Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hel- eller halvsyntetisk eller rett og slett mineralolje

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

Palme olje clown

Vis Medlemmets Profil
custom skrev:Palme olje clown
lol!

Vis Medlemmets Profil
Kjørt noen tusen KM med castrols helsyntetiske olje (power1 racing på godt norsk) på min hårnett 900.Anbefales.Girene høres kkke som ett meteornedslag som dems halvsyntetiske gjorde under 1K.

Vis Medlemmets Profil
FastFreddie skrev:Kjørt noen tusen KM med castrols helsyntetiske olje (power1 racing på godt norsk) på min hårnett 900.Anbefales.Girene høres kkke som ett meteornedslag som dems halvsyntetiske gjorde under 1K.
Hornet 900 ... er ikke det en trivelig sykkel?
Jeg savner i alle fall min.

Vis Medlemmets Profil
Liv i oljetråden igjen og joooo.
Da kan jeg berette om mine oljeerfaringer denne sesongen. Betty brukte mye, dvs borti 2,5 dl på 100 mil, noe jeg syns var i overkant mye. Prata med MC-huset Nydal'n. De anbefalte å gå over til mineralolje. Det jeg hadde på var noe europris mobil super 2000 halvsyntgreier. Det hørtes bra ut så je sa ja takk 5 av de.
Gammel mottor gammeldags olje. MOTUL fant de frem fra hylla. Jeg dro hjem og var spent. Skifta olje og filter og kjørte i vei. Var nøye med å peile på samme måte hver gang, og forholdsvis fort forsvant det 2,5 dl.... Suspect

Fylte på igjen, og siden har det holdt seg stabilt. Oljeforbruket er så og si borte.

Så det litt artige. Jeg skulle tipse en kompis om samme olje og tenkte å finne en link. Måtte ut å myse på flaska.... WTF HALF-SYNTETIC !!!!!!!!!..
jaja hvem som ble lurt og av hvem vet jeg ikke, men målet helliger midlet. Oljeforbruket er så å si borte, betty runder snart 140 000 km, og jeg er fornøyd.

Har hørt at ved skifte av merke brukes det litt i starten. Men jeg tenker olje er ikke olje... Og ost er ikke ost clown

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
FastFreddie skrev:Kjørt noen tusen KM med castrols helsyntetiske olje (power1 racing på godt norsk) på min hårnett 900.Anbefales.Girene høres kkke som ett meteornedslag som dems halvsyntetiske gjorde under 1K.
Hornet 900 ... er ikke det en trivelig sykkel?
Jeg savner i alle fall min.

Bortsett fra laban ramma,så er den ikke halvgærn.Men man kan vel aldri få nokk HK clown

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2