Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Toppbokser,en gave til mc-folket?

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 5]

76 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 22:51

KliffArne skrev:La dere merke til at han måtte slenge venstrefoten ut hver gang for å hindre katastrofe Suspect

Det er for å motvirke skjeiv-trekket som Kardangen gir.

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 23:03

ArcticTiger skrev:
KliffArne skrev:La dere merke til at han måtte slenge venstrefoten ut hver gang for å hindre katastrofe Suspect

Syns det var godt gjort å få den kardongsykkelen opp i det hele tatt,trodde ikke det gikk an...

Han hadde nok masse skrapjern i toppboksen

78 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 25 Mar 2015 - 23:18

ArcticTiger skrev:

Nå vet vi jo ikke om det hadde blitt katastrofe om beinet ikke hadde blitt slengt ut, men ATs forslag er kanskje inne på noe. Ikke kardang som sådan, men en motor hvor veiva ligger på langs i ramma.
Selv om BMW lar drevene i girkassa snurre motsatt vei av motoren for å motvirke rotasjonskreftene kan der nok kanskje være litt misforhold i vektmassene som snurrer hver sin vei slik at der blir behov for å korrigere. Eller så kan det rett og slett være at buksa var for trang og kneip litt "der du vet" Laughing

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Tor 26 Mar 2015 - 0:15

Hehe, det med Kardangen var bare fleip. Men med motorn (veiva) på langs vil jo momentet virke til at sykkern vrir seg litt sidelengs. Spesielt merkbart i lave hastigheter. Er sånn på MottoGussin i alfall.

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 30 Mar 2015 - 16:23

Noen ønsker mer bagasjeplass enn man får av en tåppbåkks:  Shocked

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=57398316&searchclickthrough=true

Vis Medlemmets Profil

81 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 30 Mar 2015 - 17:00

Ja, det er så man nesten stiller seg spørsmålet om den fortsatt kan defineres som Mottor-sykkel scratch

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 30 Mar 2015 - 18:44

Ja -det er da jeg spør om det ikke hadde vært enklere og bedre med en bil eventuelt en cab???

Akkurat som en som har Goldwing med dobbel sidevogn og tilhenger...hva er egentlig greia??

MÅ jeg ha med mer enn jeg hadde på "østblokk" turen  i sommer, så blir det bil...

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 13 Apr 2015 - 12:30

Det har vært så stille rundt tåppbåksene i det siste, kom over dette på feisbokk, så måtte jeg bare lure det med meg hit.

Når det er sagt så er jeg selv på gli litt vekk fra tåppbåksen... tenker litt andre løsninger, NEI ikke kommode. Men jeg kan ta av baksetet og der har jeg ei stålplate som låses fast over verktøyrommet.

Ryggstøtten er ikke i bruk  tongue

Lurer litt på kanskje lage en liten alukasse (med svart pulverlakk) og låsbart lokk. Denne kan skrues fast til den låsbare plata. I den kan jeg ha verktøy, lappesaker og små div ting. Nesten som et hanskerom. Maks 15 cm høy og like stor som plata. Det er jo drøyt å kjøre med den digre tåppbåksen hele tiden, vipper og slenger i hver en dump...

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 13 Apr 2015 - 13:52

Faan Palma, er du heime med Sjukdom idag eller Shocked

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 13 Apr 2015 - 13:58

ArcticTiger skrev:Faan Palma, er du heime med Sjukdom idag eller Shocked

....er det ikke slik "psyk"-uke på NRK denne uka .... er du med der Palma?

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 13 Apr 2015 - 14:03

Haya99 skrev:
ArcticTiger skrev:Faan Palma, er du heime med Sjukdom idag eller Shocked

....er det ikke slik "psyk"-uke på NRK denne uka .... er du med der Palma?

HAHA, neida, dvs ja er hjemme med slik manneinfluensa, eller som en hevdet på en annen mye omtalt side "I have a bad influence".
Psyken er veldig bra. Jeg pleier å si at jeg er ikke schizofren, og det er ikke jeg heller... affraid

Når man ligger i feber-rier så dukker det opp mye rare tanker, deriblandt den boksen...
Noe må man jo gjøre når man er hjemme.

Takk for gode hilsner om god bedring clown

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 13 Apr 2015 - 14:09

Ja God betring Palma! Du får ta deg en skikkelig støyt Konjager, de sier at av allt som ikke hjelper mot influenca, så er Konjager det beste cheers

Vis Medlemmets Profil

88 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 13 Apr 2015 - 14:15

ArcticTiger skrev:Ja God betring Palma! Du får ta deg en skikkelig støyt Konjager, de sier at av allt som ikke hjelper mot influenca, så er Konjager det beste cheers

Takk for det, ja hadde jeg hatt en konjakker hadde jeg tatt den, men har vel brukt den forebyggende jocolor

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Søn 3 Apr 2016 - 13:53

Er det noen som har noe å bekjenne her tro? Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

90 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Søn 3 Apr 2016 - 18:43

mortal skrev:Er det noen som har noe å bekjenne her tro? Evil or Very Mad

Var det kanskje Meg du tenkte på Mortiz Question Siden du leser på andre forum og? Det er vel bare å si det: Joa Rolling Eyes
Ta deg en tur på Pølse-treffet i Andebua den 23 Appril, så skal du få se cyclops

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 9:50

Det kan vel muligens være det ja, Tiger. Twisted Evil Det er sjokkerende at du har handlet deg tåppbåkks, fatter ikke at du kan besudle sykkelen med denne innretningen. Jeg skal minne deg på det du har skrevet her tidligere:

ArcticTiger skrev:Stemmer det Palma! Et sted går grensen. Pølsekokere/Kakebokser montert en på hver side går ann, men ALLLLLLLDRI Tåpp-BÅkkkks Shocked

ArcticTiger skrev:@Palma: Kliffern må ha sånn diger TåppBåkks på¨Båkksern sin for at han skal transportere Snøgg-Dugurd og Kaffe-Termos for meg når vi er på tur på Vest-kysten. Hvis ikke han tar det ansvaret, så blir det ikke noe Snøgg-Dugurd og Kaffe når det er beinstrekk, for jeg skal ALDRI ha noe sånnt Tåpp-Båks-ræl på Mottor-Sykkern min Exclamation  Altså, Jeg mener: ALLDRI Twisted Evil

ArcticTiger skrev:
men, Dere kan si akkurat så mye dere vil om Tåpp-Båkksens "fortreffelighet", Æ GIR MEG IIIIIKKKKKKEEEEE Evil or Very Mad

ArcticTiger skrev:@MTS: Huff ja, dette har vi vært igjenom før What a Face  Flott, fantastisk  sykkel som er utskjemmt med en ...... Jeg hadde heller blitt totalavholdsmann, enn å frakte Øl i Tåpp-Båkksen på en Multi Rolling Eyes

Trodde jeg hadde funnet en likesinnet i kampen mot disse vederstyggelighetene, men jeg ser nå hvor mye dette var verdt. Suspect En Tiger uten ryggrad er ikke noe vakkert syn... Hadde dette vært mitt forum, skulle alle som kjører med tåppbåkks blitt kasta ut. cheers

Vis Medlemmets Profil

92 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 10:43

Suspect  hmmf, enda en frafallen toppbåkshater Suspect  hva blir det neste tro? Bilrema har jo mye "fint" til MC...

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 15:37

pelsen skrev:Suspect  hmmf, enda en frafallen toppbåkshater Suspect  hva blir det neste tro? Bilrema har jo mye "fint" til MC...
T.o.m topboxer selger de Shocked

Vis Medlemmets Profil

94 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 15:59

Ok.skal innrømme at jeg har nyrebelte fra biltema.
Under jakken, så ingen ser det.

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 16:53

Jompa skrev:Ok.skal innrømme at jeg har nyrebelte fra biltema.
Under jakken, så ingen ser det.

Ja se der... det begynner i det små Suspect AT begynt nok med en fyrstikkeske i baklomma han og, og se hvor han har kommet i dag Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 18:34

Jeg står med Rak Rygg selv om det stormer rundt meg, Gutter Very Happy
Og jeg virkelig gleder meg til å vise fram Ny-Multin med Topp-Båkks til dere Gutta den 23 bounce bounce
Den Sykkern vil uten tvil bli Samligsponkt og Samtaleemne nr. 1 på Pølse-treffet, og i laaang tid framover cheers Laughing

Vis Medlemmets Profil

97 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 19:23

ArcticTiger skrev:Jeg står med Rak Rygg selv om det stormer rundt meg, Gutter Very Happy  
Og jeg virkelig gleder meg til å vise fram Ny-Multin med Topp-Båkks til dere Gutta den 23  bounce  bounce    
Den Sykkern vil uten tvil bli Samligsponkt og Samtaleemne nr. 1 på Pølse-treffet, og i laaang tid framover cheers Laughing

Du har all grunn til å stå med rak rygg AT. Jeg gleder meg veldig og det er jeg sikker på at alle andre og gjør. bounce

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Man 4 Apr 2016 - 19:39

Palma skrev:
ArcticTiger skrev:Jeg står med Rak Rygg selv om det stormer rundt meg, Gutter Very Happy  
Og jeg virkelig gleder meg til å vise fram Ny-Multin med Topp-Båkks til dere Gutta den 23  bounce  bounce    

Du har all grunn til å stå med rak rygg AT. Jeg gleder meg veldig og det er jeg sikker på at alle andre og gjør. bounce
Jepp, jeg gleder meg også, har ikke tåppbåkks på F1 men den kan kanskje gi litt konkurranse om oppmerksomheten. sunny

Vis Medlemmets Profil

99 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 6 Apr 2016 - 21:45

Toppboks kan bidra til at man ikke får en for sexy bike, noe eieren av denne biken kunne trengt Razz
https://www.facebook.com/melopasaronporwasap/videos/1664046270515166/

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Toppbokser,en gave til mc-folket? on Ons 6 Apr 2016 - 23:32

Jeg skal finne et bilde fra gode gamle dager, jeg!
MC-bud i Bergen med diger Zarges-boks bakpå.
Rosaoransj, faktisk!

Ååå, dere kommer til å elske den!

I mellomtiden får dere nøye dere med et vakkert bilde med toppboks og to sett sidevesker;

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 5]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next