Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Påskegrøsser - Prosjekt Biltema hjelm. Ny dekor!

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

Har noen et tips om ørebeskyttelse når det suser som f... i halvhjælmen....
som jeg ønsker var gul på hue mitt tongue

Vis Medlemmets Profil
25.06.2015intrudergubbe skrev:Har noen et tips om ørebeskyttelse når det suser som f... i halvhjælmen....

En påskekylling i hvert øre?

Tja, hvis pipinga fra kyllingene er innafor dvs i knollen, er det ikke mye å gjøre, nei.

Du er ikke aleine om knallertskader og moppeproblemer. Men støyreduksjon kan du høre med gutta på anner sia av skipet om. De har garantert ei løsning for redusert motorstøy.

tongue

Vis Medlemmets Profil
Denne tråden var så fantastisk at den fortjener en bump! cheers Jævlig stilig, jobber eller har du jobbet med lakkering tidligere? Har kjøpt en airbrush jeg skal leke meg med, skal først og fremst prøve meg på en Spitfire 1:32 modell. Kanskje det blir noe gøye mc-relaterte prosjekter hvis jeg får dreisen på det en gang. tongue

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Har noen et tips om ørebeskyttelse når det suser som f... i halvhjælmen....

Gammelt spørsmål, men ser det står ubesvart.

Bruker selv engangs-ørepropper, (selv om jeg vurderer formstøpte.)

Har prøvd mange ulike propper i alle regnbuens farger. Men det jeg skal skrive nå blir ført i penn av mitt alter-ego og jeg kommer til å blånekte ethvert kjennskap til hva som skrives videre. Twisted Evil

De beste proppene jeg (dvs mitt alter-ego) har funnet er de orange proppene de selger på Biltema.
Fukter de litt før de settes inn og en propp varer et par bensintanker.

Vis Medlemmets Profil
Har brukt Moldex Rocket de siste par årene. Kan på en måte velge nivået av demping etter hvor langt en pjåter de inn i skallen. Selges blant annet på Clasern til 39,90:

http://www.clasohlson.com/no/%C3%98repropper/40-7363

De har sånt tynt nakkebånd mellom de, jeg bare kuttet det av. Kjøpte meg en 5-pack på ebay uten bånd, da ble de mye rimeligere. Ikke at jeg har slitt noen ut, men jeg er flink på å miste de utav lommer, greit med et lite lager i reserve. Embarassed

Et par kan fint vare et år eller tre, hvis en skyller av de i ny og ne. (riminga kommer nesten av seg selv her inne!) rendeer

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3