Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Sikring av skrue til endelodd på styret

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Sikring av skrue til endelodd på styret on Tir 21 Apr 2015 - 22:13

Har en endeloddskrue som jeg må feste gang på gang siden antageligvis blir ristet løs av vibrasjoner fra motor.Noen som har en genial løsning på dette problemet foruten den helt åpenbare lynlim løsningen som jeg antar vil gjøre løsningen av den i en fjern fremtid litt vrien?

Vis Medlemmets Profil
Det finnes Loctite gjengelåsning i forskjellige styrkegrader. Locktite løsner greit hvis du varmer den noe.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Det finnes Loctite gjengelåsning i forskjellige styrkegrader. Locktite løsner greit hvis du varmer den noe.

Takk,takk.Finnes det på biltema?evt Torshov bilrekvisita?

Edit:Hvorfor kan jeg ikke søke før jeg spør pale Fant det på BT.Takk for tips Tigærn:)

Vis Medlemmets Profil
Husk mellomrom etter komma, og punktum. Og ? Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Husk mellomrom etter komma, og punktum. Og ?  Evil or Very Mad

Ok..... Er du norsklæreren fra helvete? affraid

Vis Medlemmets Profil
FastFreddie skrev:
ArcticTiger skrev:Husk mellomrom etter komma, og punktum. Og ?  Evil or Very Mad

Åhhneida, jeg bare advarer deg så du ikke skal få trøbbel med Jhn, han liker ikke at det ikke er mellomrom der det skal være mellomrom.

Vis Medlemmets Profil
Om du bruker Locktight på skruen for lodda kan det være krøkkete å varme den opp neste gang den skal løsnes.
Der er sikkert mange måter å gjøre det på, men en enkel måte å varme opp selve skruen på er å sette en Umbracopipe i skruen (regner med at det er umbracoskrue) og så varmer du opp pipa med varmepistol. På det viset går varmen rett i skruen i stedet for å varme opp alt annet.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
FastFreddie skrev:

Åhhneida, jeg bare advarer deg så du ikke skal få trøbbel med Jhn, han liker ikke at det ikke er mellomrom der det skal være mellomrom.

Det er mortal som er mest nøye på dette, og han bor i nærheten What a Face

Sist endret av Okda den Ons 22 Apr 2015 - 7:15, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:Voksenopplæring

Det burde det kanskje vært punktum?

Vis Medlemmets Profil
Bortsett fra ,og mellomrom..

Noen ganger holder det fint med en dæsj pakningssement/silicon på gjengene og bak loddet, -dette er ikke problem ved fjærning.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Sikring av skrue til endelodd på styret on Ons 22 Apr 2015 - 10:30

mekkern skrev:Bortsett fra ,og mellomrom..

Noen ganger holder det fint med en dæsj pakningssement/silicon på gjengene og bak loddet, -dette er ikke problem ved fjærning.

Dette hørtes ut som en løsning jeg har råvarene til å sette ut i livet bounce Zank you, zank you! Å nå spørsmålet:Hvilken film kom det fra? clown

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Sikring av skrue til endelodd på styret on Ons 22 Apr 2015 - 10:58

kan det være "rosa panteren"? confused

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Sikring av skrue til endelodd på styret on Ons 22 Apr 2015 - 13:06

mekkern skrev:kan det være "rosa panteren"? confused

Nope.Hint:007

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]