Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

cruiserproducers enkle blogg

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

51 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:41

Palma skrev:Hvordan gikk det med laghopp forresten??

De hopper fortsatt.

Vis Medlemmets Profil

52 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 17:45

Faen, her har jeg liggi å prompa på soffan etpar timer, å gått glipp av infernoet som har vært her Shocked

Vis Medlemmets Profil

53 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 18:02

ArcticTiger skrev:Faen, her har jeg liggi å prompa på soffan etpar timer, å gått glipp av  infernoet som har vært her Shocked

Det var nok til det beste A.T.
Er ikke helt sikker på at den sarte sjela di hadde hatt helt godt av dette Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil

54 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 18:20

Trudde infernoet va rundt husnovan dine AT, men værmeldinga va kanskje feil...

Vis Medlemmets Profil

55 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 19:28

joo skrev:Trudde infernoet va rundt husnovan dine AT, men værmeldinga va kanskje feil...

Sssssshh Joo, Været og Kaker må vi være forsiktig med å nevne her inne Exclamation

Vis Medlemmets Profil

56 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 20:01

Cruiserproducer er kanskje borte, men bloggen lever videre..

Vis Medlemmets Profil

57 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 20:47

Hmm... har vært i verkstedet idag og fixet eksosen på golfen, byttet framdekk på RC8Ren og lett etter vannlekkasjer på TVRen. Ryddet litt har jeg også, samt har vært hos AMD og bestilt vannpumpetetningsett, har en høne å plukke med Trunkenpoltz angående denne...grrr Evil or Very Mad
Og så kommer jeg intetanende hjem og finner et slikt forumdrama som dette affraid  
Hehe, man må nok ha litt mer mellom øra for å være forumtroll Cool
Men bloggen kan vi jo holde liv i  alien

Vis Medlemmets Profil

58 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 21:03

Kunne vi kanskje ... eeh ... hva om vi ... enn hvis vi ...eeh .. noen kunne jo finne på å gi KliffArne litt pepper for å mobbe ut en stakkar bare fordi han er litt stor i kjeften affraid
Har aldri hørt at noe lignende har skjedd før ... noen steder clown

Vis Medlemmets Profil

59 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 21:08

KnutR

Admin
jhn skrev:Kunne vi kanskje ... eeh ... hva om vi ... enn hvis vi ...eeh .. noen kunne jo finne på å gi KliffArne litt pepper for å mobbe ut en stakkar bare fordi han er litt stor i kjeften affraid
Har aldri hørt at noe lignende har skjedd før ... noen steder clown  

Hohoho! Jeg er først!
Kliffy: Dømrade gnorebukk! Hive ut folk på den måten bare fordi de på død og liv skal være rasshøl hele tia! cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

60 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 21:34

ArcticTiger skrev:
Sssssshh Joo, Været og Kaker må vi være forsiktig med å nevne her inne Exclamation

Jo sant det. Får trø varsomt, nu er det jo som i Kalifatet med pælming av folk før man får sagt KAKE drunken

Vis Medlemmets Profil

61 Re: cruiserproducers enkle blogg on Lør 28 Feb 2015 - 22:12

Tullinger clown

Gjøken ba jo om det,jeg syns han fikk en fair sjanse til å korrigere kursen et par innlegg før han logga ut.

Og hvis han virkelig ønsker å komme tilbake etter å tatt innover seg det som flere påpekte,så kan han bare sende en mail via kontakt-knappen nede til høyre på forumets forside og fortelle meg eller knutr hvorfor vi skal gi han passordet tilbake cyclops

62 Re: cruiserproducers enkle blogg on Søn 1 Mar 2015 - 10:39

Tja,kunne blitt harde bud detta,Kliffer`n,hender jo ofte at gjøker legger egg i andres reir... Suspect

Vis Medlemmets Profil

63 Re: cruiserproducers enkle blogg on Søn 1 Mar 2015 - 13:32

intrudergubbe skrev:Tja,kunne blitt harde bud detta,Kliffer`n,hender jo ofte at gjøker legger egg i andres reir... Suspect

Skulle nok stått han av en stund til pirat

Han var jo innom solveggen din,og syntes du var en kjekk kar. Du får holde kontakten med han "over there"

64 Re: cruiserproducers enkle blogg on Søn 1 Mar 2015 - 18:47

Takk for en oppfriskende blogg cp Embarassed
Litt synd at du ikke hadde fått med deg at på dette forumet er det mange som står tidlig opp, om mårra'n bounce

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3