Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

cruiserproducers enkle blogg

Gå til side : 1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 3]

1 cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 8:17

jaja jeg får vel starte en liten blogg her jeg også da etter en liten stund på sidelinjen. jeg er en voksen mann som er kjent for snakke rett fra hjertet på godt og vondt. da passet det bra at jeg fant et forum med tilsynelatende meget bra takhøyde. ser ut til å være en del artige poster her inne så jeg skal gi det et forsøk.

jeg beklager på forhånd hvis noen skulle bli fornærmet men blir jeg behandlet pent så er jeg snill tilbake lol!

Sist endret av cruiserproducer den Fre 27 Feb 2015 - 8:42, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

2 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 8:34

nå sitter jeg her og ser ut på et meget trist vær. når kommer sommeren da folkens!!! ??? Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

3 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 13:04

Ja velkommen du, altids plass til en rosblogger til her, men ikke forvent å bli behandlet pent clown

Vis Medlemmets Profil

4 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 14:02

custom skrev:Ja velkommen du, altids plass til en rosblogger til her, men ikke forvent å bli behandlet pent clown
Takk det samme.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 15:34

Sola skinner og snøen smelter. Det er isfrie veier fra Hønsehuset til Oslo, om noen skulle ville kjøre til Oslo. Og for fem minutter siden startet jeg KTM'en som jeg fisket ut av en søppelcontainer i vinter. Med nye stempelringer maler hu som ei katte.

Sånne dager liker jeg... flower

Vis Medlemmets Profil

6 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 15:46

Trollerud skrev: startet jeg KTM'en
affraid affraid affraid clown

Vis Medlemmets Profil

7 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 15:51

mekkern skrev:
Trollerud skrev: startet jeg KTM'en  
affraid affraid affraid clown

Oh yeah, BABY!! afro

Vis Medlemmets Profil

8 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 16:08

cruiserproducer skrev:
jeg beklager på forhånd hvis noen skulle bli fornærmet men blir jeg behandlet pent så er jeg snill tilbake lol!

Kemm e dæ du trur du e,kåmme hær å sætte betengelsa? Næj du,du e her på nåde Suspect

9 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 17:18

KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:

Kemm e dæ du trur du e,kåmme hær å sætte betengelsa? Næj du,du e her på nåde Suspect
Din kukk.

Vis Medlemmets Profil

10 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 17:56

cruiserproducer skrev:
KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:

Din kukk.

Øøøhh, den var litt drøøyy syns jeg Shocked Du burde moderere språkbruken din litt, og heller si: Din Hæstkuk study

Vis Medlemmets Profil

11 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 18:07

Det er jo en noe spesiell strategi å lage en blanco unskyldning for så å dundre frem som en elefant i et glassmagasin. Det var uten sammenligning forøvrig, hvertfalle det med glassmagasinet, for ingen er vel så skjøre her inne. Men det med elefanten er jeg mer trygg på da man ser hva slags damepreferanser denne krusepuser'n legger for dagen pig Suspect

Vis Medlemmets Profil

12 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 19:44

Palma skrev:Det er jo en noe spesiell strategi å lage en blanco unskyldning for så å dundre frem som en elefant i et glassmagasin. Det var uten sammenligning forøvrig, hvertfalle det med glassmagasinet, for ingen er vel så skjøre her inne. Men det med elefanten er jeg mer trygg på da man ser hva slags damepreferanser denne krusepuser'n legger for dagen pig Suspect
Bak en kake til meg så skal jeg være snill bounce

Vis Medlemmets Profil

13 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 19:47

cruiserproducer skrev:
Palma skrev:Det er jo en noe spesiell strategi å lage en blanco unskyldning for så å dundre frem som en elefant i et glassmagasin. Det var uten sammenligning forøvrig, hvertfalle det med glassmagasinet, for ingen er vel så skjøre her inne. Men det med elefanten er jeg mer trygg på da man ser hva slags damepreferanser denne krusepuser'n legger for dagen pig Suspect
Bak en kake til meg så skal jeg være snill bounce

Her er det F!"#¤%&/()=)(/&%¤#"! hakke meg ikke snakk om noe gjør det så skal jeg.....
Du har å gjøre deg fortjent, så kan du kjøpe deg et knekkebrød ! Suspect

Vis Medlemmets Profil

14 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 20:48

Ikke rart han kan kalle den sin "enkle blogg", vi andre skriver jo for faen alle innleggene for ham, jo! Da blir det jaggu enkelt å skrive blogg?! monkey

Vis Medlemmets Profil

15 Re: cruiserproducers enkle blogg on Fre 27 Feb 2015 - 20:50

Trollerud skrev:Ikke rart han kan kalle den sin "enkle blogg", vi andre skriver jo for faen alle innleggene for ham, jo!  Da blir det jaggu enkelt å skrive blogg?!  monkey

Burde kanskje døpe om bloggen til: "Enkle cruiserproducer sin blogg" Suspect

Vis Medlemmets Profil

16 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 1:17

Åssen gåre a, har du sikkla deg ut en feit harlidavisen ennå Question

Vis Medlemmets Profil

17 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 1:35

ArcticTiger skrev:Åssen gåre a, har du sikkla deg ut en feit harlidavisen ennå Question
hehe, går bare bra med meg. blir vel en 883 tenker jeg. holder lenge for meg det Very Happy

Vis Medlemmets Profil

18 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 6:32

Du,cruiserproducer; slutt med det tullet å poste personlig informasjon om folk her inne,sånn som bilder og navn. Pisspreiket ditt nærmer seg lavmål,også.

Jeg sletta et innlegg av deg nå nettopp som inneholdt et bilde,det bildet tror jeg ikke var fra ditt private album. Gikk noe tekst i samme rennet,da jeg ikke giddet å ta meg tid å sortere.

19 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 9:25

Er verden blitt slik at man må gjøre hverandre oppmerksom på at medlemmene på slike forum ønsker å være annonyme? confused

Facebook er forumet der man står frem med navn og sine politisk korrekte liv og holdninger, alle steder man opperer under kallenavn og snakker skit, der forblir man selvsagt annonyme?!

What happens on BAN, stays on BAN!

Vis Medlemmets Profil

20 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 15:37

KliffArne skrev:Du,cruiserproducer;  slutt med det tullet å poste personlig informasjon om folk her inne,sånn som bilder og navn. Pisspreiket ditt nærmer seg lavmål,også.

Jeg sletta et innlegg av deg nå nettopp som inneholdt et bilde,det bildet tror jeg ikke var fra ditt private album. Gikk noe tekst i samme rennet,da jeg ikke giddet å ta meg tid å sortere.
haha, hva i alle dager er galt med å tulle litt? kan godt smøre noe melis i trynet mitt og poste her inne jeg, hva er galt med det? trodde det var såpass takhøyde her...eller?

når man først snakker om pissprat. har du i det heletatt lest hva som står rundt om i forumet ditt?

Vis Medlemmets Profil

21 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 15:43

cruiserproducer skrev:
KliffArne skrev:Du,cruiserproducer;  slutt med det tullet å poste personlig informasjon om folk her inne,sånn som bilder og navn. Pisspreiket ditt nærmer seg lavmål,også.

haha, hva i alle dager er galt med å tulle litt? kan godt smøre noe melis i trynet mitt og poste her inne jeg, hva er galt med det? trodde det var såpass takhøyde her...eller?

når man først snakker om pissprat. har du i det heletatt lest hva som står rundt om i forumet ditt?
Det er jo kvalitetsforskjeller på pisspreik også clown

Vis Medlemmets Profil

22 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 15:53

jhn skrev:
cruiserproducer skrev:

Det er jo kvalitetsforskjeller på pisspreik også clown
Men hvorfor et mitt pisspreik noe værre enn andres?

Vis Medlemmets Profil

23 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 15:58

Bør da for pokker forstå at om Palma vil legge ut sin riktige identitet på nett så fixer han det sjøl.

Vis Medlemmets Profil

24 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:04

lazyboy skrev:Bør da for pokker forstå at om Palma vil legge ut sin riktige identitet på nett så fixer han det sjøl.
jeg la vel for faen ikke ut kopi av førerkortet til fyren eller?? det var et uskyldig bilde av fyren hvor jeg tullet litt med han angående kakespising. er dette virkelig ikke akseptert her inne?

bildet fant jeg i hans egen bildeblogg som lå offentlig på nettet, derav linken jeg la inn. da regner jeg da for pokker med at fyren ikke er folksesky? ut fra postene han skriver så virker han da veldig frempå selv også så derfår anntar jeg han tåler en spøk. men skinnet kan så klart bedra.

det skal sies at han har fjernet denne siden i etterkant av en eller annen merkelig grunn. kanskje han bør være litt mer forsiktig men hva han publiserer på nett selv hvis han er så redd for å avsløre hvem han er?

Jaja... uansett så fikk jeg feil inntrykk av dette forumet, så da sier jeg bare en ting før jeg melder meg ut.
DRIT OG DRA!

Vis Medlemmets Profil

25 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:09

cruiserproducer skrev:
lazyboy skrev:Bør da for pokker forstå at om Palma vil legge ut sin riktige identitet på nett så fixer han det sjøl.
jeg la vel for faen ikke ut kopi av førerkortet til fyren eller?? det var et uskyldig bilde av fyren hvor jeg tullet litt med han angående kakespising. er dette virkelig ikke akseptert her inne?

bildet fant jeg i hans egen bildeblogg som lå offentlig på nettet, derav linken jeg la inn. da regner jeg da for pokker med at fyren ikke er folksesky? ut fra postene han skriver så virker han da veldig frempå selv også så derfår anntar jeg han tåler en spøk. men skinnet kan så klart bedra.

det skal sies at han har fjernet denne siden i etterkant av en eller annen merkelig grunn. kanskje han bør være litt mer forsiktig men hva han publiserer på nett selv hvis han er så redd for å avsløre hvem han er?

Jaja... uansett så fikk jeg feil inntrykk av dette forumet, så da sier jeg bare en ting før jeg melder meg ut.
DRIT OG DRA!

Da sier vi takk til deg. Utrolig at du ikke skjønte bæra av hvor grensen går !!!
Som sagt tidligere her så bestemmer jeg hva jeg vil legge ut av private ting i DETTE forumet. Mine greier skal jeg klare å publisere SELV hvis JEG ønsker det. Ok? Du har nok med å publisere bilder av dine idealer har vi sett så hold deg til det og finn deg en plass hvor slik passer inn !

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 3]

Gå til side : 1, 2, 3  Next