Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Veterantreff på Sjusjøen 7-9 august.For tidligere deltakere....og..

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 3]

ArcticTiger skrev:Da nærmer det seg Årets Begivenhet på 7-sjøen med stormskritt!
Tradisjonen tro fyrer jeg det Buldrende Hjertet i Andebua på fredag den 7 aug, med avreise kl. 11.30.
Det blir så tradisjonell deltaker-samling med Kake og Kaffe på Busa-stranda kl 14.00 cheers , med påfølgende felles avreise mot 7-sjøens bredder.

Vel Møtt til de Gamle Travere og Årets Ny-kommere Very Happy
hvem vei tar du forbi drammen? eller blir det eiker`n?

Vis Medlemmets Profil
@Palma: Nei Drit og Dra, hva skal detta bety Shocked

@Mekkern; Vi kjører langs Eikeren ja, så da kan du møte oss ved Langebru, eller på Tyristrand hos Busatrond.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:@Palma: Nei Drit og Dra, hva skal detta bety Shocked

Stemmer... det er no drit, jeg må dra... Mad

Vis Medlemmets Profil
Ja,genneralen sjøl har iaffall følt at tida nærmer seg,det rykker i fingre og skjelver i knær
så snart havner den på Sjusjøen att den sauegærne hær...

og resten tæk vi fra om freædan....

ps !! og ta med gjerne litt underlag und zu weiter....

WILLKOMMEN.....zu....fjells

affraid

Vis Medlemmets Profil
Er det plass til en nordlending og en telemarking. flower

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:Er det plass til en nordlending og en telemarking. flower

Hei Dag, ja trur det skulle være plass. Ta med liggeunderlag og såvepåsa, så går det nok bra.

Vi drar fra Andbu 11.30, så da er vi vel på Langbru rundt 12.30. Så blir det kaffe og kake på Busa-Stranda kl 14.00 Very Happy

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:

Hei Dag, ja trur det skulle være plass. Ta med liggeunderlag og såvepåsa, så går det nok bra.

Vi drar fra Andbu 11.30, så da er vi vel på Langbru rundt 12.30. Så blir det kaffe og kake på Busa-Stranda kl 14.00 Very Happy

VI- har du følge?

Da satser vi på å møte deg/dere på Langebru før ferden videre Very Happy

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:
ArcticTiger skrev:

VI- har du følge?

Da satser vi på å møte deg/dere på Langebru før ferden videre Very Happy

VI- har du følge?
Ja, det har han cheers

Vis Medlemmets Profil
Bra det kommer flere,helt klart..!! I love you Arrow

....men er ikke sikkert jeg vil være med på noe forumbilde for bruk hos storvisiren,matlysta vettu...og så er n jo redd fattigfolk har jeg forstått...misunnelsestjuver hehe...og så er n jo verre til å rekklammere enn allverdens tellerskrittgærninger tilsammen.. Basketball

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:Bra det kommer flere,helt klart..!!  I love you Arrow

....men er ikke sikkert jeg vil være med på noe forumbilde for bruk hos storvisiren,matlysta vettu...og så er n jo redd fattigfolk har jeg forstått...misunnelsestjuver hehe...og så er n jo verre til å rekklammere enn allverdens tellerskrittgærninger tilsammen.. Basketball

Tolker det som det er plass til vi- litt sent påmeldte. cheers enig med deg Intruder, men jeg har god matlyst uansett elephant

Blir fint å hilse på deg igenn. Har du barbert deg Razz

Vis Medlemmets Profil
En god brorpart på veg opp til Sjusjøen Cool Ingen fartsbøter her nei clown

Vis Medlemmets Profil
ojda skrev:En god brorpart på veg opp til Sjusjøen  Cool   Ingen fartsbøter her nei  clown

Ja, vi som ikke var der gikk visst glipp av mye fart og spenning... clown Laughing

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
ojda skrev:En god brorpart på veg opp til Sjusjøen  Cool   Ingen fartsbøter her nei  clown

Ja, vi som ikke var der gikk visst glipp av mye fart og spenning... clown Laughing

Det var mye grus under hjula på Laurdagen, så det hadde nok
vært koos for deg og Beemeren din også Razz
Ikke vær furten nå, for at kjærringa di ikke lot deg bli med affraid

Vis Medlemmets Profil
ojda skrev:
Palma skrev:

Det var mye grus under hjula på Laurdagen, så det hadde nok
vært koos for deg og Beemeren din også Razz
Ikke vær furten nå, for at kjærringa di ikke lot deg bli med affraid

Æsj ikke vær så direkte avslørende da Evil or Very Mad .... Husk jeg er en myk mann og stolt av det.. Ferietur står for døra så da må jeg trå til litt vettu Embarassed

Vis Medlemmets Profil
Kan fastslå at Tesla model S 85D ikke er SÅÅÅÅ bra over 100kmh (eg 80-90) og antydning til svinger...eieren virket skuffet.... lol!

Vis Medlemmets Profil
Siden ingen andre har gjort det:

Takk for at du stilte hytta til disposisjon Intruder`n.

Takker også for godt lag, kjøring og morro.

Vis Medlemmets Profil
Der sku man ha vært. Æ hadde nok stått over gruskjøringa, kunne hjelpt Intruder med kaffen......

Vis Medlemmets Profil
Takker Intruder og kara for Sjusjøhelga!

Legger ved noen bilder fra lørdagsturen. Birkebeinerveien, Imsdalen, Friisvegen over Ringebufjellet, Vinstra hvor vi kjørte oss bort, Fefor, Helvete og straka vegen opp til hytta. Avstikker opp til Verskeid utgikk, det er noen herlige kilometer med svinger opp ditt.

Lørdagskvelden var det bare ca 50% deltagere igjen på hytta. Tre fire fem konjakk etter kjøreturen, så fikk oss en god spasertur ned på et lokale der vi drakk øl og ble servert spekemat i solveggen.

Her spaserer tre uvise menn rett inn i Helvete  Shocked  

Vis Medlemmets Profil
Se der, du, på første bildet. Der hadde nok Haya og Haggis trivdes, også rabbit

Stod de og ventet på dere?

GS-kjørere er alltid kledd for uvær?

Morgenstund har ull i munn  bounce

Forventningsfulle venter de på å komme i gang!!

Det ble bare en natt på oss denne gangen, THugo hadde avtale med XX klubben på søndag morgen. Telemarkskjøring, 17 sykler surra rundt i Telemarksfjellene og hadde en fin runde. Kjell er nyforelsket og lengtet hjem!!! Jeg har GPS, så jeg måtte lose dem tilbake til Notodden.

Vi var på kaffebesøk i Etnedal på vei hjemover. Vi hadde en strålende tur i fint vær og kjørte grus i 3 mil Very Happy

Kjell venter på at THugo skal komme med kaffe,,

Vis Medlemmets Profil
Takker for tilbakemeldinger,og har et kort referat fra leiren.

Kjell var visst kjørelærer og det var synd han ikke benyttet anledningen til å lære oss å kjøre mens han var der... affraid

Vi mente å ha rulleskikonkurranse,men da ingen hadde utstyr ble det å rulle skinn med et annet hjelpemiddel..
Et moment for viderekomne var så å rulle skinnet med høger`n og gjennomføre en overgang til venster`n uten at skinnet sluttet bevege seg...

Vinner`n hadde visst lært knepet under et av sine opphold i junaiten.. Idea

Håper alle er vel hjemme og bærer over med en noe handikappet avskjedskomite !! clown

Shocked Embarassed

Vis Medlemmets Profil
Sykkelcomputeren som var død og halvfull av vann etter fredagsnattens regn og fuktige ekspedisjon fikk en avknekt skjermlinse-oprasjon bevitnet av hoderystene deltagere.
1 time på 80grader i varmluftsovnen.
Og jaggu ble det liv i den igjen.. geek

Vis Medlemmets Profil
Så ut som dokker hadde det helt greit jo affraid

Vis Medlemmets Profil
Det er bra du holder oss i øra Mekkern, og etter en stund tar vi et hint Embarassed

Intruder! Jeg vet du vet, hvor mye vi setter pris på initiativet du tar
ved å sammenkalle til dette årlige gubbetreff på Sjusjøen.

Men det betyr jo ikke at man ikke skal poste sin takknemlighet I love you '

I år har det vært nøyaktig like hyggelig som foregående år, men det visste vi jo på forhånd tongue

Kort sagt Takk for at du ordner opp med en flott plass vi kan samles
før den grufulle høsten settes inn.

Ser fram imot neste år, hvor en det måtte bli Laughing

Vis Medlemmets Profil
Very Happy Razz Wink Arrow

Ja,så er treffet igjen gjennomført...og ble såklart bra..

og neste år...tja...hvis,dersom,kanskje,såfremt,ifall....

iallfall,tanks får leitest !!!! affraid bounce

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next