Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

cruiserproducers enkle blogg

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 3]

26 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:27

cruiserproducer skrev:
lazyboy skrev:Bør da for pokker forstå at om Palma vil legge ut sin riktige identitet på nett så fixer han det sjøl.
jeg la vel for faen ikke ut kopi av førerkortet til fyren eller?? det var et uskyldig bilde av fyren hvor jeg tullet litt med han angående kakespising. er dette virkelig ikke akseptert her inne?

bildet fant jeg i hans egen bildeblogg som lå offentlig på nettet, derav linken jeg la inn. da regner jeg da for pokker med at fyren ikke er folksesky? ut fra postene han skriver så virker han da veldig frempå selv også så derfår anntar jeg han tåler en spøk. men skinnet kan så klart bedra.

det skal sies at han har fjernet denne siden i etterkant av en eller annen merkelig grunn. kanskje han bør være litt mer forsiktig men hva han publiserer på nett selv hvis han er så redd for å avsløre hvem han er?

Jaja... uansett så fikk jeg feil inntrykk av dette forumet, så da sier jeg bare en ting før jeg melder meg ut.
DRIT OG DRA!
At noe er mulig å gjøre, betyr ikke at det er riktig å gjøre det. Å identifisere folk på et anonymt forum gjør man bare ikke, ikke her og ikke noe annet sted. Ellers kan du tulle og fleipe med mye, her er det plass til alle. Og det er mange her med mye kunnskap om motorsykler også. Men om du ikke aksepterer at du har gjort en feil ved å legge ut identitet og bilder, så må du gjerne poste på andre forum for min del.

Vis Medlemmets Profil

27 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:37

Ble dette akkurat en jævelig kort blogg?? confused

Vis Medlemmets Profil

28 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:43

cruiserproducer skrev:
KliffArne skrev:Du,cruiserproducer;  slutt med det tullet å poste personlig informasjon om folk her inne,sånn som bilder og navn. Pisspreiket ditt nærmer seg lavmål,også.

Jeg sletta et innlegg av deg nå nettopp som inneholdt et bilde,det bildet tror jeg ikke var fra ditt private album. Gikk noe tekst i samme rennet,da jeg ikke giddet å ta meg tid å sortere.
haha, hva i alle dager er galt med å tulle litt? kan godt smøre noe melis i trynet mitt og poste her inne jeg, hva er galt med det? trodde det var såpass takhøyde her...eller?

Du kan tulle med det meste,men som andre sier,private opplysninger er det opp til hver enkelt om de vil legge ut,det skal ingen andre gjøre.

Ok,smør melis i trynet ditt,og legg det ut.Jeg er spent clown

29 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:43

mortal skrev:
cruiserproducer skrev:
lazyboy skrev:Bør da for pokker forstå at om Palma vil legge ut sin riktige identitet på nett så fixer han det sjøl.
jeg la vel for faen ikke ut kopi av førerkortet til fyren eller?? det var et uskyldig bilde av fyren hvor jeg tullet litt med han angående kakespising. er dette virkelig ikke akseptert her inne?

bildet fant jeg i hans egen bildeblogg som lå offentlig på nettet, derav linken jeg la inn. da regner jeg da for pokker med at fyren ikke er folksesky? ut fra postene han skriver så virker han da veldig frempå selv også så derfår anntar jeg han tåler en spøk. men skinnet kan så klart bedra.

det skal sies at han har fjernet denne siden i etterkant av en eller annen merkelig grunn. kanskje han bør være litt mer forsiktig men hva han publiserer på nett selv hvis han er så redd for å avsløre hvem han er?

Jaja... uansett så fikk jeg feil inntrykk av dette forumet, så da sier jeg bare en ting før jeg melder meg ut.
DRIT OG DRA!
At noe er mulig å gjøre, betyr ikke at det er riktig å gjøre det. Å identifisere folk på et anonymt forum gjør man bare ikke, ikke her og ikke noe annet sted. Ellers kan du tulle og fleipe med mye, her er det plass til alle. Og det er mange her med mye kunnskap om motorsykler også. Men om du ikke aksepterer at du har gjort en feil ved å legge ut identitet og bilder, så må du gjerne poste på andre forum for min del.
identitet? er bilde av palma det samme som identitet? det er greit at ikke palma vil vise seg offentlig men da bør han også (som han nå har gjort) fjerne seg selv fra diverse online nettsider. det hadde han dog ikke gjort når jeg postet bildet. og hvorfor ble han så paff over at jeg postet link til bildestedet hans? var jo bare bilder av kaker samt han selv som rei på en hest etc.

men da vet jeg jo hvem jeg har med å gjøre så da skal jeg prøve og oppføre meg der etter. men man må huske på at når man fremstår som selvsikker og brautende så gjør man inntrykk av at man tåler litt, men når et enkelt bilde som forøvrig ikke var større enn en avatar ble det som gjorde at det kokte over så blir jeg jo litt forfjamset.

men du sier identitet. hva slags identitet har jeg lagt ut bortsett fra det knøttlille bilde?

Vis Medlemmets Profil

30 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:47

cruiserproducer skrev:
mortal skrev:
cruiserproducer skrev:

DRIT OG DRA!
identitet? er bilde av palma det samme som identitet? det er greit at ikke palma vil vise seg offentlig men da bør han også (som han nå har gjort) fjerne seg selv fra diverse online nettsider. det hadde han dog ikke gjort når jeg postet bildet. og hvorfor ble han så paff over at jeg postet link til bildestedet hans? var jo bare bilder av kaker samt han selv som rei på en hest etc.

men da vet jeg jo hvem jeg har med å gjøre så da skal jeg prøve og oppføre meg der etter. men man må huske på at når man fremstår som selvsikker og brautende så gjør man inntrykk av at man tåler litt, men når et enkelt bilde som forøvrig ikke var større enn en avatar ble det som gjorde at det kokte over så blir jeg jo litt forfjamset.

men du sier identitet. hva slags identitet har jeg lagt ut bortsett fra det knøttlille bilde?
Dette gidder jeg ikke diskutere, du bør forstå hva dette gjelder.

Vis Medlemmets Profil

31 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:48

KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:
KliffArne skrev:Du,cruiserproducer;  slutt med det tullet å poste personlig informasjon om folk her inne,sånn som bilder og navn. Pisspreiket ditt nærmer seg lavmål,også.

Jeg sletta et innlegg av deg nå nettopp som inneholdt et bilde,det bildet tror jeg ikke var fra ditt private album. Gikk noe tekst i samme rennet,da jeg ikke giddet å ta meg tid å sortere.
haha, hva i alle dager er galt med å tulle litt? kan godt smøre noe melis i trynet mitt og poste her inne jeg, hva er galt med det? trodde det var såpass takhøyde her...eller?

Du kan tulle med det meste,men som andre sier,private opplysninger er det opp til hver enkelt om de vil legge ut,det skal ingen andre gjøre.

Ok,smør melis i trynet ditt,og legg det ut.Jeg er spent clown
hadde ikke noe med melis, men snø i trynet vertfall

http://i61.tinypic.com/2llg5m0.jpg

å shit... nå må jeg passe på så ingen tapper bankontoene mine lol!

Sist endret av cruiserproducer den Lør 28 Feb 2015 - 16:52, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

32 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:49

mortal skrev:
cruiserproducer skrev:
mortal skrev:
cruiserproducer skrev:

DRIT OG DRA!

Dette gidder jeg ikke diskutere, du bør forstå hva dette gjelder.
klart du ikke gidder å diskutere det. du farer jo bare med pissprat. hva slags identitet har jeg lagt ut?

Vis Medlemmets Profil

33 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:53

Hallo, prøv å skjønne litt av mekanismene her da. Jeg kjenner identiteten, navn, adresse, telefonnummer osv osv til flere her inne, og den er sikkert tilgjengelig flere steder, ikke bare for "de som har sine metoder", men jeg legger da ikke ut linker til andres nettstder hvor det står fullt navn osv her uansett. Det har litt med vanlig normal folkeskikk å gjøre, sosiale følehorn og antenner. Selv om dette forumet heter Bike AnarchyNorway, så er det vettuge folk her inne og det forventes en viss standard og en viss selvstendig tankegang. Det har ihvertfall jeg oppdaget den stunda jeg har vært her.
Minner meg litt om da han Oluf spurte han Lars om han var tvilling, det går ikke an å være så steike dum alene ! affraid

Vis Medlemmets Profil

34 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:55

Tja, jeg kjente ikke Palmas fulle navn før du serverte det.

Vis Medlemmets Profil

35 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:58

Palma skrev:Hallo, prøv å skjønne litt av mekanismene her da. Jeg kjenner identiteten, navn, adresse, telefonnummer osv osv til flere her inne, og den er sikkert tilgjengelig flere steder, ikke bare for "de som har sine metoder", men jeg legger da ikke ut linker til andres nettstder hvor det står fullt navn osv her uansett. Det har litt med vanlig normal folkeskikk å gjøre, sosiale følehorn og antenner. Selv om dette forumet heter Bike AnarchyNorway, så er det vettuge folk her inne og det forventes en viss standard og en viss selvstendig tankegang. Det har ihvertfall jeg oppdaget den stunda jeg har vært her.
Minner meg litt om da han Oluf spurte han Lars om han var tvilling, det går ikke an å være så steike dum alene ! affraid
identiteten hadde du jo lagt ut selv din tosk. jeg linket bare til siden din som var fullstendig tilgjengleig for hele verden. det er jo DU som har lagt ut identiteten din på din egen side.

hvordan kunne jeg vite at en tilsynelatende uskyldig bildenettside var så pokkers hemmelig at den ikke engang kunne deles med dine forumbrødre? eller er dette bare ett sted du kommer for å slenge med leppa før du setter den ned i din kones armkrok og spiser kake?

Vis Medlemmets Profil

36 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 16:59

lazyboy skrev:Tja, jeg kjente ikke Palmas fulle navn før du serverte det.
igjen...du er jo bare helt fjern.
identiteten har han jo lagt ut på siden sin selv som lå offentlig. man lager en side offentlig fordi man vil vise den frem. hvis ikke man vil det så legger man den privat eller ikke ut i det hele tatt.

Vis Medlemmets Profil

37 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:05

cruiserproducer skrev:
DRIT OG DRA!

Er du her ennå?

Hvis du ikke legger om stilen ganske raskt,så skal jeg hjelpe deg ut døra alien

38 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:09

Hvis du ikke kan heve deg opp et hakk i en seriøs diskusjon og slutte å kalle meg tosk så kan det være det samme. Det er mulig å fleipe å tulle her inne, men er det seriøst så er vi seriøs !

Jeg har ikke linket til den siden HER inne, det var min instagramgreie, ja den var "offentlig", men ikke dermed sagt at du kan linke til den her inne. Men den er ikke lenger offentlig, for vi omgås vist folk som ikke skjønner alt. Navn og telefonnummer er og offentlig, hvorfor bruker vi nick her inne Rolling Eyes
Jo fordi vi ønsker det slik, og vi respekterer hverandre ! Igjen, sosiale ANTENNER OG FØLEHORN. Det er ikke bare horn som teller. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

39 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:09

KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:
DRIT OG DRA!

Er du her ennå?

Ja takk, gjør gjerne det!

Vis Medlemmets Profil

40 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:10

KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:
DRIT OG DRA!

Er du her ennå?

En til som plutselig ikke husker passordet sitt? affraid

Vis Medlemmets Profil

41 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:12

110-TAYLORnoMADEn skrev:
KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:
DRIT OG DRA!

Er du her ennå?

En til som plutselig ikke husker passordet sitt?  affraid

For å si det sånn,så bør han ikke logge seg ut nå clown

42 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:13

110-TAYLORnoMADEn skrev:
KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:
DRIT OG DRA!

Er du her ennå?

En til som plutselig ikke husker passordet sitt?  affraid
bedre å bli kastet ut som en mann enn å gå slukøret som en pudding lol!

kom igjen kliffern!

Vis Medlemmets Profil

43 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:15

Tok tid dette kliffern. finner du ikke de rette knappene i forumet ditt lol!

Vis Medlemmets Profil

44 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:17

Rolig, rolig! Fyren har jo (nesten) sagt unnskyld, nå får vi kutte gutten litt slakk her?

Alle kan og gjør feil i dette livet, nå har CP tråkket i salaten, neste gang er det en annen.

Vis Medlemmets Profil

45 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:19

cruiserproducer skrev:Tok tid dette kliffern. finner du ikke de rette knappene i forumet ditt lol!

Hehe,for en gjøk du er.

Tips: har du mere å si,så gjør det før du logger av. Du kan få problem å logge på igjen.

Hvis jeg vil kappe strengen med en gang,så skal jeg nok finne den knappen også pirat

46 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:20

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
cruiserproducer skrev:Tok tid dette kliffern. finner du ikke de rette knappene i forumet ditt lol!

Hehe,for en gjøk du er.

Tips: har du mere å si,så gjør det før du logger av. Du kan få problem å logge på igjen.

Hvis jeg vil kappe strengen med en gang,så skal jeg nok finne den knappen også pirat
Og dersom du skulle rote bort knappen, så har jeg funnet den..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

47 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:23

Jo'a hyggelig fyr dette. Tror kanskje et enkelt beklager sitter litt langt inne her What a Face

Vis Medlemmets Profil

48 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:23

KnutR skrev:
KliffArne skrev:

Hehe,for en gjøk du er.

Og dersom du skulle rote bort knappen, så har jeg funnet den..

Dramatikk på en lørdagsettermiddag,mer spennende enn laghopp dette..

Vis Medlemmets Profil

49 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:27

KliffArne skrev:

Hehe,for en gjøk du er.

ikke hvis jeg lager et nytt nick, med ny epostadresse etter at ip-adressen min har endret seg cheers

men jeg skal spare deg for jobben med å lete etter den knappen. det kan jo ta sin tid for en som ikke klarer å bytte ut forumheaderen uten å klø seg i hodet lol!

så da logger jeg ut... for denne gang. men jeg bare må si det en gang til, siden jeg har muligheten:
DRIT OG DRA Kliffer'n flower

Vis Medlemmets Profil

50 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:35

Hvordan gikk det med laghopp forresten??

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next