Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Toppbokser,en gave til mc-folket?

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 5]

51 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 20:18

ArcticTiger skrev:Neeii, Gutter, da greier jeg ikke å holde på den Grusomme Sannheten lenger  Embarassed  Det er bare å bryte sammen og tilstå. Jeg har desverre ført dere bak Lyset.

Jeg har en Mottor-Sykkel med Tåpp-Båkks på jeg og  monkey

Men til mitt forsvar må jeg si at jeg har aldrig kjørt den med Topp-Båkksen på. Kjøpte den av Biltilsynet for noen år siden, fordi den var Grønn  cheers  , men demonterte Tåpp-Båkksen før jeg kjørte den hjem. Og siden har det ikke blitt noe mer kjøring med den, siden den har feste for Tåpp-Båkks  Rolling Eyes  Den har stått som vegg-pryd i Mekka  Very Happy
Og nå spør jeg dere Tåpp-Båkks entusiaster: Er det noen som kunne tenke seg å overta denne Mottor-Sykkern for en grei pris  Question
Det er en 1997 Triumph Sprint 900, med 98 hk i Trippel-Mottorn, som er kjørt 36.575 km. Og Båkksene, ja de er fra Givi.

Tenker det var greit å få bryti sammen og tilstått det der jeg. Det er alltid godt å få snakka ut om slike ting man har holdt skjult over tid. Nå tenker jeg nattesøvnen blir bedre og marerittene om svære tåppbåkser som velter over deg affraid  vil nok avta i hyppighet. Men det å selge sykkern bare fordi det er tåppbåksfeste på'n er jo å dra den litt langt da... Vent noen dager nå og se hvordan du føler deg etter å ha brutt sammen og tilstått for oss andre her clown

Vis Medlemmets Profil

52 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 20:26

@Palma: Jeg trur ikke jeg kommer til å bruke den, jeg er altfor lang i beina til å sitte brukbart på den.
Og så blir jeg jo ikke helt uten Mottor-Sykkla alikavæl, har fortsatt Gammel-Tigern på bildet, og så Ny-Tigern da, Multistradan til Brodern, og MottoGussin på Hytta. Og TT600R som jeg tenkte bruke på vintern, men har feiga ut Embarassed  .

Så det er nok greiest om en annen kunne kjøre litt med den, har jeg kommet til Very Happy

PS: Når man tar av Topp-Båkksen og sideveskene, og kanskje WingRacken og, så er det faktisk en ganske pen sykkel Very Happy

Vis Medlemmets Profil

53 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 20:41

ArcticTiger skrev:@Palma: Jeg trur ikke jeg kommer til å bruke den, jeg er altfor lang i beina til å sitte brukbart på den.
Og så blir jeg jo ikke helt uten Mottor-Sykkla alikavæl, har fortsatt Gammel-Tigern på bildet, og så Ny-Tigern da, Multistradan til Brodern, og MottoGussin på Hytta. Og TT600R som jeg tenkte bruke på vintern, men har feiga ut Embarassed  .

Så det er nok greiest om en annen kunne kjøre litt med den, har jeg kommet til Very Happy

Steike ta du har jo overflod av sykkler. Men du har fortsatt ikke no GS, bare kopier clown

Men slik triumf er vel sikkert greit nok det... Har slik trumf-kort jeg, men det er vel litt ansles..men det syns jeg er greit.

Og det å ha bare èn er jo litt pinglete. Svoger sa det nå jeg lurte på å kjøpe Betty som BMW nr 2.
Han har bare 4 sykkler..

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 20:50

Denne er da lekker! cyclops

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 20:54

Twinmannen skrev:Denne er da lekker!  cyclops

Må være ideellt for Kliffern, slipper å tenke på hjulet på campingvogna cheers

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 21:48

Har hatt sånn Triumph jeg også, selvsagt med den uunnværlige toppboksen på cheers

Fin sykkel, herlig farge og prikken over i-en var jo den lekre Givien i høyden bounce

Kjøpte en sånn grønn en til kjerringa samtidig. Va litt artig å si til selgeren at jeg tar to av de lol!

Vis Medlemmets Profil

57 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 21:56

@Joo: Jasederja, og hadde du tatt av Tåpp-Båkksen så hadde det vært en riktig så lekker sykkel Very Happy

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tir 17 Mar 2015 - 22:04

Den va nu lekker uansett clown

Ble noen fine langturer de første åra, guille god sykkel å kjøre! Flott motor. Synd din står og bare har rulla på noenogtredve tusen...

Har fremdeles litt lyst på din, men lar vettet tale og tenker at her er mer enn nok av ting å styre med. Når jeg ser framdriften i min hjemmesnekring og stadig får bekrefta at jeg ikke er snekker, maler eller elektriker men ikke innser det helt selv så er det nok fritt for olje i verden før jeg hadde fått shaina den trippelen Embarassed

Trur æ.

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 18 Mar 2015 - 7:08

Nå har jeg 1donker-twin-vtwin-og R4 og har kikket på R3 fra flere produsenter men ingen har helt trigget lommeboka...scratch

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 18 Mar 2015 - 7:29

Jeg har alltid likt trippelen Triumph Daytona T595, synes den har noe ved seg. Flott lyd kan man få også...

Vis Medlemmets Profil

61 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 18 Mar 2015 - 7:32

Her er en som har pynta opp hekken på en Hayabusa:

62 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 18 Mar 2015 - 11:10

mortal skrev:Jeg har alltid likt trippelen Triumph Daytona T595, synes den har noe ved seg. Flott lyd kan man få også...

joda enig - en kompis har en - byttelånte med den og 06 XX til brodern.... den virket tregstyrt og slapp ifht XXen - det var både jeg og eieren enige om...... men bra lyd. Så tross det sportslige utseendet er den et får i ulveklær...

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Lør 21 Mar 2015 - 19:16

Her mangler det en tåppbåks, men flate hu var tåpp uten båks !

Vis Medlemmets Profil

64 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Lør 21 Mar 2015 - 22:00

Palma skrev:Her mangler det en tåppbåks, men flate hu var tåpp uten båks !
hadde nok vært bedre med toppbox, men hun har en helt annen avtale med naturlovverket enn jeg har pale

Vis Medlemmets Profil

65 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Lør 21 Mar 2015 - 22:10

Tøøøøffft cheers  men ingen slår vel han finnen som sklei på treskoa bak Kawa-seksern? Han hadde nok ikke noen Tåpp-Båkks han heller om jeg ikke husker helt feil..

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Søn 22 Mar 2015 - 1:34

Man kan vel si at hu berta hadde over middels kontroll Very Happy

Men siden dette er en tråd om toppboks er det vel på plass å vise noe med toppboks:

Eller denne:

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Søn 22 Mar 2015 - 2:39

It no toppbåks her hell,men kan kjøre:

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Søn 22 Mar 2015 - 11:03

FastFreddie skrev:It no toppbåks her hell,men kan kjøre:

WOW framhjulstrekk Shocked

Vis Medlemmets Profil

69 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 11:35

Dæven så glad jeg var for at toppboksen var på her om dagen,fikk lov å rote litt i en rustfritt-tobbe etter dreie-emner.Skulle fyllt den opp,men var redd jeg skulle dra den opp på bakhjulet rabbit

70 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 19:53

Ække så stor den boksen at løft skulle være noe tema Very Happy

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 20:14

KliffArne skrev:Dæven så glad jeg var for at toppboksen var på her om dagen,fikk lov å rote litt i en rustfritt-tobbe etter dreie-emner.Skulle fyllt den opp,men var redd jeg skulle dra den opp på bakhjulet  rabbit

En gang skrotnisse alltid et eller annet lol! Var der mer å hente er det bare å kjøre flere turer vet du.

Vis Medlemmets Profil

72 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 20:16

knutk skrev:

Men siden dette er en tråd om toppboks er det vel på plass å vise noe med toppboks:

Bare filmtriks, alle vet jo at man ikke får doninger opp på bakhjulet med kardang tongue
Selv ikke eit framifrå Bayersk kvalitetsprodukt med toppboks.

Vis Medlemmets Profil

73 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 20:29

joo skrev:
Bare filmtriks, alle vet jo at man ikke får doninger opp på bakhjulet med kardang tongue
Attdetvar..?? Question Question

Hva er det engelskmennene sier? "I beg to differ". bounce

Vis Medlemmets Profil

74 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 20:47

bikeridr skrev: "I beg to differ". bounce

Selvsagt lov å være uenig. (Forøvrig et delikat og fint engelsk uttrykk det du hadde der, takker for den, samler på slike og lærte et nytt nå Very Happy )

Men når jeg sier at "alle vet jo at..." så trenger det ikke være mine meninger eller erfaringer men en henvisning til noen rare meninger som florerer på den etterrettelige verdensveven. Noe det faktisk var denne gangen What a Face

En av de fineste vendingene jeg vet om er måten å beskrive noe totalt unyttig på; As useless as an Ashtray on a Motorbike cheers

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 22:43

La dere merke til at han måtte slenge venstrefoten ut hver gang for å hindre katastrofe Suspect

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 5]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next