Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

1974 Suzuki AC50

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 5]

76 Re: 1974 Suzuki AC50 on Man 27 Jul 2015 - 19:28

Trollerud skrev:Slettes ikke så værst.. Men å velge å jobbe, fremfor å diskutere kongehus, det finner jeg litt snodig..  Rolling Eyes

Ja det gjør du vel Suspect

77 Re: 1974 Suzuki AC50 on Tor 30 Jul 2015 - 10:06

Ikke noe særlig til oppdatering da tiden har gått med til annet enn skruing siste uken.

Senterbolten til hovedstøtten på AC50 av tidligere type er kortere enn de senere modellene og har en mutter. De senere har en dobbell mutter(en lang med større gjenge Ø og en ytre med mindre gjenge Ø). Jeg fikk ikke tak i den korte typen når jeg holdt på med støtten og kjøpte derfor en lang type. Men her en dag kom jeg over en bolt av rette typen, orginal med S på, så da kan jeg sove godt om natta igjen Laughing

På slutten av 70-tallet og begynnelsen av 80-tallet var det et must med bagasjebærer, eller bagasjebrett som vi sa. Tempobrett var det som alle skulle ha, hadde tenkte meg det jeg også men etterhvert som prosjektet ble til så ønsket jeg å ha denne moppa så orginal som mulig. Var heldig å fant dette brettet hos en som hadde tatt det av for sikkert 40 år siden, lagt det vekk, for så å tilfeldig se at disse brettene igjen var salgbare. Funnet det frem igjen og lagt det til salgs.
40 år gammelt orginalt Suzuki brett Very Happy

Fikk lakket et par sistestrøk på tanken også. Lakket over dekalene slik at de er beskyttet for solen og slitasje. Lot lakken herde noen dager før den ble maskinslipt med slipemasse og til slutt polering. Er noen pigmentfeil på nesten alle delene jeg lakket, denne fargebasen var utrolig vanskelig å få lagt jamt på. Det er en del gult i den, sammen med rødt, og det gule hadde en tendens til å skille seg ut. Har snakket med firmaet som blandet lakken samt en lakkerer. De var av samme oppfattning som meg, nemmelig at den vannbaserte basen ikke er så "flyktig" eller selvblandende om enn vil, som den tynnerbaserte basen. Så dette godt i koppen på sprøyta, la seg en lag med lysere farge på toppen av lakken slik at jeg hele tiden måtte riste på sprøyta for å få en så jamn blanding som mulig. Lakkeren jeg snakket med sa at dette var mest utsatt når enn lakket med små kvanta i sprøyta. Med halv til full kopp er ikke dette noe særlig problem sa han, hvilket sikkert stemmer. Så neste gang så skal jeg fylle opp sprøyta og heller helle tilbake den ubrukte lakken. Man lærer så lenge enn driter seg ut pleier jeg å si  Wink

Planen om en mopedtur ned på brygga for å kjøpe Krone-is og Cola ser det ut som ryker gitt, men det er forsatt 4 dager igjen av ferien Exclamation

Vis Medlemmets Profil

78 Re: 1974 Suzuki AC50 on Fre 31 Jul 2015 - 12:21

Fikk gjort litt i går ettermiddag også.
Fikk koblet opp det eletriske. Jeg har også satt inn en bremselysbryter på forbremsen slik at det ikke kun er bakbremsen som aktiverer bremselyset. Kjekt å ha når man ikke er vant til å bruke bakbremsen ved småbremsing.

Orginal verktøysett på plass, ikke akkurat det største settet til Snap On da men... Razz

Siden jeg ikke har fått tak i noen med et stort Strip All-bad så har jeg ikke fått overhalt eksospotta. Derfor fikk jeg lånde en replikapotta ev en likesindet men den passet jo f@£@$$n meg ikke. Replika/kinakopier er og blir stort sett bare drit. Fant frem orginalpotten og satte på den så lenge.

Slik skal det være(legg merke til treskruen, hehe)

Prøvestart ble det også tid til. Første tråkket så fyra den men tenningen er alt for lav så den må stilles men det ble en liten prøvetur  Very Happy

Alt virket til og med, selv om tuta var noe slitt og trenger noe smøring, hørtes ut som ei måke med magasjau.

Kanskje det blir tur før ferieslutt alikevel?

Vis Medlemmets Profil

79 Re: 1974 Suzuki AC50 on Fre 31 Jul 2015 - 12:52

Åhh, endelig ble det litt broom-broom på deg Very Happy
Flott tråd, og restaurering! Vi gamle gutter husker jo godt disse sykkla fra ungdommens dager, morro å se at noen bringer liv i de igjen!!

Vis Medlemmets Profil

80 Re: 1974 Suzuki AC50 on Fre 31 Jul 2015 - 13:12

ArcticTiger skrev:Åhh, endelig ble det litt broom-broom på deg Very Happy
Flott tråd, og restaurering! Vi gamle gutter husker jo godt disse sykkla fra ungdommens dager, morro å se at noen bringer liv i de igjen!!

Hehe, så mye bromm bromm er det ikke akkurat. Mangler noen sylindere på det gitt Sad

Men morro at den startet så lett, motor er tett, gikk jamt selv med for lav tenning. Får se om jeg rekker å få stillt den senere i dag.

AC var det tøffeste i bygda, helt klart. Men da Suzuki ER50 og ZR50 kom i 1980 ble AC fort gammel. En kompis av meg kjøpte en ER50 og satte på en slik 11-hestær. Han holdt nesten følge med min Suzuki GT100 Mad

Bror min hadde noen år senere en ZR chopper(ZR50SL) med 11-hk som var portet av Leif Strømøy(far til Marit Strømøy). Den ble han stoppet i radar med og måleresultatet var, om jeg ikke husker feil, 112 km/t på "sletta"Twisted Evil
Ble ikke mer kjøring den sommeren på han Razz

Vis Medlemmets Profil

81 Re: 1974 Suzuki AC50 on Fre 31 Jul 2015 - 17:28

Detaljer, så mange detaljer som skal på plass. Du må ha leita en del skjønner jeg.
Håper den fungerer som ny når du får justert cheers

Vis Medlemmets Profil

82 Re: 1974 Suzuki AC50 on Fre 31 Jul 2015 - 21:05

joo skrev:Detaljer, så mange detaljer som skal på plass. Du må ha leita en del skjønner jeg.
Håper den fungerer som ny når du får justert cheers

Ja det er mange detaljer, selv på en gammel moppe. Jeg har jo ikke gått helt bananas, er jo noen som har helt NOS-sjuken. Alt skal være nytt. Jeg er av den oppfattningen at mest mulig skal fikses opp. Kjøpe alt nytt og skru sammen er velikke restaurering? Men noen nye deler som manglet har det blitt. Tar tid å lete opp deler ja, noe på ebay, FINN, Tradera og noe fra folk jeg har blitt kjent med.
Får håpe den fungere greit ja, ser bra ut enn så lenge men noe småtterier er det alltid Surprised

Vis Medlemmets Profil

83 Re: 1974 Suzuki AC50 on Fre 31 Jul 2015 - 21:40

Takk for en flott tråd. med mye nostalgi cheers

Vis Medlemmets Profil

84 Re: 1974 Suzuki AC50 on Lør 1 Aug 2015 - 0:20

Enig med deg, Bromm.
Restaurering er å bruke det som kan brukes av det originale.
Kan ikke huske at noen her i Alta hadde AC50.
Det var Corvetter og Gilera som var "mopeden" her.
Til Suzuki kom med ER 50 og Yamaha med Dt50.

Kjempejobb du har gjort med ACen.

Vis Medlemmets Profil

85 Re: 1974 Suzuki AC50 on Lør 1 Aug 2015 - 10:32

Takk respons, gøy det Very Happy
Var noe annet enn AC i bygda her og, Gilera trail var populær, Yamaha Enduro 50 og FS1, selfølgelig noen Tempo Corvette og Pantere, Zundapp og annet fanteri, men ACene kjørte fra alt inntil disse ER/ZRene kom Twisted Evil
Ble mye bytting av sykkler husker jeg, alltid på jakt etter den sykklen som gikk best, det var status å ha den raskeste doningen. Jeg satte en Zundapp 100 motor på en gammel Tempo, hehe, var kjapp den, men farlig dårlig å kjøre. Etter hvert så tok 100-kubikkerne over for moppene og etterhvert som enn nærmet seg 17-18 år ble det mer MC som tok opp tiden min, inntil jeg fant ut at det var 4 hjul på noen doninger. Huff, ble mye dårlige minner her nå Laughing

I går fikk jeg stillt tenningen. Ble litt overrasket at tenningen var så lav da jeg jo hadde satt tenningsanlegget i midtstilling, hvilket skal tilsi ca 22 grd fortenning som er standardinnstillig. Stussa på dette men fant ut at det må være at jeg bytta ut motorblokkene da de orginale ikke hadde motornummer samt andre deffekter. Blokkene som nå står på er fra en nyere motor med et annet tenningsanlegg. Ble till at jeg freste litt større/lengre hull i tenningsplaten for å få mer fortenning.

Pga av dette måtte jeg sjekke at tenningen ble statisk riktig så derfor laget jeg meg en "stempelstopper" av en gammel plugg. Jeg setter også en liten ståltråd i en skrue som peker ned på svinghjulet og brukes da som indikator.

Dreide så svinghjulet medurs, satte merke på svinhjulet, dreide så moturs og merket igjen. Halvveringen av denne avstanden mellom merkene er da eksakt TDC. (blå prikk)

For å finne riktig fortenning(jeg valgte 24 grd, den blir da litt sterkere på lavt turtall (dette pga innkjøringensperioden). Utregning erslik: svinghjulet er 110mm i diameter og for å finne omkretsen så ganger man Diameter med 3,14 og deler dette med 360(grader) da får man mm/grad. Dette ganges så opp med antall grader, da får man en avstand som tilsvarer x grader fortenning. Så måler man fra TDC.merket den avstanden man skal ha for rett fortenning merker dette påsvinghjulet.
24 grd fortenningmerket med blå pil/24.

Til selve justeringen brukte jeg tenningspistol. Dette var noe jeg lærte av min fetter for 35 år siden, som den gang gikk på bilmekanikerlinjen og kjørte GT100. Han fant ut det at man kunne stille tenningen slik. Koble opp 12V til tenningspistolen, fks fra et bilbatteri, lader etc og koble til pluggsensoren. Fungerer perfekt og tenningen blir eksakt. Ble en ny verden etter at jeg hadde lært dette husker jeg Laughing

Ble et helt annet drag i den etter justeringen, skønt drag er et begrep som ikke helt hører hjemme i moppeverden, hehe. Fikk satt på skiltet, på med hjelm og hansker og la i vei.
Morsomt å kjøre etter veien, så lenge det varte Evil or Very Mad
Den stoppa ikke men man merker at forgasseren ikke er god. Særlig i delbelastningsområdet(hvor det er forgassernålen som regjerer) er den ikke god. Overgangene mellom lav, mellom og fullgass klarer den ikke å jamne ut på rolig kjøringen så det må jeg se på. Er vel ikke annet å forvente etter 40 år med grussmekk  Laughing
Grunninnstillingen på lufteskruen(pilot) er forresten 1,5 turn ut. Lurer på om jeg skal kjøpe en ny orginal forgasser når jeg kommer over en.

Ellers så er det for tynn olje på forgaffelen så dempingen ble altfor bløt/dyp og så hadde jeg ikke tenkt på å sjekke klaringen mellom skjerm og gaffelbeina og i og med jeg har brukt en slik "bøyleskjerm"-kopi så viser det seg at den må klemmes sammen for å passe riktig. Det resulterte i at skjermen skrapte opp lakken på begge gaffelhylsene så de må lakkes på nytt, så da må forgaffelen av igjen. Jippi  Mad
Det som er så tullete er at jeg fikk tak i riktig type skjerm her for noen dager siden og skulle sette på den men glemte det i oppstartståka  Laughing . Fikk satt på denne skjermen og då funka det.

Oljen i demperne skal være 140ml pr bein om noen lurer på det. Jeg brukte en gaffelolje 10 jeg hadde stående men det blir for tynnt, den fjærer nesten ikke. Finnes det noe tykkere olje å få kjøpt eller kan jeg bruke vanlig 30 motorolje? Blir jo bare brukt på varme dager denne.

Bakdemperne hadde jeg gjort et forsøk på å overhale men den ene av begynnt å lekke igjen. Ikke så overrasket da det var noe rust på stempelstangen som ble polert vekk og med gamle tettninger og redusert diameter så var det nesten forventet. Den andre demperen er forsatt tett og fast.  Det at jeg gjorde et forsøk er det at jeg ville beholde så mye av det gamle som mulig, dette er da delene som de ikke var så lurt å beholde. Har funnet en kar i Sverige som selger disse demperne, kopi selfølgelig, for 450 SEK + frakt så blir til å bestille et sett av han og sette de orginale hylsene over på de nye.
Eller så var det kun justering av bremsehendel/pedal, clutch og lys. Var utrolig morsom å kjøre denne og måtte bare ta noen bilder av den etter at forskjermen ble byttet.
Ble ikke noe tur for å kjøpe kroneis og Cola på brygga, noe vi gutta ofte gjorde på solfulle søndager, men blir nok tid til det utover sensommeren.

Noen bilder fra i går kveld.

Vis Medlemmets Profil

86 Re: 1974 Suzuki AC50 on Lør 1 Aug 2015 - 16:15

Du får ta deg en langtur opp til Andebu på torsdag førstkommende (6 august) om ettermiddagen, så skal jeg ordne med Pølse m/lompe og Cola cheers

Vis Medlemmets Profil

87 Re: 1974 Suzuki AC50 on Lør 1 Aug 2015 - 18:19

Steike ta Brom, jeg bøyer meg i hatten Utrolig bra jobb du har gjort her. cheers
Du fortjener pølse og cola etter det der, på glassflaske vel og merke. Kanskje med peanøtter oppi og Razz

Vis Medlemmets Profil

88 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 2 Aug 2015 - 10:37

ArcticTiger skrev:Du får ta deg en langtur opp til Andebu på torsdag førstkommende (6 august) om ettermiddagen, så skal jeg ordne med Pølse m/lompe og Cola cheers

Pølse og Cola, i Andebu, ække det farlig da Very Happy
Skjer det noe spesiellt i Andebu på torsdag altså?

Vis Medlemmets Profil

89 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 2 Aug 2015 - 10:49

Bromm skrev:
ArcticTiger skrev:Du får ta deg en langtur opp til Andebu på torsdag førstkommende (6 august) om ettermiddagen, så skal jeg ordne med Pølse m/lompe og Cola cheers

Neida, det skjer ikkeno spesielt. Antakelig en helt vanlig sommerkveld. Fint da å juge litt over ei Pølse og en Cola, kaffe kan jeg og lage. Men, klart det kan være farlig, spes hvis du eter for mange Pølser Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

90 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 2 Aug 2015 - 10:54

Palma skrev:Steike ta Brom, jeg bøyer meg i hatten Utrolig bra jobb du har gjort her. cheers
Du fortjener pølse og cola etter det der, på glassflaske vel og merke. Kanskje med peanøtter oppi og Razz  

På glassflaske skal det være, helt klart.
Er vel flere som husker disse små (2,5 dl?) brusflaskene, Cola hadde også en slik en. Når vi fikk lørdagspenger så sykkla vi opp til nærbutikken, der stod Gunnar i blågrå lagerfrakk bak disken og serverte oss liten Cola og liten pose Polly peanøtter med solbrune never. Da to glade guttunger kom ut av butikken var det om å gjøre å ta en durabelig slurk av flasken for da gikk hele posen oppi uten at det brusa over. Så sykkla vi hjemover på hver vår DBS og drømte om de nye Apachesykklene vi hadde lest om i Donald.
Kanskje møtte vi en AC50 på veien hjem og ?  Wink

Vis Medlemmets Profil

91 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 2 Aug 2015 - 10:58

ArcticTiger skrev:
Bromm skrev:

Neida, det skjer ikkeno spesielt. Antakelig en helt vanlig sommerkveld. Fint da å juge litt over ei Pølse og en Cola, kaffe kan jeg og lage. Men, klart det kan være farlig, spes hvis du eter for mange Pølser Rolling Eyes

For mye Cola og pølse, neppe Razz
Er nok desverre noen timer med mekk på denne gamle moppa før den "hælær heillt åpp te Andebu", men klart det frister Laughing

Vis Medlemmets Profil

92 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 2 Aug 2015 - 11:03

@Brumm; Du får se det an da. Sender deg adressen og mob.nr mitt på PM.

Vis Medlemmets Profil

93 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 2 Aug 2015 - 11:09

ArcticTiger skrev:@Brumm; Du får se det an da. Sender deg adressen og mob.nr mitt på PM.
Very Happy

Vis Medlemmets Profil

94 Re: 1974 Suzuki AC50 on Tir 25 Aug 2015 - 18:48

Åssen går det a Bromm, har du vært ute å brumma med SussSukin, eller Very Happy

Vis Medlemmets Profil

95 Re: 1974 Suzuki AC50 on Tir 25 Aug 2015 - 19:21

ArcticTiger skrev:Åssen går det a Bromm, har du vært ute å brumma med SussSukin, eller Very Happy

Ja da, var faktisk i Tønsberg med den torsdag kveld i forrige uke. Gjekk som ei kula Razz Her er'n klar for avreise!

På søndag var det meningen jeg skulle vært på Hobbykjøretøyenes dag i Sandefjord med den, men bleike på fjorden gjorde at det ble en hærlig båttur i stedet.

Vis Medlemmets Profil

96 Re: 1974 Suzuki AC50 on Ons 9 Sep 2015 - 17:40

Blitt rene turbloggen dette nå Laughing
Søndag var 74'n og jeg på en tur i Sandefjord. Moppa går bra nå såda får en si seg fornøyd og at prosjektet er ferdig. Noe småtterier skal jeg dog gjøre i vinter men ikke noe store greier. Mulig jeg bygger en 80ccm motor til den, vi får se.
Bilder fra søndag.

Razz

Vis Medlemmets Profil

97 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 14 Feb 2016 - 14:02

Lenge siden jeg har oppdatert noe i denne tråden så får ta litt nå. Ikke stort som har skjedd, moppa står tørt og trygt lagret og venter på tørre fine veier så den er ikke rørt en gang siden jeg satte den vekk.

Merket jo det at ikke er noe særlig å kjøre rundt med 100+ kg på en slik doning selv om motoren gikk ganske så bra, så et par tre hester til hadde ikke gjort noe. Kunne satt på en A100 motor men det er jo noe "alle" gjør og jeg så ingen utfordring i det. I steden ble jeg nyskjerrig på den 4-girede A70 og A80 modellen som ble laget tidlig på 70 tallet.
Begynte å sammenligne litt delenummer, lagerdiametere etc etc og fant ut at det måtte la seg gjøre å bygge en A80 motor med AC50 girkasse. Disse A70 og A80 motorene er meget skjeldne og det er ikke mye deler å få tak imen noe er det, men veiv eller komplett motor er håpløst fant jeg ut. Boring og slag er større og med 47mm borring gir det hele 72ccm med A80/TS/TM sylinder. Hvilket igjen gir enorme 7,5 hk mot AC50 sine 5,2 hk.

Så jeg fortsatte å forske litt på dette med delenummer og fant ut at U70(scooter), A70/80, A95 og TS/TM75 hadde samme veiv. Kom så over en billig TS75 motor i Australia og duden som hadde den synes det var morsomt at vi nordboere hadde interesse for disse småkubikkerne så han pakket og sendt motoren til meg.

Var veldig spent da jeg åpnet motoren da jeg jo ikke viste om det lot seg gjøre å sette inn TS75 veiven inn i AC blokken da jeg viste at veiven var bredere og hadde større diameter. På bilder jeg hadde funnet så kunne jeg ikke se noen forsjell på selve blokkdelene så spenningen var stor da jeg målte opp veivhuset på TS motoren. Den hadde nøyaktig de samme målene som AC blokkene. Ved nærmere inspeksjon så viste det seg at blokkdelene er helt identiske Very Happy
Disse 70/80ccm motorene har 4 gir og har en kickløsning slik at man kan kicke i gang motoren når den står i gir, det kan man ikke med AC-motoren grunnet at det ikke er plass til disse overføringsdrevene med den 5 trinns girkassen.
Jeg valgte å forsette med 5 trinns girkasse og med motornummer til AC så en gammel delemotor ble tatt frem.

Veiven var i dårlig stand så et råde-kit ble kjøpt inn og veiven sendt til MC-deler Vartdal for overhaling.

Mens veiven var på norgesturne så overhalte jeg girkassen. Nye shims, lager og skiftegaffler ble påkostet.

Av andre deler som ikke er like AC så kan det nevnes dreiventil og dyser i gasseren. Ellers så er alt bolt-on  Very Happy

A70 og A80 motorene har alu sylinder med innpresset sylinderforing men TS/TM-motorene har støpestålsylinder slik som på AC50 motorene. Sistnevnte er jo kjent for å bli varme med varmskjæring som resultat ved aktiv kjøring så jeg valgte å gå for en helt ny A80 sylinder og nytt orginalt Suzukistempel.

Toppen er ikke lik som på AC grunnet borringen er på 47mm mot AC sin 41mm samt at pluggen ikke er sentriskt plassert som på AC. Alle 70/80-motorene har samme toppen.

Når alt av deler var på plass så var det å bare å sette sammen motoren.

Og vips har man en AC80 motor  Laughing

Har satt motoren på en annen AC jeg har stående da motoren på den uansett skal overhales.

Forgasser og tenningsanlegg er det samme som på AC men tenningen er 20 grader FØD på A70/80-motorene mot AC sine 24 grader. Forgasseren har en annen nål, hoveddyse #105-120 og lavfartdyse#15 ellers så er det den samme Mikuni VM16 forgasseren. TS/TM75-motorene har en annen dysing som gir kun 5,5 hk.

Oljepumpen er fysisk lik men har en annen utveksling så den gir mer olje enn AC-pumpen så den må også byttes til 70/80 motorens pumpe eller det kan muligens brukes en fra A100. Gjengene på eksosporten er den samme som på AC 50 så potta passer også rett på.

Har såvidt startet opp motoren men det gjenstår noe tuning.
Sylinder skal lakkes med keramisk lakk på Jompa-vis og toppen skal sodablåses slik at utseende blir lik som på AC-motoren, nå er det jo motsatt.

Så også at det må gjøres noe med squishspalten på denne motoren men det får bli en annen oppdatering.

Vis Medlemmets Profil

98 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 14 Feb 2016 - 15:03

Innmari tøøft altså Broom! Very Happy  Nå får du så mye pulver i SussSukin at du kan unne deg minst 3 pølser når du kommer på Pølse-treffet i Andebu den 23 april cheers

PS: Du har vel ikke tenkt å pusse bort den Lilla flake-lakken på SussSuki nr 2 vel? Shocked

Vis Medlemmets Profil

99 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 14 Feb 2016 - 16:03

ArcticTiger skrev:Innmari tøøft altså Broom! Very Happy  Nå får du så mye pulver i SussSukin at du kan unne deg minst 3 pølser når du kommer på Pølse-treffet i Andebu den 23 april cheers

PS: Du har vel ikke tenkt å pusse bort den Lilla flake-lakken på SussSuki nr 2 vel? Shocked

Pølser, hvor, hvor Razz hehe.
Selvfølgelig kan jeg ta en tur til Andebu, kjører gjerne lenger jeg for en pølse eller 2 cheers

"Flakemonsteret" kalles den av kompisene, hehe. Stakkar, den er en omplasseringsmoped som ikke har hatt det lett her i livet men nå har den fått et godt hjem og vokse opp i Wink  Menigen var å restuarere den så godt det lar seg gjøre da det faktisk er en 73 modell med orginalfarge Candy orange, lik den på bildet under her:

Men den er jo så tidstypisk slik mange doninger var på slutten av 70-tallet at jeg er litt fristende bare å la den være slik. Den ser skikkelig lurvete ut og den er bygd om til 75-77 modell med 78 modell sal. Ser ikke ut i måneskinn, men den den gikk skikkelig godt men motoren må overhales da veivlagerene brumler som tordenvær opp Lågendalen.

Flakemonstret:

Vis Medlemmets Profil

100 Re: 1974 Suzuki AC50 on Søn 14 Feb 2016 - 17:58

Den der kan/bør kjøres med ROSA onepiece som kjøredress med matchende rosa hjelm og litt pusedusker her og der.. affraid Dritkult. Måkke male den der Suspect

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 5]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next