Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Youtube videoer

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Youtube videoer on Fre 14 Aug 2015 - 23:56

Totalt MC fritt i denne videoen,men tok meg på senga da jeg surfet youtube:

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Youtube videoer on Fre 18 Sep 2015 - 0:23

KnutR

Admin
Jeg finner dessverre ikke noen video av det på stående fot, men i går (16 sept) snubla jeg innom Motors TV. En kanal som ligger ganske høyt oppe i kanallista til GET, og følgelig ikke besøkes bortsett fra når fruen i huset er ute på vift.

Uansett, det var reportasje/full lengde løp fra Goodwoods Barry Sheene memorial. Gamle hauger av noen engelske sykler blanda med en og annen BMW, LeMans start og førerbytte midt i løpet.
Jeg tror jeg ikke har sett så underholdende racing på det jeg vet! Gutta satsa som om både penger, gjeld og baller skulle stått på spill! Dersom det skulle dukke opp en youtubeversjon av det her, så skal jeg prøve å si fra. Absolutt verdt en halvtime!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

28 Re: Youtube videoer on Fre 18 Sep 2015 - 17:22

Fant jo mange "snutter" fra Goodwoods Barry Sheene memorial, og Wayne Gardner kjørte cheers

Mye fin djup motorlyd og nice biker der.

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Youtube videoer on Fre 18 Sep 2015 - 18:23

Sikkert postet før,men for de som ikke har sett den ennå:

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Youtube videoer on Fre 18 Sep 2015 - 18:38

KnutR

Admin
KnutR skrev:Jeg finner dessverre ikke noen video av det på stående fot, men i går (16 sept) snubla jeg innom Motors TV. En kanal som ligger ganske høyt oppe i kanallista til GET, og følgelig ikke besøkes bortsett fra når fruen i huset er ute på vift.

Uansett, det var reportasje/full lengde løp fra Goodwoods Barry Sheene memorial. Gamle hauger av noen engelske sykler blanda med en og annen BMW, LeMans start og førerbytte midt i løpet.
Jeg tror jeg ikke har sett så underholdende racing på det jeg vet! Gutta satsa som om både penger, gjeld og baller skulle stått på spill! Dersom det skulle dukke opp en youtubeversjon av det her, så skal jeg prøve å si fra. Absolutt verdt en halvtime!

Jeg fant iallefall en hightlights-versjon av løpet.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2