Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Sena intercom

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Sena intercom on Tir 12 Mai 2015 - 23:19

Etter et års tid med Cardo g9x har jeg opplevd det som ustabilt når jeg er koblet opp mot settet til kjerringa. Funket greit når jeg har brukt det til musikk og tlf alene.

Hører jeg musikk sliter kjerringa med og bryte i mellom og kommer hun i mellom går det ikke tilbake til musikk igjen når hu har skravla ferdig.

Prøvd og forandre oppsettet via pc men kommer ikke i mål . Har en kompis som opplever mye av det samme.

Blitt jævla mye piano spelling på knappene for og få frem rette lydkilden. Og gitt opp noen ganger Evil or Very Mad

Kjøpte meg et Sena 20 s sett for en liten stund siden og dæven for en forskjell. Shocked
Funker gull! bedre lyd , ikke no fusk, og så enkelt og betjene.

Så om noen ute etter intercom bør en ta en titt på Sena sine.
Koster noe mere enn Cardo men i mine øyne verdt hver eneste krone.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Sena intercom on Ons 13 Mai 2015 - 8:25

KnutR

Admin
lazyboy skrev:Etter et års tid med Cardo g9x har jeg opplevd det som ustabilt når jeg er koblet opp mot settet til kjerringa. Funket greit når jeg har brukt det til musikk og tlf alene.

Hører jeg musikk sliter kjerringa med og bryte i mellom og kommer hun i mellom går det ikke tilbake til musikk igjen når hu har skravla ferdig.

Prøvd og forandre oppsettet via pc men kommer ikke i mål . Har en kompis som opplever mye av det samme.

Blitt jævla mye piano spelling på knappene for og få frem rette lydkilden. Og gitt opp noen ganger Evil or Very Mad

Kjøpte meg et Sena 20 s sett for en liten stund siden og dæven for en forskjell. Shocked
Funker gull! bedre lyd , ikke no fusk, og så enkelt og betjene.

Så om noen ute etter intercom bør en ta en titt på Sena sine.
Koster noe mere enn Cardo men i mine øyne verdt hver eneste krone.

Jeg tror i bunn og grunn problemet ditt er at kjerringa skravler hele tida. Du filtrerer det ut (gammel uvane, gjør det der selv også), mens intercommen ikke har kommet dit riktig enda. Du sier jo selv at det funka fint når kjerringa var tatt ut av ligninga? geek

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]