Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Skytebane..

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Skytebane.. on Søn 20 Mai 2012 - 6:18

Hollissen har nok ikke bidratt med så mye, nei.. Hollissen vil helst at økningen i motorsportarenaer skal komme ved oppmyking / fjerning av offentlige kjeppestikkere og private tiltak.

Det var trist å se veteranguttas samling på Gardermoen, den gamle garde fikk ikke lov av Staten å kjøre motorsyklene sine, selv på et avlukket område, nei "noen kunne jo ramle å slå seg"..

Veterangjengen var kuet til kun å stå å ruse syklene sine om de ville høre lyd og lukte eksos. Begrunnelsen var at en av gamlingene hadde kjørt av banen og brekt armen siste gang de var der oppe..

På en måte er det jo betryggende å ha en Stat som passer så godt på innbyggerene, da? I Norge er det ingen menneskerett å brekke armen, Staten beskytter oss mot oss selv.. Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Skytebane.. on Søn 20 Mai 2012 - 8:43

Joda,du har bidratt mye her inne. Du er jo en god nummer to når det gjelder antall innlegg.
Hadde alle som er innom ila døgnet produsert halvparten,så kunne det blitt livlig her Basketball

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

28 Re: Skytebane.. on Søn 20 Mai 2012 - 8:58

KliffArne skrev: Du er jo en god nummer to når det gjelder antall innlegg.

Vanskelig å slå Hæggis, jeg får se om jeg kan komme forbi mens han er tvunget til en edru periode, starting today..

..men om det er entydig positivt å ligge i tetsjiktet her inne, det er det kanskje flere synspunkter på.. monkey

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Skytebane.. on Søn 20 Mai 2012 - 9:23

Det med at man ikke kan skade seg her i landet er vrøvl.... det måtte være noen mangler med arrangementet hvis de ikke fikk kjøre. Man får jo lov å hoppe utfor hvilken som helst fjellknaus med livet som innsats - i motsetning til f.eks USA...
...og går det galt kommer de med helikopter og redder deg - beatalt av Staten... albino

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Skytebane.. on Søn 20 Mai 2012 - 10:04

Haya99 skrev:
...og går det galt kommer de med helikopter og redder deg - beatalt av Staten... albino
Strålende ordning, æ har blitt henta av både helikopter og en liten "Learjet" lignende sak, og da ble man holdt i handa og strøket over panna av en ung vakker svensk kvinne, samtidig som man fikk alskens godsaker sprøytet rett inn i sirkulasjonsystemet

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Skytebane.. on Søn 20 Mai 2012 - 12:41

Jeg har kjørt endel sykebil, men bortsett fra gøysakene i blodet, var det langt fra så gøy som for deg.
Mannlige sykepleiere og Volkswagen Transporter...

Kanskje man bør bli syk nordpå neste gang?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

32 Re: Skytebane.. on Søn 20 Mai 2012 - 13:25

Du bør kanskje vurdere det ja. Nøyaktig hvor ung og vakker den svenske pleieren var, husker jeg ikke.
Men varme gode solbrune hender og blondt hår, det husker jeg.

Jaa, også noen fancy vinduer i flyet, sånn polafilter-lignende saker som man kunne snurre på.
Veldig fasinerende vil jeg huske Laughing

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2