Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Åssen får man inn bilder hit fra eget album?

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

Jeg gjentar (noe som ikke er helt uvandt fra andre mc- forum):
Åssen får man inn bilder hit fra eget album? scratch

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Jeg gjentar (noe som ikke er helt uvandt fra andre mc- forum):
Åssen får man inn bilder hit fra eget album? scratch
Last opp bilder til photobucket.com eller Google+ eller noe høyreklikk på bilde og kopier bildeadresse lim inn med ikon i skriveruta her

Vis Medlemmets Profil
Jeg har ikke google + eller fotobukett eller noe slik, henger litt etter skjønner je,
ikke facebook eller snappsjatt heller.
Je får høre med guttongen på 21, han er oppegående på slik.
På den andre sia gikk da bildene rett inn, er vi for dårlige med kollekten innpå her. affraid

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:Jeg har ikke google + eller fotobukett eller noe slik, henger litt etter skjønner je,
ikke facebook eller snappsjatt heller.
Je får høre med guttongen på 21, han er oppegående på slik.
På den andre sia gikk da bildene rett inn, er vi for dårlige med kollekten innpå her. affraid
Ja, kollekten er viktig. Gi så det svir affraid

Vis Medlemmets Profil
Når du skal lage et innlegg får du jo opp denne. Når bildet skal legges inn trykker du 1, og finner bildet du skal ja fra maskinene din. Bildet ditt vil da bli lagret på en server og du får en link tilbake.
Den kopierer du og trykker 2. der limer du inn linken og den blir satt inn i innlegget ditt. Trykk preview underveis, så ser du hva som skjer og om det er rett.  Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Og hvis du har bildene på feks Photobucket, så velger du bilde der, trykker "share links" og velger "direct" som du setter inn i 2 over.

Vis Medlemmets Profil
" />

Takk skal du  ha krankenwagen, trur jaggu je fekk det tæll.

Vis Medlemmets Profil
Det gjorde jeg ikke, så det i preview, faen je får prøve att i mårrå.

Vis Medlemmets Profil
Det kan hende det er en bug ute å går, for ser at når jeg trykker preview først så er bildet der, men neste gang er det vekk, og linken er forandret. Prøv å slette bilde linken i innlegget og lim inn samme linken på nytt, for så bare trykk send. Da skal du det fønke.

Vis Medlemmets Profil
Det er sikkert et pervo Grisebilde han S2 prøver å legge ut, er nok derfor det blir sletta tenkjer jeg pig

Vis Medlemmets Profil

Måtte bare teste metoden til LakenKranken med bilde av biletten min på bussen en dag....

Du skulle sett hvordan bussjåføren ble seende ut!! affraid

Vis Medlemmets Profil
Det var jammen meg dyrt Palma. Sist jeg tok bussen kosta det 25 kr, og det var Full Pris study

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Det var jammen meg dyrt Palma. Sist jeg tok bussen kosta det 25 kr, og det var  Full Pris study
Har littmed hvor langt du reiser... Honnør du og Shocked

Vis Medlemmets Profil
[url=]

Vis Medlemmets Profil
[url=]

Nå fekk je tell nåe, det kommer to bilder om gangen men....

Vis Medlemmets Profil
[url=]

Det kommer to bilder men da bare sletter jeg det ene, smartingen. farao

Takk til kranken, det var han som satte meg på sporet, de andre honnørgutta prater bare tull......

Vis Medlemmets Profil
Man kan vel egentlig bare skippe step 2 og lime den linken fra 1 rett inn. Jeg så nøyere på  det nå og det er rette måten.  clown  

Men, for å få bildene like store, slik at du unngår at bare halve bildet synes kan det lønne seg å velge denne størrelsen, 17" når du er på 1.

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:[url=]

Det kommer to bilder men da bare sletter jeg det ene, smartingen. farao

Takk til kranken, det var han som satte meg på sporet, de andre honnørgutta prater bare tull......

Flinke Svein og skjønne vovven. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Det går fremover Svein2, all HONNØR til deg for god innsats og utvisning av stor forståelse ! cheers

Vis Medlemmets Profil
[url=]

Vis Medlemmets Profil
En sånn jævel burde vel holde alle ulv langt unna?
[url=[/url]
Men om han kommer litt for nær åpen varme sprekker han vel som ei kjøttpølse.
Det rareste er at om vinteren blir han rosa, og om sommeren mørk brun ... nei forresten, det er ikke det rareste ... han sjefer over to katter, en schæferhund og en pitbull-lignende sak.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Det rareste er at om vinteren blir han rosa, og om sommeren mørk brun ... nei forresten, det er ikke det rareste ... han sjefer over to katter, en schæferhund og en pitbull-lignende sak.

Da fungerer flokken perfekt. lol!

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:... han sjefer over to katter, en schæferhund og en pitbull-lignende sak.

Den pittbull-lignende saken,er det deg?

Ellers så klarer jeg ikke å la være å si at det var en jævlig stygg hund,og kan bare tenke meg hvor mye værre den ser ut når den er rosa Suspect

jhn skrev:... han sjefer over to katter, en schæferhund og en pitbull-lignende sak.

Den pittbull-lignende saken,er det deg?

Ellers så klarer jeg ikke å la være å si at det var en jævlig stygg hund,og kan bare tenke meg hvor mye værre den ser ut når den er rosa Suspect
Nei, det er jo kjæledyr vi snakker om ... ser du på meg som et kjæledyr Suspect
Stygg hund ja, ja fyttirakkern ... jeg husker vg kåret verdens styggeste hund en gang. Vinneren lignet veldig på vår kar, men hadde litt verre tannstilling.
Det e jo kjærring og unger som vil ha dyr, jeg bryr meg ikke, men den lille styggingen følger meg som en skygge. Aldri mer enn en 1/2 meter unna, og forstår og lystrer mine lydløse beskjeder .... en merkelig hund.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Nei, det er jo kjæledyr vi snakker om ... ser du på meg som et kjæledyr Suspect
Stygg hund ja, ja fyttirakkern ... jeg husker vg kåret verdens styggeste hund en gang. Vinneren lignet veldig på vår kar, men hadde litt verre tannstilling.
Det  e jo kjærring og unger som vil ha dyr, jeg bryr meg ikke, men den lille styggingen følger meg som en skygge. Aldri mer enn en 1/2 meter unna, og forstår og lystrer mine lydløse beskjeder .... en merkelig hund.

Selv om bikkja ikke er så pen bør man verdsette en skapning som er blid når du kommer hjem selv om bilen har streika, huset har brent ned og kjerringa er sur.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next