Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hva synes du om kongehus og spyttslikkere / etterdiltere ?

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

Sleep

Vis Medlemmets Profil
Av og til så begynner jeg å lure på om de aluminiumsfoliehattene virker... :p

Vis Medlemmets Profil
FastFreddie skrev:Av og til så begynner jeg å lure på om de aluminiumsfoliehattene virker... :p
De gjør det.
Jeg har ik-ik-ikke merka noen problemer siden jeg begynte med dem...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/
Trollerud skrev:Sleep
Ah! Endelig.

Vis Medlemmets Profil
Trolle - en ting er sikkert; hvis jeg endrer syn på noe så er det ikke din fortjeneste!

Og jeg har ikke endret mye syn på politikk og sånn de siste 20åra. Men jeg føler meg ikke helt trygg på Støre - det Sarons dal stuntet og ralling om rellion passer seg faen ikke en leder av AP!!!

Vis Medlemmets Profil
Så et førstesideoppslag i tabloidpressen her om dagen, om at Støre hadde sett lyset? Var det noe i dat, altså? Har han funnet ut at veien videre oppover i maktpyramiden er forbeholdt dem med dragning mot det okkulte, også kallt "religion", og at om han skal komme noe vei senere, må han kunne ta del i diverse tilbedelser?

Sa Støre noe om HVILKEN gud han hadde hatt nærkontakt med? Det er jo så mange av dem?

Skal jeg gjette er det vel Lucifer som er Frelseren for Støre også, det er jo han som har størst tilhengerskare blandt eliten...

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Trolle - en ting er sikkert; hvis jeg endrer syn på noe så er det ikke din fortjeneste!!

Jeg bearbeider underbevisstheten din hver dag. Du forandres. Ikke vanskelig å se.

Selv om du konsekvent nekter å skriftlig redgjøre for alle selvmotsigelsene i dine utallige utspill, innser du at du drukner i dem nå. Hodet ditt jobber hele tiden med å rydde opp i rotet, det tar tid, du har mange sperrer som må brytes ned, men vi andre ser endringene.

Skjønner ikke hvorfor du på død og liv skal la dine eldgamle prinsipper stå i veien for utvikling av din personlighet? La oss være dønn ærlig her; Din personlighet har ikke VONDT av en aldri så liten oppmyking i kantene?? I love you

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Trollerud skrev:Sleep
Ah! Endelig.

VÅKEN!!

cheers

Vis Medlemmets Profil
Dream on - selv om du hevder å være våken....

Jeg tror mine prinsipper er forholdsvis konstante - men jeg ser en klar utvikling hos deg - du blir galere og galere samtidig som du blir mer og mer overbevist om at du vet det meste......en skummel kombo.

Og det er Kina som er problemet nå - ikke Hellas.

Vis Medlemmets Profil
Ikke fortell meg om Kina, jeg har fulgt markedet der med argusøyne i fler uker!

Det "artige" med Kina, er at de har gjort ALT du drømmer om:

Industriboble, boligboble og nå aksjeboble! Mer BI-textbook enn dette får man vel neppe?

Og når man bygger bobler, så stagnerer de alltid mot kravet til eksponensiell vekst. Som du fortrenger at er "limiten" man treffer..

Vel, 25% av aksjene er stengt for handel, div meglerhus skulle gå sammen og spytte inn 19 mrd USD for å bremse fallet, nå kommer det for en dag at "myndighetene" har vært inne å "stimulert" med 209 mrd Dollar på EN uke!

Ingen kan med sikkerhet si hvor mye de har stimulert med, men kanskje 230 mrd dollar? Og dette ser ikke akkurat ut til å berolige mannen i gata? Han som får regninga, vet du?

Nå har verden peist på med "stimulering" av markedet siden 2008. Når mener du vi kan friskmelde situasjonen?

Veldig rart du hevder jeg har alle svar, jeg selv sier at jeg ennå ikke har kommet til bunns i saken, og neppe kommer til å gjøre det, men det er leeenge siden jeg skjønte at politikerene våre var øverste trinn på pyramiden, og lenge siden jeg skjønte at "staten" IKKE ER LIK "folket".
Et raskt blikk på situasjonen i Hellas burde fjerne all tvil om noen fremdeles trodde "folket" kan vinne over finansverden?!

Vis Medlemmets Profil
I Kina er det ca. 90 millioner av "folket" som har investert i aksjer - gjerne med lånte penger. Går man inn i aksjer med penger man har råd til å tape er det greit .... men jeg tviler på om disse folka har det - så taper de kan de ikke betale lånene og da kommer utlånerne (banker f.eks) til å gå konk også.

Så spørs det hvor mye penger staten Kina har - og det er nok endel. Og for dem er det ikke bare konkurser som er faren - men et opprør trigget av et stort fall i økonomien. Så på lang sikt kanskje dette ikke er så galt.

Og Hellas - gå til starten - populistisk politikk som fikk makt og kjørte landet til helvete økonomisk - vi har kan risikere det samme her i landet via Frp.

Vis Medlemmets Profil
Ikke noe konspirasjonsgreier, bare litt feelgood-stemning fra en av mange elitefamilier.. Selvsagt vil jeg pynte meg og gå i tog for å vise min støtte til disse..

Vis Medlemmets Profil
Men HER er det MASSE konspirasjonspåstander om Eliten de fleste ser ut til å elske så høyt?

Orker man 30 minutter med skittkasting mot sine idoler? Er 20% av det som påstås her i nærheten av å være sant, burde det ikke være mange flaggbærere under kongens balkong i fremtiden... Shocked

Vis Medlemmets Profil
Du mener det er kongen vi feirer på 17. mai ja? clown

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Du mener det er kongen vi feirer på 17. mai ja? clown

Ja, kongen har skapt staten. Så ja, det er dem (Kongen m familie) vi feirer på 17.mai..

Kongen tar på seg æren for å gi folket grunnleggende menneskeretter, men disse hadde vi selvsagt lenge før noe konge eller papir med blekk på gå oss det..

Vis Medlemmets Profil
And . . . . . . . . here we go again

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3