Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Sikkerhet på nett..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Sikkerhet på nett.. on Man 13 Apr 2015 - 11:01

Fikk nettopp opplyst at noen utlendinger---eller totninger---har vært inne og snoket på eposten min.
Er ikke så farlig,det som står der er ikke mer viktig enn hva småtassene i barnehagen kan skape...
Men...er det stor sjanse for at de kan finne det glupe passordet mitt ?
Og da innholdet på kontoen er uskyldig som skjæra i tunet er det vel ikke noe å bry seg om ?

En dåre kan spørre mer enn hva ti vise kan svare,heter det....

affraid bounce .... Idea

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Sikkerhet på nett.. on Man 13 Apr 2015 - 12:39

skift passord på de kontoene (epost og div forum) du tror dem kan ha hatt tilgang til. pirat

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Sikkerhet på nett.. on Man 13 Apr 2015 - 13:22

Har man det samme glupe passordet overalt bør det skiftes alle steder, og gjerne erstattes med forskjellige passord. Det er mange steder jeg ikke bryr meg om å huske passordet til, jeg bare ber om nytt når jeg har glemt det.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Sikkerhet på nett.. on Man 13 Apr 2015 - 14:04

Villtotninger er itte å spøke med, du får bytte passord fra karlmarx til gerdlivvalla. Shocked

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Sikkerhet på nett.. on Man 13 Apr 2015 - 17:54

KnutR

Admin
Svein2 skrev:Villtotninger er itte å spøke med, du får bytte passord fra karlmarx til gerdlivvalla. Shocked

Når slikt skjer her på Toten, så bytter vi passord fra "hembrent" til "brennheme".
Standard prosedyre.

cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Sikkerhet på nett.. on Man 27 Apr 2015 - 11:18

Nå vet ikke jeg hvilken melding du fikk, men sto det at kontoen var pålogget fra en enhet som ikke var brukt tidligere?

Har du logget på med en mobil eller pc du ikke har brukt tidligere?

Hvis du ikke har logget på med en annen pc/mobil vil jeg som nevnt tidligere byttet passord på samtlige kontoer du har.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]