Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hva synes du om kongehus og spyttslikkere / etterdiltere ?

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 3]

jhn skrev:
Så hvorfor kaste bort så mye tid på å mene så sterkt, om det ikke spiller noen rolle?

"Kaste bort tiden"? Jeg føler ikke at jeg kaster bort tiden noe mer enn dem som f.eks sitter og glor på TV for å få med seg siste nytt fra Hellas-krisen. En sak som IMF har fikset 7 ganger de siste 7 åra, elns..

TV er bortkastet tid i mine øyne, om jeg bruker noen minutter her inne er ikke så farlig for meg. Jeg vet jo også at noe av dette legger seg på hjernebarken deres, og dere vil alltid lure på om ikke det er NOE sannhet i det jeg skriver.. Dere har jo f.eks sett at Jacobs Pillow brukes under kroningssermonien, så nå lurer dere hvertfall på hva en stein fra pre-bibelske tider har å gjøre i Europas kongehus..

Jeg planter små ideer i hodene deres, og der spirer dem som små planter. Etterhvert som de får mer lys og mer næring, vil de vokse og gro.. Dette har jeg full kontroll på. Imotsetning til deg, som er på mottagersiden....

jhn skrev:Hvorfor skulle barnevernet hente mine barn?

De er ikke dine barn. De er "Sønner av Norge". Hver gang de har hatt behov for hjelp har de gått til Far (Norge), ikke til pappa? De har gått til Far når de ble syke eller skadet, de har gått til Far når de trengte utdannelse, de har gått til Far når Far har bedt dem om hjelp, f.eks ved førstegangstjeneste o.l. De går til Far for alt mulig, og pappa har aldri gjort noe forsøk på å stoppe dem..

Hvert år hyller de Far med flagg, faner, lovord og sang..

jhn skrev:Hvorfor kommer all denne frykten fra?

Frykt? Jeg er ikke redd. Har du ikke lært at når du er redd, skal du sette ord på din frykt? Know thy enemy? Jeg kjenner fienden min, og har lært meg knepene han bruker, så nei, jeg frykter ikke Far..

jhn skrev:Ang. nedlatende ord ... du har tildelt alle bortsett fra de 3-400 som har sett denne filmen du linket til, nedlatende ord så det holder.

Så du synes mine ord er nedlatende?

Her er ordene kongefamilien bruker: Now I say, as long as the heir is a child, he does not differ at all from a slave..

"Hvis han oppfører seg som et barn, skal vi behandle ham som en slave"??

Hvordan er det de behandler grekerene i disse dager, forresten??

Du må gjerne fortsette å ta budbringeren her, men faktum er at Adelen ser på deg som en slave. Jeg forteller de g fakta, og du blir sur på meg. "Stockholmsyndromet" kalles dette og du og Haya er tungt rammet..

Jeg kunne sagt "oppsøk professjonell hjelp", men again; Jeg bryr meg jo ikke hva dere gjør med deres liv..

jhn skrev:Din måte å diskutere på er generelt nedlatende mot alle som våger å si deg i mot.

Jeg er kanskje nedlatende mot dem som ikke bidrar, dem som aldri har noe motargumenter, men tar person og ikke sak. "Jeg er intr i temaet, men siden DU kommer med linken, gidder jeg ikke se dette"??

He he he... Håpløst fortapt.. Men bryr jeg meg? Nei....

jhn skrev:Da blir det rimelig idiotisk å påpeke andres ordvalg.

Du synes vel det.. Kom med noe for å motbevise det jeg skriver? Noe som aldri kommer til å skje fra dere to.. Sleep

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:Gen Modifisert Monsanto popcorn?  Shocked
Genmodifisert.
Sammensatte ord i norsk, unge mann!
Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Haeggis Amateur Line skrev:
Trollerud skrev:Gen Modifisert Monsanto popcorn?  Shocked
Genmodifisert.
Sammensatte ord i norsk, unge mann!
Evil or Very Mad

Jeg har innsett nødvendigheten av å DELE OPP ord, for å komme til bunns i betydningen.

Jeg skal gå mot satt vei på dette feltet og så..

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:
jhn skrev:
Så hvorfor kaste bort så mye tid på å mene så sterkt, om det ikke spiller noen rolle?

"Kaste bort tiden"? Jeg føler ikke at jeg kaster bort tiden noe mer enn dem som f.eks sitter og glor på TV for å få med seg siste nytt fra Hellas-krisen. En sak som IMF har fikset 7 ganger de siste 7 åra, elns..

TV er bortkastet tid i mine øyne, om jeg bruker noen minutter her inne er ikke så farlig for meg. Jeg vet jo også at noe av dette legger seg på hjernebarken deres, og dere vil alltid lure på om ikke det er NOE sannhet i det jeg skriver.. Dere har jo f.eks sett at Jacobs Pillow brukes under kroningssermonien, så nå lurer dere hvertfall på hva en stein fra pre-bibelske tider har å gjøre i Europas kongehus..

Jeg planter små ideer i hodene deres, og der spirer dem som små planter. Etterhvert som de får mer lys og mer næring, vil de vokse og gro.. Dette har jeg full kontroll på. Imotsetning til deg, som er på mottagersiden....

jhn skrev:Hvorfor skulle barnevernet hente mine barn?

De er ikke dine barn. De er "Sønner av Norge". Hver gang de har hatt behov for hjelp har de gått til Far (Norge), ikke til pappa? De har gått til Far når de ble syke eller skadet, de har gått til Far når de trengte utdannelse, de har gått til Far når Far har bedt dem om hjelp, f.eks ved førstegangstjeneste o.l. De går til Far for alt mulig, og pappa har aldri gjort noe forsøk på å stoppe dem..

Hvert år hyller de Far med flagg, faner, lovord og sang..

Frykt? Jeg er ikke redd. Har du ikke lært at når du er redd, skal du sette ord på din frykt? Know thy enemy? Jeg kjenner fienden min, og har lært meg knepene han bruker, så nei, jeg frykter ikke Far..

jhn skrev:Ang. nedlatende ord ... du har tildelt alle bortsett fra de 3-400 som har sett denne filmen du linket til, nedlatende ord så det holder.

Her er ordene kongefamilien bruker: Now I say, as long as the heir is a child, he does not differ at all from a slave..

"Hvis han oppfører seg som et barn, skal vi behandle ham som en slave"??

Du må gjerne fortsette å ta budbringeren her, men faktum er at Adelen ser på deg som en slave. Jeg forteller de g fakta, og du blir sur på meg. "Stockholmsyndromet" kalles dette og du og Haya er tungt rammet..

Jeg kunne sagt "oppsøk professjonell hjelp", men again; Jeg bryr meg jo ikke hva dere gjør med deres liv..

jhn skrev:Din måte å diskutere på er generelt nedlatende mot alle som våger å si deg i mot.

Jeg er kanskje nedlatende mot dem som ikke bidrar, dem som aldri har noe motargumenter, men tar person og ikke sak. "Jeg er intr i temaet, men siden DU kommer med linken, gidder jeg ikke se dette"??

He he he...  Håpløst fortapt..  Men bryr jeg meg? Nei....

Du synes vel det.. Kom med noe for å motbevise det jeg skriver? Noe som aldri kommer til å skje fra dere to.. Sleep

Sukk... Noen innlegg er for meg som TV for deg. ikke verdt å bruke tid på.
Eller sagt på en annen måte, man trenger ikke spise hele egget for å sjekke om det er råttent, det er nok å kakke toppen av det Twisted Evil alien

Vis Medlemmets Profil
"Jeg planter små ideer i hodene deres, og der spirer dem som små planter. Etterhvert som de får mer lys og mer næring, vil de vokse og gro.. Dette har jeg full kontroll på."

.....når folk tipper over er det typisk at de selv synes de er geniale og har kontroll.

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:

.....når folk tipper over er det typisk at de selv synes de er geniale og har kontroll.

Og dette vet du fordi? Suspect

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:
jhn skrev:

Jeg planter små ideer i hodene deres, og der spirer dem som små planter. Etterhvert som de får mer lys og mer næring, vil de vokse og gro.. Dette har jeg full kontroll på. Imotsetning til deg, som er på mottagersiden.....
Du føler ikke ... det hjelper ikke hva du føler. Du kaster bort tiden din.
Hele dette avsnittet er bortkastet.

Trollerud skrev:
jhn skrev:;]Hvorfor skulle barnevernet hente mine barn?

Hvert år hyller de Far med flagg, faner, lovord og sang...
Her forstår jeg ikke helt hva du egentlig mener ... mener du at jeg skal ta meg av alt av helsestell og utdanning?

En annen ting ... selv om man ikke stiller seg i kø bak deg og Haeggis og to til, i sånn typisk rævdilter-formasjon, så betyr ikke det at man hyller noen som helst

Trollerud skrev:

Frykt? Jeg er ikke redd. Har du ikke lært at når du er redd, skal du sette ord på din frykt? Know thy enemy? Jeg kjenner fienden min, og har lært meg knepene han bruker, så nei, jeg frykter ikke Far...
Jo, du er livredd et eller annet ... helt tydelig.

Trollerud skrev:

"Hvis han oppfører seg som et barn, skal vi behandle ham som en slave"??.
Hvem skrev opprinnelig disse ordene? Når ble disse ordene sist uttalt, skrevet, tenkt eller tatt hensyn til på noen som helst måte, tror du?
Trollerud skrev:

Du må gjerne fortsette å ta budbringeren her, men faktum er at Adelen ser på deg som en slave. Jeg forteller de g fakta, og du blir sur på meg. "Stockholmsyndromet" kalles dette og du og Haya er tungt rammet.. .

Om en eller annen Adelig, eller du, har et forkvaklet syn på virkeligheten, påvirker ikke det meg.
Det er ikke fakta du serverer, men et sammensurium av paranoide vrangforestillinger

Trollerud skrev:

Trollerud skrev:

He he he...  Håpløst fortapt..  Men bryr jeg meg? Nei.....

Det du siterer over her, det er ikke mine ord ... det er sånne småting du gjør som gjør det litt vanskelig å motargumentere.
Når innholdet forøvrig er reinhekla galskap, blir det helt umulig

Trollerud skrev:
Kan du bevise at f.eks. dette ..  "Now I say, as long as the heir is a child, he does not differ at all from a slave.." .. er en holdning eller mening som er virksom i dag?
En stor del av problemet med "dere" er at dere slenger ut en haug med til dels fantasifulle og udokumenterte teorier og påstander, for deretter forlange at andre skal motbevise svadaen.
Den dagen du kan forholde deg til fakta og spekulasjoner på en lignende måte som andre gjør, og slutte å tillegge folk meninger og medievaner de ikke har ... da kan det hende at folk tar deg alvorlig nok til å gidde diskutere med deg. Men det ser dårlig ut.

Vis Medlemmets Profil
Staten,iberegnet kongehus,politikere og etterdiltere gjør vel som Samuelsen,Åge :

Han tok kollekten og kastet den til værs og sa : tA du det som er ditt så nøyer jeg meg med resten...

Er jo blitt mindre innavl på slottet julaften da...Sonja,Fette Marit og Ari...men litt heng att Idea

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Kan du bevise at f.eks. dette ..  "Now I say, as long as the heir is a child, he does not differ at all from a slave.." .. er en holdning eller mening som er virksom i dag?

Det jeg KAN bevise, er at dine barns potensielle arbeidsinnsats er pantsatt mange, mange år frem i tid.

Og så KAN jeg bevise at Norsk lov opperer med tvunget betalingsmiddel. Det står altså i loven at du IKKE ER FRI? (For du kan vel innrømme at ingen som er fri skal leve under tvang?)

Hvor disse påstandene mine bevises, har jeg skrevet mange ganger før her inne, så det er vel ikke nødvendig å gjenta dem?

Tror vi er ferdige med dette, dere blir jo så sure og vonbrotne av sannheten, at det nok er best å la dere få leve bak rullgardinene deres. Dere ønsker jo ikke å lære noe nytt.. (Eller noe gammelt)

Vis Medlemmets Profil
En leverer inn noe av friheten ved å leve i samfunn,men ville man være totalt fri utenfor?Personelig tror jeg ikke det.

Frihet uten ansvar er falsk frihet-Sartre

Vis Medlemmets Profil
Jeg klarer ikke se noe enten eller her...

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:
jhn skrev:

Det jeg KAN bevise, er at dine barns potensielle arbeidsinnsats er pantsatt mange, mange år frem i tid.
Du kan, men gidder ikke? Jeg antar det gjelder meg og deg også?
Hvilke konsekvenser får det når vi ikke innfrir?
Merker vi at vi er pantsatt? ... andre steder enn i opposisjonsgenet?
Trollerud skrev:
Og så KAN jeg bevise at Norsk lov opperer med tvunget betalingsmiddel. Det står altså i loven at du IKKE ER FRI? (For du kan vel innrømme at ingen som er fri skal leve under tvang?)
Tvang? ja det er jo for så vidt tvang, men jeg tror jeg foretrekker at vi har et slags felles betalingsmiddel, med påstemplet verdi.
Man slipper jo å drive å veksle inn høns og klinkekuler.
Det står vel neppe at du "er ikke fri" ... kan du vise litt nøyaktig hvor i loven dette står?
Nøyaktig hva står det som du reagerer så kraftig på?
Sier Grunnloven noe om dette? ... eller FN?
Hvilke problemer hadde vi løst med å fjerne denne tvangen du snakker om her?

Trollerud skrev:
Hvor disse påstandene mine bevises, har jeg skrevet mange ganger før her inne, så det er vel ikke nødvendig å gjenta dem?
Joda, det er nødvendig, og pek gjerne på spesielt viktige ting ... du vet, det er enkle, men vitebegjærlige mennesker du har med å gjøre.

Trollerud skrev:
Tror vi er ferdige med dette, dere blir jo så sure og vonbrotne av sannheten, at det nok er best å la dere få leve bak rullgardinene deres. Dere ønsker jo ikke å lære noe nytt.. (Eller noe gammelt)
Neida, jeg blir ikke sur. Bare peis på.
Og jeg ønsker å lære ... har du ikke lagt merke til at jeg spør mye?
Her har du jo en unik mulighet til å verve ei blank sjel ... om du ikke klarer å omvende meg, har du dårlige argumenter ... kan vi si.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:

I loven er det noe som heter "the will and the testament", du burde ta en titt på det.

Din uvitenhet er testamentet på din vilje, skjønner du? Du kan ikke BÅDE være uvitende OG hevde at du ønsker å lære. Det ene slår det andre ihjel..

Hvis du har en ustellt gressplen, kan du ikke HEVDE at du ønsker en fin plen. Den ustellte plenen er testamentet på din vilje. Man SER at du EGENTLIG ønsker å gjøre andre ting enn gartnerarbeid.

-Men dette har jeg jo forklart før..

Hvis du ØNSKER å lære, så må du gjøre din DUE DILIGENCE. Du må gjøre det en klok mann kan FORVENTE at en annen mann vil gå igjennom for å bli klok?
Skiforbundet (Hvis det er noe som heter det?) ville vel neppe latt det stille til start i OL, din utrente kropp er TESTAMENTET på din vilje til å ikke bli god på ski?

Her skal du få NOK en video du kan ta tak i. Hvis du ØNSKER å lære, så bruker du resten av livet ditt på å lære. Hvis du ønsker å trolle, så er det greit det også.

Hopp over de første minuttene, start på ca 6:20.

Når du har sett denne, og fulgt opp alle påstandene med en grundig gjennomgang av alle kildene, så kan vi fortsette denne debatten?
-Burde vel holde deg rimelig opptatt de neste to årene? Fortsette denne "debatten" i 2017?

Vis Medlemmets Profil
Min utrente kropp?
Dust!

Vis Medlemmets Profil
Det går noen dokumentarer om Scientologene på NRK nå (kan sees på nett-TV) ...... det slår med at Trolle sikkert kunne trodd på noe som var så skrudd.....

Hubbard var jo en lystløgner som tenkte at skulle han bli rik måtte han ha en religion (som ikke betaler skatt) - så han skapte Scientologien - basert på sin tidlegere erfaring med science-fiction.

Det lure (idiotiske) er at man lurer enfoldige sjeler (som Tom Cruise og Travolta) inn i et system der du går gradene og betaler for info om troen samtidig som du hjernevaskes - og gir fra deg dinne innerste hemmelighter - som lagres og brukes mot deg hvis du skulle finne på å vakle i troen.

Når du har svidd av rundt 1 mill så kommer du til et nivå der de forklarer at du er besatt av masse utenomjordiske sjeler/vesener ..... hadde de fortalt dette straks ville jo folk snudd i døra og løpt - men etter års hjernevask og med andre tvangsmidler i bakhånd så går selv dette.

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:
jhn skrev:

I loven er det noe som heter "the will and the testament", du burde ta en titt på det.

Din uvitenhet er testamentet på din vilje, skjønner du? Du kan ikke BÅDE være uvitende OG hevde at du ønsker å lære. Det ene slår det andre ihjel..

Hvis du har en ustellt gressplen, kan du ikke HEVDE at du ønsker en fin plen. Den ustellte plenen er testamentet på din vilje. Man SER at du EGENTLIG ønsker å gjøre andre ting enn gartnerarbeid.

-Men dette har jeg jo forklart før..

Hvis du ØNSKER å lære, så må du gjøre din DUE DILIGENCE. Du må gjøre det en klok mann kan FORVENTE at en annen mann vil gå igjennom for å bli klok?
Skiforbundet (Hvis det er noe som heter det?) ville vel neppe latt det stille til start i OL, din utrente kropp er TESTAMENTET på din vilje til å ikke bli god på ski?

Her skal du få NOK en video du kan ta tak i. Hvis du ØNSKER å lære, så bruker du resten av livet ditt på å lære. Hvis du ønsker å trolle, så er det greit det også.

Hopp over de første minuttene, start på ca 6:20.

Når du har sett denne, og fulgt opp alle påstandene med en grundig gjennomgang av alle kildene, så kan vi fortsette denne debatten?
-Burde vel holde deg rimelig opptatt de neste to årene? Fortsette denne "debatten" i 2017?

Men en ting ... du har et litt merkelig forhold til det norske språk. Du har din egen tolkning av hva de enkelte ord og uttrykk betyr, og glemmer at de fleste ord har synonymer og nesten-synonymer. Folk flest har en litt "rundere" tolkning av enkelt ord enn du har.
Det viser seg å være lettere å kommunisere når man ikke har en så strikt og sær, og helt egen tolkning av språket.
Denne påstanden f.eks:
"Du kan ikke BÅDE være uvitende OG hevde at du ønsker å lære. Det ene slår det andre ihjel.." ... helt på trynet.
Og denne:
"Hvis du har en ustellt gressplen, kan du ikke HEVDE at du ønsker en fin plen. "
.... samme her, helt på trynet.
Jeg har en liten følelse av at ordet "ønsker" er konstruert nettopp for slike, og lignende situasjoner som du beskriver.
Man kan jo for så vidt ha sine egne tolkninger av alle språk, men om man ønsker at kommunikasjonen skal foregå på en nogenlunde ok måte, er det greit å bruke et felles språk.

Vis Medlemmets Profil
Jhn: Hva var det jeg skrev i første setning i forrige post?

"I loven" ett eller annet?

Jeg har ikke tenkt å bruke mer tid på dette, du har fått all input du trenger til å lære. Men du mangler viljen.

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Det går noen dokumentarer om Scientologene på NRK nå (kan sees på nett-TV) ......  det slår med at Trolle sikkert kunne trodd på noe som var så skrudd.....

Har du lagt merke til at det stort sett er religiøse folk som har makten i denne verden, Haya? Og fotfolk som deg ikke kommer særlig langt? Mon tro hva et kan komme av?

"Millionærer er jo ikke opptatt av det okkulte?! -Nei det er det milliardærene som er!" er jo et litt artig sitat, synes nå jeg..

Hvem var faren til kona (svigerfar, altså) til George W Bush, forresten? Mon tro hvordan George og kona møttes.... scratch

Vis Medlemmets Profil
[quote="Trollerud"]
Haya99 skrev:

Har du lagt merke til at det stort sett er religiøse folk som har makten i denne verden, Haya? Og fotfolk som deg ikke kommer særlig langt? Mon tro hva et kan komme av?
:

.... i motsetning til deg - mener du?.... som ruler verden?

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:Jhn: Hva var det jeg skrev i første setning i forrige post?

"I loven" ett eller annet?

Jeg har ikke tenkt å bruke mer tid på dette, du har fått all input du trenger til å lære. Men du mangler viljen.

Hvilken lov snakker du om?
Jeg lærer vel stadig vekk noe nyttig, og har vilje nok til det, selv om jeg ikke er villig til å godta alle dine meninger og "fakta"
Du referer jo stadig til hvor uopplyste og uvitende vi er, og det virker som du ønsker å opplyse folket ... da burde du være litt mere villig til å svare ditt publikum på en bedre måte enn du hittil har prestert.
Gode pedagoger er en mangelvare.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:det virker som du ønsker å opplyse folket.

Der har vi nok roten i denne misforståelsen. Jeg bryr meg katta om folk velger å forbli uopplyste.

I dagens verden, med det meste av informasjon tilgjengelig fra den dingsen du nå holder i hånda, så er det ikke lenger noe unnskyldning for å la være å lære. Du kan hvis du vil, men din uvitenhet er som sagt et testament på din ekte og sanne vilje. Ønsket om å ikkke vite står sterkere enn ønsket om å vite. Det er ditt valg, og jeg skal ikke legge meg noe bort i det.

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:
jhn skrev:det virker som du ønsker å opplyse folket.

Der har vi nok roten i denne misforståelsen. Jeg bryr meg katta om folk velger å forbli uopplyste.

I dagens verden, med det meste av informasjon tilgjengelig fra den dingsen du nå holder i hånda, så er det ikke lenger noe unnskyldning for å la være å lære. Du kan hvis du vil, men din uvitenhet er som sagt et testament på din ekte og sanne vilje. Ønsket om å ikkke vite står sterkere enn ønsket om å vite. Det er ditt valg, og jeg skal ikke legge meg noe bort i det.

Utrolig hvor mange innlegg fra deg det måtte til for at du kom til den konklusjonen Wink

I kiiiiid! clown Elsker at det har kommet tråder som underholder Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Jodda.. Jeg bruker mye tid på å snakke til døve ører. Kanskje ikke det mest vettuge man gjør med tiden sin, men så er det også slik at også jeg "tjener" på det, da jeg må gjennoppriske saker og ting fra tid til annen, og så er det også slik at NOE går inn hos enklete..

Forskjellen på jhn og Haya er at Haya forsøker (av og til, ikke alltid!) å motbevise påstander, OG selv om han ikke innrømmer dette, så ENDRES synspunktene hans litt etter litt etter litt.
Jhn sier "vær så snill å forklar", og så gjør han ikke noe forsøk på å forstå. Jeg bruker heller tid på å snakke med en som er sær og vrang, enn en som lyver.

Vis Medlemmets Profil
Det er utrolig å se hvilken holdning du har både til deg selv og dine medmennesker Trollis. Om du har det og lever den ut er jo en annen sak. Du gir hvertfall uttrykk for det her. Hvorfor kan ikke alle andre være perfekt, opplyste, innehaver av alt viten, ha forstått alt osv når du er det...
igjen, helt utrolig. Sleep

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:Jodda.. Jeg bruker mye tid på å snakke til døve ører. Kanskje ikke det mest vettuge man gjør med tiden sin, men så er det også slik at også jeg "tjener" på det, da jeg må gjennoppriske saker og ting fra tid til annen, og så er det også slik at NOE går inn hos enklete..

Forskjellen på jhn og Haya er at Haya forsøker (av og til, ikke alltid!) å motbevise påstander, OG selv om han ikke innrømmer dette, så ENDRES synspunktene hans litt etter litt etter litt.
Jhn sier "vær så snill å forklar", og så gjør han ikke noe forsøk på å forstå. Jeg bruker heller tid på å snakke med en som er sær og vrang, enn en som lyver.
Altså ... jeg driter egentlig i "faget" dere diskuterer, jeg synes bare det er artig å se din måte å diskutere på ... du sier så mye som ikke henger på greip, som ikke handler om "faget".
Så mange feilkonklusjoner om folk, feil bruk/forståelse av ord og uttrykk.
Beskyldninger, løse påstander og fantasifulle karakteristikker finner vi i de fleste innleggene dine.
Også denne fordømmelsen av alle som ikke ser verden som du gjør ....
og når alt kommer til alt, så lever du i den samme gjørma av galskap som alle andre, uten å gjøre en dritt for å leve som du preker. cyclops
Jeg er ganske sikker på at en sånn type oppførsel har et navn.
Disse trådene, de er underholdende, men intet mere.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next