Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ebay (eller postordre) kjøpene som gikk til helvete.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Ja, som overskriften sier, gjerne med bilder.

Jeg begynner.
Fant denne nye FC Gubellini bakdemperen hos en gresk motorsjappe,  drakosengineering kalte svindleren seg.
Det glødet litt i varsellampen, og jaggu ble fordommene mine oppfyllt, innfridd og utfyllt(?)

Han skulle ha rundt kr 4500 ink frakt for den, røverkjøp tenkte jeg og paypaled gryna.

Så, etter noen uker dukker denne opp i posten. En sliten brukt HAT demper.

Jeg satte straks igang sak via Paypal, noe som opprørte grekeren stort.
Etter det vanlige gjemmespillet der han gjorde seg utilgjengelig i en ukes tid gadd jeg ikke mer og truet med å rapportere ham for svindel, og stenge ned Paypal kontoen hans.
Da ga han seg og fikk TNT kurer til å hente dritten, og tilbakebetalte pengene mine.

So the bottom line is that drakosengineering are ebay frauds and swindlers  
pig
I tilfelle noen googler kødden.  alien

Vis Medlemmets Profil
Hvis du handler med Grekere, så kan du ha det så godt Cool

Neida,bare tulla. Heng dem ut.

Selv har jeg vært heldig,tror jeg. Men har faktisk betalt hele 200 kroner på forskudd for en brukt Haynes-manual til ei snuppe, som aldri postet manualen til meg. Gjett hvor hun er fra Suspect

Bææærgen ! Tar du torpedo-oppdrag?

Vis Medlemmets Profil
Vi trenger ikke flere tilfeller for å konkludere. clown pirat
Send bitchen allslags prøvetilbud og abonnementer du finner som fortsetter som betalingstjeneste  Kliffern. pig

Vis Medlemmets Profil
Har et par kjøp av skrot som aldri har dukket opp men der har Ebay fikset penga tilbake. sunny

Vis Medlemmets Profil
Problemet med ebays pengene tilbake garanti,er at du må raportere det innen 45 dager.Hvor mange ganger har man ikke ventet lengre på ting fra utlandet da det må fortolles også?99 av 100 ganger fungerer ebay prikkfritt,men dann und vann....

Vis Medlemmets Profil
Var jo litt impet over at det ordna seg .....

Det viser at nettkjøp funker temmelig bra....

Vis Medlemmets Profil
FastFreddie skrev:Problemet med ebays pengene tilbake garanti,er at du må raportere det innen 45 dager.Hvor mange ganger har man ikke ventet lengre på ting fra utlandet da det må fortolles også?99 av 100 ganger fungerer ebay prikkfritt,men dann und vann....
Du kan jo "åpne" en sak før fristen hvis det ikke har dukket opp-så holder du selger varm mens Ebay er på sidelinjen-når det ikke løser seg innen fristen de setter, SÅ eskalerer du saken..
fikk tilogmed penger tilbake (fra selger) etter 3,5 måneder..selv om saken var for gammel for money-back-for det trekker ned "ratingen" hvis du gir ræva tilbakemelding.

Så hittil har jeg ikke "tapt" penger på nettkjøp.(bank i bordet)

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
FastFreddie skrev:Problemet med ebays pengene tilbake garanti,er at du må raportere det innen 45 dager.Hvor mange ganger har man ikke ventet lengre på ting fra utlandet da det må fortolles også?99 av 100 ganger fungerer ebay prikkfritt,men dann und vann....
Du kan jo "åpne" en sak før fristen hvis det ikke har dukket opp-så holder du selger varm mens Ebay er på sidelinjen-når det ikke løser seg innen fristen de setter, SÅ eskalerer du saken..
fikk tilogmed penger tilbake (fra selger) etter 3,5 måneder..selv om saken var for gammel for money-back-for det trekker ned "ratingen" hvis du gir ræva tilbakemelding.

Så hittil har jeg ikke "tapt" penger på nettkjøp.(bank i bordet)

@Mekkern:Har lært av hendelsen,så nå ville jeg gjort det.Selgeren svarte ikke,og ble kastet ut av ebay,men ingen penger.Tar på meg skyld å ikke ha sett på ebay poengene hans,og de var heller få,so my bad.

Vis Medlemmets Profil
problemet er at det varierer sterkt med poengene..men sjekk hvor lenge de har vært registrerte-han siste duden jeg dreit meg ut med hadde skiftet navn rundt jul...
hvis de har drevet et par år (med samme navn) og har bra "record" så er det håp har jeg funnet ut-tilogmed fra grekere... albino

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]