Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Veterantreff på Sjusjøen 7-9 august.For tidligere deltakere....og..

Gå til side : 1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 3]

Shocked Da jeg var en av generalintendantens beundrere på ei blekke jeg nesten har glemt navnet på satte
jeg igang et MC-minitreff på Sjusjøen.
Det neste arrangeres på ovenstående tidspunkt,og er liksom stengt for nye deltakere... pig
Men,hvis såfremt dersom om ifall ,det blir noen forespørsel,kan det kanskje bli ei råd..

Ut fra tidligere erfaringer har jeg utpekt ARCTIC TIGER som fungerende stabssjef,dette i et (fåfengt?) forsøk på å få ham til å la de søte firbente ulldotter i fred..

bounce                                 Arrow                           Embarassed

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Shocked Da jeg var en av generalintendantens beundrere på ei blekke jeg nesten har glemt navnet på satte
jeg igang et MC-minitreff på Sjusjøen.
Det neste arrangeres på ovenstående tidspunkt,og er liksom stengt for nye deltakere... pig
Men,hvis såfremt dersom om ifall ,det blir noen forespørsel,kan det kanskje bli ei råd..

Ut fra tidligere erfaringer har jeg utpekt ARCTIC TIGER som fungerende stabssjef,dette i et (fåfengt?) forsøk på å få ham til å la de søte firbente ulldotter i fred..

bounce                                 Arrow                           Embarassed

Hvis det er sauer i området, så kommer sikkert Haya og Haeggis, de er litt opptatt av sånne rabbit

Og du, treff som blir annonsert her inne er åpne for oss alle, sånn er det bare.

Hva skal vi ha med oss?

Er nok rundt femten sengeplasser på bedriftshytta...kan vi ikke tenke oss om til alle har samme mening som meg... affraid

-----Forresten,en eneboer vi kalte Ludden bodde i ei simpel koie inni fjellet der i mange år,og levde blant annet av bær- og fiskesalg.
En gang han sto der på Sjusjøen,møkkete og uflidd,kom det ei dame og ville kjøpe av molta hans...."Si meg, har De plukket multa med de fingene ?"   Like a Star @ heaven
Ja,sa Ludden....og dæssa fingra ha je ti i pikken min mæ å...

Vis Medlemmets Profil
Jeg kommer vet du Intrengern!
Og litt nytt blod skader vel ikke, det har jo vært litt frafall og.
Hytta og plassen er bare super, med mange muligheter for en fin dagstur på laurdagen!
Ser fram til dettte Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Enig....nye hadde vel vært på sin plass..
Meld dere på så får vi se åssen vi vurderer det.. I love you

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Enig....nye hadde vel vært på sin plass..

Kanskje jeg tar deg på ordet Intruder'n... affraid Litt GS er vel og på sin plass i slike trakter :)

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:

Kanskje jeg tar deg på ordet Intruder'n... affraid  Litt GS er vel og på sin plass i slike trakter :)
Beklager å måtte bryte inn her ... "Litt GS" sier du. En merkelig kombinasjon av ord.
En GS er vel aldri bare "litt", og heller ikke en GS-fører What a Face
Jeg har sett at det finnes uhorvelig mange GS'er på veien, så de tre siste gangene jeg har kjørt til hytta (11 mil hjemmefra) har jeg tellet? telt? talt? scratch  ført statistik.
Det var et litt ugunstig tidspunkt på dagen, alle tre gangene, (lite trafikk) men fordelingen så "normal" ut i mine øyne.
1. gang møtte jeg 23 sykler, 13 GS, 2 Explorer + div.
2. gang møtte jeg 17 sykler, 9 GS + div.
3. gang møtte jeg 13 sykler, 8 GS + div ... over 50 % scratch

GS er uten tvil en god sykkel, men det ser unektelig litt .... scratch  sært ut scratch  når 50 % av alle motorsyklister kjører samme sykkel, ofte identisk utstyrt, både sykkel og fører og har samme hårfarge.

Men litt artig at man ofte kan se nasjonaliteten på lang avstand ... italienere, spanjoler og franskmenn har ofte litt rotete utseende på pikk-pakket.
Tyskerne er som kjent ganske ryddige og pertentlige, men ingen slår finlenderne.
Jeg mener jeg stadig oftere ser nye dyre store fete finske sykler ... der ser man ingenting på sykkelen som ikke er originalt. Ikke ei eneste reim, stropp eller klistremerke ... ikke noe personlig ... ingenting. Den ser ut som i butikkvinduet, og førern ser ut som ei uttrykksløs utstillingsdukke, med press i Gore-Texen, og med ei like alvorlig frue bakpå. Ulastelig antrukket.

Nei fan, no rausa æ ut i toillprat her... æ skulle bare si "Litt GS" ... merkelig ting å si

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Palma skrev:

Kanskje jeg tar deg på ordet Intruder'n... affraid  Litt GS er vel og på sin plass i slike trakter :)
Beklager å måtte bryte inn her ... "Litt GS" sier du. En merkelig kombinasjon av ord.
En GS er vel aldri bare "litt", og heller ikke en GS-fører What a Face
Jeg har sett at det finnes uhorvelig mange GS'er på veien, så de tre siste gangene jeg har kjørt til hytta (11 mil hjemmefra) har jeg tellet? telt? talt? scratch  ført statistik.
Det var et litt ugunstig tidspunkt på dagen, alle tre gangene, (lite trafikk) men fordelingen så "normal" ut i mine øyne.
1. gang møtte jeg 23 sykler, 13 GS, 2 Explorer + div.
2. gang møtte jeg 17 sykler, 9 GS + div.
3. gang møtte jeg 13 sykler, 8 GS + div ... over 50 % scratch

GS er uten tvil en god sykkel, men det ser unektelig litt .... scratch  sært ut scratch  når 50 % av alle motorsyklister kjører samme sykkel, ofte identisk utstyrt, både sykkel og fører og har samme hårfarge.

Men litt artig at man ofte kan se nasjonaliteten på lang avstand ... italienere, spanjoler og franskmenn har ofte litt rotete utseende på pikk-pakket.
Tyskerne er som kjent ganske ryddige og pertentlige, men ingen slår finlenderne.
Jeg mener jeg stadig oftere ser nye dyre store fete finske sykler ... der ser man ingenting på sykkelen som ikke er originalt. Ikke ei eneste reim, stropp eller klistremerke ... ikke noe personlig ... ingenting. Den ser ut som i butikkvinduet, og førern ser ut som ei uttrykksløs utstillingsdukke, med press i Gore-Texen, og med ei like alvorlig frue bakpå. Ulastelig antrukket.

Nei fan, no rausa æ ut i toillprat her... æ skulle bare si "Litt GS" ... merkelig ting å si

Haha. Ja er enig i det der. Men som alle andre med GS så er jeg naturlig beskjeden og vil ikke fremheve sykkelen sin fortreffelighet, og langt ifra min egen da den er fraværende på mange områder.
Men ja, må innrømme at GS'n er slik at enten så liker du den veldig eller så er den helt grusom.
Kjøremessig så syns jeg den er knallgod. Men igjen, jeg er aldri på Rudskogen eller tilsvarende :)

Vis Medlemmets Profil
Sett deg på GSen du Palma, og la snabelen peke mot Sjusjøen! Der vil du få møte både Sauer og andre ull-huer. Og hvem vet, kanskje blir det Pølse-Gryte og. Og er du heldig, så kanskje han Svein2 lar deg få bli med en tur på Pompe-Rommet.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Sett deg på GSen du Palma, og la snabelen peke mot Sjusjøen! Der vil du få møte både Sauer og andre ull-huer. Og hvem vet, kanskje blir det Pølse-Gryte og. Og er du heldig, så kanskje han Svein2 lar deg få bli med en tur på Pompe-Rommet.

affraid
Nå ble jeg litt skeptisk... men ser jeg begynner en ferieperiode den helga, så jeg får prøve å være litt flink gutt og opparbeide meg noen MC-turpoeng her hjemme bounce

Vis Medlemmets Profil
Åssen er det med sånn tåppbåks regler der da? Suspect
eller bruk av sov-i-ro og zzzzzaging av tømmer? Sleep
scratch

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:Åssen er det med sånn tåppbåks regler der da? Suspect
eller bruk av sov-i-ro og zzzzzaging av tømmer? Sleep
scratch

Bare kom som du er du Mekkis Rolling Eyes Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
ja -kanskje jeg skulle driste meg opp i dalstrøka innafør.

Vis Medlemmets Profil
Ja,yes,jawohl---alle som ønsker komme er velkomne..innen visse rammer..

PÅMELDINGSFRIST ER 20 JULI PÅ DETTE STED,SÅ LØP OG KJØP HADDE JEG NÆR SAGT...

Om dere tar med liggeunderlag og såvåpåså og kosedyret deres....vennligst ikke oppblåsbar Barbara eller elektrifisert vagina ..så vil vi nok kuse oss i år å..
Hytta inneholder det meste,deriblant en varmtvannsbereder som Svein 2 pleier å kose med...håper inderlig han kommer,Elverumsmartn overlever  nok uten ordblinde Heradsbygdinger...

VÆRSÅGOD----TIL PUMPENE.

I love youWhat a Face...etter midnatt pig Sleep

når dere kommer til butikken på Sjusjøen,fortsett opp bakken til dere kommer til en parkeringsplass ,sving inn til venstre like før den og det er første hytte på venstre side.. cheers

Vis Medlemmets Profil
Ser han Svein2 plages med Kuse-Luft, håper han får årdna opp i det før han kommer til 7-sjøen Shocked

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Ser han Svein2 plages med Kuse-Luft, håper han får årdna opp i det før han kommer til 7-sjøen Shocked

Problem og problem, når man er såpass oppi åra er det vel en luksusproblem. Etter behandling i fotbadet er de som nye, ihvertfall lukta. Burde egentlig spart att ene hansken slik att døkk fikk en liten dunst av ongdomsåra, begnner vel å bli noen år sia døkk kjente en slik eim.Sleep

Vis Medlemmets Profil
Svein2 skrev:
ArcticTiger skrev:Ser han Svein2 plages med Kuse-Luft, håper han får årdna opp i det før han kommer til 7-sjøen Shocked

Problem og problem, når man er såpass oppi åra er det vel en luksusproblem. Etter behandling i fotbadet er de som nye, ihvertfall lukta. Burde egentlig spart att ene hansken slik att døkk fikk en liten dunst av ongdomsåra, begnner vel å bli noen år sia døkk kjente en slik eim.Sleep  

Var på fisketur forrige uka, og da prøvde jeg noe greier som heter "Gulp", kunstig mark innsatt med noe lukt-stoff. Etter beskrivelsen Svein2 gav av hanskene sine, så var det noe lignende.

Skulle brukt hansker da jeg tredde den på kroken, vågde ikke dra hjem igjen på flere dager affraid

Vis Medlemmets Profil
Jeg har og tenkt å ta meg en tur til seven-seas. Med hansker og nødvendig beskyttelse ellers clown

Vis Medlemmets Profil
Se der ja, ser ut til å bli en trivelig gjeng på 7-sjøen i år og! Og det blir nok rom for deg og Mekkern, hva trur du, kunne du tenkt deg ei natt på Pompe-Rommet Shocked

Så da ser deltakerlista slik ut, fåreløpig: Ser annetsteds på werds-wewen at Ojda, Gielas og Omaas kommer, og så vet jeg at BusaTrond har tenkt seg oppover, Intrudern er jo Sjølvesten der opp, og jeg skal og spre litt uhygge der oppe har jeg tenkt, og så erdet Årets Ny-Kommere da Mekkern og Palma.
Åssen er det med deg Svein2, kommer du og deler litt Kuse-Luft med oss som ikke har kjennt den eimen på ei stunn??

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Se der ja, ser ut til å bli en trivelig gjeng på 7-sjøen i år og! Og det blir nok rom for deg og Mekkern, hva trur du, kunne du tenkt deg ei natt på Pompe-Rommet Shocked

Så da ser deltakerlista slik ut, fåreløpig: Ser annetsteds på werds-wewen at Ojda, Gielas og Omaas kommer, og så vet jeg at BusaTrond har tenkt seg oppover, Intrudern er jo Sjølvesten der opp, og jeg skal og spre litt uhygge der oppe har jeg tenkt, og så erdet Årets Ny-Kommere da Mekkern og Palma.
Åssen er det med deg Svein2, kommer du og deler litt Kuse-Luft med oss som ikke har kjennt den eimen på ei stunn??

Så lenge ingen kreperer av znorkinga kan jeg parkeres hvor som helst.. Sleep

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:

Blir nok desverre ikke noe MC-kjøring på meg den helga, fredag og lørdag går med til jakt og fiskedager og konsert på kvelden. Søndag går med til farrisdrekking og globojd.
Men god tur, vet det er moro oppi der...å.

Vis Medlemmets Profil
Vælkømmne æille i hop...som a Marte Sveinnerud tæk je mot æille mæ åpne armer....

og sauene etterlyser frierne sine...!! affraid lol!

Vis Medlemmets Profil
Da nærmer det seg Årets Begivenhet på 7-sjøen med stormskritt!
Tradisjonen tro fyrer jeg det Buldrende Hjertet i Andebua på fredag den 7 aug, med avreise kl. 11.30.
Det blir så tradisjonell deltaker-samling med Kake og Kaffe på Busa-stranda kl 14.00 cheers , med påfølgende felles avreise mot 7-sjøens bredder.

Vel Møtt til de Gamle Travere og Årets Ny-kommere Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Det der ser ut som om det blir en stor begivenhet. Men.... sukk. Jeg får ikke kommet lell. Evil or Very Mad
Det var som bare svarte ! pale

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 3]

Gå til side : 1, 2, 3  Next