Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Spiker i bakdekket

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Spiker i bakdekket on Tor 28 Mai 2015 - 21:39

Dette tror jeg ikke noen klarer å kopiere, spikeren gikk inn i dekkbanen og kom ut igjen på siden, ja dere ser selv. Tenkte farsken, nå må jeg plugge to plasser, men det var bare å trekke den ut og ingen lekkasje:

2 Re: Spiker i bakdekket on Tor 28 Mai 2015 - 21:43

KliffArne skrev:Dette tror jeg ikke noen klarer å kopiere, spikeren gikk inn i dekkbanen og kom ut igjen på siden, ja dere ser selv. Tenkte farsken, nå må jeg plugge to plasser, men det var bare å trekke den ut og ingen lekkasje:

Pent håndverk, er du snekker du ?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Spiker i bakdekket on Tor 28 Mai 2015 - 22:15

det er vel det en kan kalle "close call"? Laughing

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Spiker i bakdekket on Tor 28 Mai 2015 - 22:30

KnutR

Admin
La den sitte der som hemmelig våpen Very Happy

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

5 Re: Spiker i bakdekket on Fre 29 Mai 2015 - 18:03

Palma skrev:
KliffArne skrev:Dette tror jeg ikke noen klarer å kopiere, spikeren gikk inn i dekkbanen og kom ut igjen på siden, ja dere ser selv. Tenkte farsken, nå må jeg plugge to plasser, men det var bare å trekke den ut og ingen lekkasje:

Pent håndverk, er du snekker du ?

Nå er ikke guttungen og jeg enige om hvem som klarte dette, men ingen av oss er snekkere. Jeg kjørte den bare 3-400 meter for å fylle bensin, og så parkerte jeg den. Så sansynligvis er det han som skal ha æren rabbit

Godt det ikke ble hull, dekket er ganske nytt

6 Re: Spiker i bakdekket on Fre 29 Mai 2015 - 21:04

Noen adm. viser fram nysykkel`n mens andre viser fram nyspiker i dekket på gamlesykkel`n.
Lett`n sitt hele sammarn å ta bilde av`n i høst så vi ser hvem som er tøffest. bounce

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Spiker i bakdekket on Fre 29 Mai 2015 - 21:29

Svein2 skrev:Noen adm. viser fram nysykkel`n mens andre viser fram nyspiker i dekket på gamlesykkel`n.
Lett`n sitt hele sammarn å ta bilde av`n i høst så vi ser hvem som er tøffest. bounce
Med de brede chickenstripene er det ikke noe fare at det skjer no me'n haha Muligens piggdekkavgift affraid

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Spiker i bakdekket on Fre 29 Mai 2015 - 22:46

KnutR

Admin
Palma skrev:
Svein2 skrev:Noen adm. viser fram nysykkel`n mens andre viser fram nyspiker i dekket på gamlesykkel`n.
Med de brede chickenstripene er det ikke noe fare at det skjer no me'n haha Muligens piggdekkavgift affraid

Piggdekkavgift... *knis*

lol!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

9 Re: Spiker i bakdekket on Fre 29 Mai 2015 - 22:49

Palma skrev:Med de brede chickenstripene er det ikke noe fare at det skjer no me'n haha Muligens piggdekkavgift affraid
piggdekkavgift for spiker i dekket !  Laughing  den var bra Laughing

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]