Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Salmakere i oslo-området

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Salmakere i oslo-området on Tir 14 Apr 2015 - 21:50

Hei.Hornet'en jeg har kjøpt meg er brilliant på mange områder,men komfor er ikke en av dem-setet vel og merke.Lurer på om noen vet om en salmaker som kan hjelpe meg med problemet i oslo området.Ideele er vel å sette inn et gel implantat,men andre løsninger (som sikkert salmakeren vet om) er også velkomne.Hvis alt faller i fisk,så er vel air hawk en grei løsning,eller...?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Salmakere i oslo-området on Tir 14 Apr 2015 - 22:00

Prøv Aas Salmakeri, er noen mil øst for Oslo.

Hølandsveien 13
1903 Gan
Tlf: 63 88 40 17

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Salmakere i oslo-området on Tir 14 Apr 2015 - 22:01

FastFreddie skrev:Hei.Hornet'en jeg har kjøpt meg er brilliant på mange områder,men komfor er ikke en av dem-setet vel og merke.Lurer på om noen vet om en salmaker som kan hjelpe meg med problemet i oslo området.Ideele er vel å sette inn et gel implantat,men andre løsninger (som sikkert salmakeren vet om) er også velkomne.Hvis alt faller i fisk,så er vel air hawk en grei løsning,eller...?
Vet om en som var på vei fra Lillestrøm mot Fetsund, på høyre side av veien bortpå ei slette der... Litt unøyaktig, men det kommer sikkert fler tips clown

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Salmakere i oslo-området on Tir 14 Apr 2015 - 22:10

Palma skrev:
FastFreddie skrev:Hei.Hornet'en jeg har kjøpt meg er brilliant på mange områder,men komfor er ikke en av dem-setet vel og merke.Lurer på om noen vet om en salmaker som kan hjelpe meg med problemet i oslo området.Ideele er vel å sette inn et gel implantat,men andre løsninger (som sikkert salmakeren vet om) er også velkomne.Hvis alt faller i fisk,så er vel air hawk en grei løsning,eller...?
Vet om en som var på vei fra Lillestrøm mot Fetsund, på høyre side av veien bortpå ei slette der... Litt unøyaktig, men det kommer sikkert fler tips clown
Det er han jeg har tipset om, Palma. Huset er revet pga utvidelse av veien, og han har flyttet litt lenger østover.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Salmakere i oslo-området on Tir 14 Apr 2015 - 22:15

Takk for tips.Siden to går god for han,så prøver jeg han Cool

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Salmakere i oslo-området on Tir 14 Apr 2015 - 22:35

FastFreddie skrev:Takk for tips.Siden to går god for han,så prøver jeg han Cool
God og god... Eneste jeg kom på i farten, men har hørt bra om han Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Salmakere i oslo-området on Ons 15 Apr 2015 - 7:57

Palma skrev:
FastFreddie skrev:Takk for tips.Siden to går god for han,så prøver jeg han Cool
God og god... Eneste jeg kom på i farten, men har hørt bra om han Rolling Eyes