Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

MC-Messa om noen dager

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 11:57

Kongen skrev:

Hehe,.... Trollis for president. :)

cheers
Ytringer som er egnet til å spre frykt ... det går vel under terrorlovgivningen, og blir slått hardt ned på.

Vis Medlemmets Profil

27 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 12:02

mekkern skrev:

Messas kalkun vil jeg nok kalle Kawasaki H2...hva er poenget med "gateutgaven"??

Effektmessig leverer jo ZX10R mer..lol!

Poenget er vel at den lett kan "justeres" til å ha masse ytelse.....  Den R utgaven - kan den registreres?

Vis Medlemmets Profil

28 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 18:17

Haya99 skrev:
mekkern skrev:

Messas kalkun vil jeg nok kalle Kawasaki H2...hva er poenget med "gateutgaven"??

Effektmessig leverer jo ZX10R mer..lol!

Poenget er vel at den lett kan "justeres" til å ha masse ytelse.....  Den R utgaven - kan den registreres?

Inntil jeg faktisk ser at den "bare kan mappes om" uten andre utskiftninger mener jeg det samme som før-ikke er den identisk m R utgaven i design heller.
R utgaven kan visst ikke regges.

Dessuten ville jeg heller hatt en turboutgave med en liten turbo som kommer fra lavere turtall enn denne med mekanisk vifte som bare øker på topp.

Vis Medlemmets Profil

29 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 18:21

Nå har jeg vært på messa, er mildt skuffet, eller kanskje desillusjonert. Fy flate så mye stygt !! Flere av syklene jeg lurte på om reiste seg opp på to bein og begynte å skyte med lasetkanoner , Ser faan hakke meg ut som transformers hele gjengen... Men det var noe bra og da. BMW standen var jo bra BMW er fin (ikke alle) og det er tydelig at alle andre har kopiert og laget sin egen GS... bounce

Yamaha her noen som fortsatt ser ut som motorsykkel. Men det er tydelig at designerne prøver å overgå hverandre i fylla affraid lol!

Fikk kjøpt meg jakke da cheers

Vis Medlemmets Profil

30 Re: MC-Messa om noen dager on Søn 8 Mar 2015 - 18:54

Palma skrev: Ser faan hakke meg ut som transformers hele gjengen...

Samme syntes jeg det har blitt de siste åra... Men kanskje de unge syntes dette er tøft? Da er det vel greit for rekrutteringen.
Så får vi som er voksne og ikke lar oss lure av plastdeksler med alle slags sprø vinkler og kanter eller syntes det er stas å ha noe gammelt ræl som aldri kommer til stadiet "kjørbart" kose oss med gode preussiske kvalitets-maskiner på tur.

Ja, MC-tur altså. Gjerne flerfoldige kilometer cheers

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2