sparke i og, eller kanskje en kliss ny *** å pisse på clown

Man blir vel ikke medlem av den katolske kirke selv om man drar på Messe??? affraid
Men du som er så flink til å lage kaker! bounce
http://ink36.com/app/users/ig-240239312/photos

Jeg vil ha, jeg vil ha! bounce

Vis Medlemmets Profil

4 Re: MC-Messa om noen dager on Tor 26 Feb 2015 - 21:26

cruiserproducer skrev:
Palma skrev:Nei, jeg kan ikke friste med hverken kake eller gratisbilletter, heller ikke mulighet til å se på noen kliss ny sykkel som jeg har kontrakt på, men er det noe interesse for en kaffe og/eller hei på lørdagen ? Kan sikkert finne et dekk å sparke i og, eller kanskje en kliss ny *** å pisse på clown

Men du som er så flink til å lage kaker! bounce
http://ink36.com/app/users/ig-240239312/photos

Jeg vil ha, jeg vil ha! bounce

affraid Her er det drevet research ja....
Og jeg ble kasta ut av kakeforumet!!!!! Er det muuulig !!

Sist endret av KliffArne den Tor 26 Feb 2015 - 23:27, endret 4 ganger (Reason for editing : Ettertanke..)

Vis Medlemmets Profil

5 Re: MC-Messa om noen dager on Tor 26 Feb 2015 - 21:30

Palma skrev:

Det kommer vel helt an på hvem man spør..... Shocked

Vis Medlemmets Profil

6 Re: MC-Messa om noen dager on Tor 26 Feb 2015 - 21:45

Å jo da- palma. Det holder at du kommer til norge- så blir du innrullert hvertfall om du komer fra et land med mange kattolikker study

Messe kan være av interesse i år. Tror dem vil vise mange, eller hvertfall en fin grønn Kawasaki alien Sikker mye annet fint å se på også. På to hjul pale

Vis Medlemmets Profil

7 Re: MC-Messa om noen dager on Tor 26 Feb 2015 - 22:15

palma skrev:affraid Her er det drevet research ja....
Og jeg ble kasta ut av kakeforumet!!!!! Er det muuulig !!

Sist endret av KliffArne den Tor 26 Feb 2015 - 22:35, endret 2 ganger (Reason for editing : Ettertanke..)
du er jo den reneste bakemester harepus du palma!! rabbit rabbit

skal ikke komme sist jeg hvis du byr på besøk vertfall Twisted Evil

da slenger jeg meg på cruiser'n og dukker opp asap!

Vis Medlemmets Profil

8 Re: MC-Messa om noen dager on Fre 27 Feb 2015 - 0:23

Skal en tur på lørdag-og guttungen kjører, så jeg kan spandere på meg en pils og en pizza hvis jeg har lyst også... cheers

Vis Medlemmets Profil

9 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 28 Feb 2015 - 11:10

Har itte tenkt meg inn på Messa
slikt no blir det bare stress a
Blir heller hjemme ved tastaturet
så slipper jeg unna parkometeruret
Er jeg heldig kommer fruen med fessa....

Cool Crying or Very sad

fessa=gammalnorsk for pissa

Vis Medlemmets Profil

10 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 8:25

Drar på messa i dag-inne der fra 10-11 tia og utover..

Vis Medlemmets Profil

11 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 8:36

intrudergubbe skrev:Har itte tenkt meg inn på Messa
slikt no blir det bare stress a
Blir heller hjemme ved tastaturet
så slipper jeg unna parkometeruret
Er jeg heldig kommer fruen med fessa....

Cool Crying or Very sad

Vi har fessa i fryseren?

Vis Medlemmets Profil

12 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 12:26

intrudergubbe skrev:

I nord sier vi pessa.  Er pessa noe mannfolk gjør,og fessa kvinnfolk,kanskje? 

Bruk fantasien nå

13 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 14:35

KliffArne skrev:
intrudergubbe skrev:

I nord sier vi pessa.  Er pessa noe mannfolk gjør,og fessa kvinnfolk,kanskje? 

Bruk fantasien nå
Nei, fess mæ på kjøtta .... sa ho Shocked

Vis Medlemmets Profil

14 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 15:05

jhn skrev:Nei, fess mæ på kjøtta .... sa ho Shocked

Var det brura som sa det ??? Shocked

Vis Medlemmets Profil

15 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 15:11

Palma skrev:
jhn skrev:Nei, fess mæ på kjøtta .... sa ho Shocked

Var det brura som sa det ??? Shocked
Ja ... sånn husker jeg det.

Vis Medlemmets Profil

16 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 15:23

Om det er pizza fessa eller fi*** så har jeg vært på messa og tittet.

Prøvesittet og greier og bestemt at det skal prøvekjøres :

Ducati Scrambler
Suzuki gsxr 1000
Yamaha R1
Bmw s1000rr

Eneste sykkelen jeg umiddelbart fikk vondt i ryggen på var kawasaki scooter 300 j.
og
danskebåten victory...

Vis Medlemmets Profil

17 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 23:12

Var på messa da det åpnet, ivrig og forventningsfull på å se på diverse sykler jeg kunne tenkt meg å prøve (evt kjøpe).

Men,.. det tok ikke sååå lang tid før jeg ble deprimert og gikk hjem igjen.

Satan!
Jeg trakk jo f..... meg *ned* gjennomsnittsalderen!!!

Det er jo bare gamle øk som er interessert i MC for tiden.

Trist for rekrutteringa.

:)

Vis Medlemmets Profil

18 Re: MC-Messa om noen dager on Lør 7 Mar 2015 - 23:35

Var det bare sånne GSer (Gammelmann-Sykkel) der sier du Question

Vis Medlemmets Profil

19 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 0:15

ArcticTiger skrev:Var det bare sånne GSer (Gammelmann-Sykkel) der sier du Question

De og :)
Flokket seg rundt G(ammelmann)S(ykla) på BMW-standen... (jeg er ikke *der* enn sålenge) :)

Men det er stort sett eldre folk som driver med MC utifra det klientellet jeg observerte - og i særdeleshet, enten R-sykler.. eller "adventure" (les:"ørkenrallysykler") som fenger.

Fint det, men når skal ungdommen ta over?

Eller skal MC-interessen dø ut, akkurat som dinosaurene?

Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

20 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 1:19

Mange har altså vokst i fra GammelmannSykla ... ja da er det rimelig høy gjennomsnittsalder, vil jeg tro Laughing

Men det hadde jo vært litt artig om motorpsyklismen døde ut også, da kunne vi sittet på gamlehjem og pratet om noe sært og eksotisk.
Forbrenningsmotor, forgasser, kake, V2-R4, knastedekk, kjedespray, to hjul, grustur, utkasting, lanesplitting, hvite italienere, gul vest, sauetjuver og høy eksos ....
i generasjoner fremover vil man diskutere livreddende støy, og fortelle skremmende historier om mytiske maskiner og sagnomsuste ledere rundt leirbålet.

Vis Medlemmets Profil

21 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 5:41

Lenge siden motorsykkelinterressen forsvant hos de yngre. Den ble borte omtrent samtidig som de store "spillkonsollene", med tipp-topp grafikk, kom på markedet for hjemmebruk. Kjøre virituell racing og forholde seg til virituelle kvinnfolk er bedre og billigere, so who can blame them?

Kjenner meg SÅ igjen i "Kongens" uttalelse; Var omtrent det samme jeg svarte en kompis som lurte på om jeg ville være med på messa; Blir bare i dårlig humør av alle gul-vestene og alle datastyrte, og data designede motorsyklene der inne, sa jeg.. Han tenkte seg om i to sekunder, så sa han; Faen meg sant, drit og dra med hele "mc-messa"... cat

Vis Medlemmets Profil

22 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 8:55

Ja det var mye "grått hår og spasserstokker" der...
men hadde med meg guttungen 18år(han kjører mc)og kompisen hans på 19 (han skal ta lappen i år), så det er noe tilsig..

Men messa sånn i sin helhet var viet mest "veletablerte" og blekkboksfolket da også på 4 hjul(atv)..
sånn volummessig var det nok scootere og ymse 50ccm og 125ccm og de oppdagelsesreisende i flertall med litt innslag av Danskebåter med Vtwinn og annet.
reisemessig var det reklame for det "vanlige route 66" og himalaya og en vegg fra SVV med de norske turistveiene..
Lite salgsboder egentlig-men en kunne jo kjøpe fjærnstyrt helikopter da....Rolling Eyes

Messas kalkun vil jeg nok kalle Kawasaki H2...hva er poenget med "gateutgaven"??

Effektmessig leverer jo ZX10R mer..lol!

Forøvrig var sykkelen med best ergometri for meg W800.

I fare for å hisse på meg noen- HVA er greia med å dra på seg skinnvester med div merker og "cowboyhatt" eller klær med masse H-D reklame på ei messe?
Er det noe for å vise seg som "hardcore biker" eller er det noe flokkgreier jeg ikke ser?confused

Vis Medlemmets Profil

23 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 11:02

mekkern skrev:

Messas kalkun vil jeg nok kalle Kawasaki H2...hva er poenget med "gateutgaven"??

Effektmessig leverer jo ZX10R mer..lol!

Ikke mere kalkun enn at den blåser ut 290hk bare med å mappe om. albino
Hvor rått blir hvasomhelst etter dette?

Vis Medlemmets Profil

24 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 11:44

@Mekkern: Har gjort så godt jeg har kunnet med rekruttering til MC-hobbyen jeg og, 2 av 3 avkom kjører MC Very Happy (Suzzuki Bandit 1200/KTM 690 Duke R)

Vis Medlemmets Profil

25 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 11:47

Trollerud skrev:Lenge siden motorsykkelinterressen forsvant hos de yngre. Den ble borte omtrent samtidig som de store "spillkonsollene", med tipp-topp grafikk, kom på markedet for hjemmebruk. Kjøre virituell racing og forholde seg til virituelle kvinnfolk er bedre og billigere, so who can blame them?

Kjenner meg SÅ igjen i "Kongens" uttalelse; Var omtrent det samme jeg svarte en kompis som lurte på om jeg ville være med på messa; Blir bare i dårlig humør av alle gul-vestene og alle datastyrte, og data designede motorsyklene der inne, sa jeg.. Han tenkte seg om i to sekunder, så sa han; Faen meg sant, drit og dra med hele "mc-messa"...  cat

Hehe,.... Trollis for president. :)

cheers

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next