Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Poste restante Strømstad. Motvillig pølsegnager VS EU.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Jah. Jeg hanket inn en defekt Yama XTZ660 her om dagen.
91 modell, første med væskeavkjøling og moderne 5 ventilert topp.
Eieren hadde putret rolig avgårde inntil det sa PLOOOONG. Og bråstopp. Motor kilt fast.

Feilen var lett å se, sprekk i motorblokk over clutch og girkasse. clown

Så finner jeg en motor i Tyskland, men fyren blånekter å sende utenfor EU land.

Da kommer spørsmålet, er det noen av dere som har erfaring med poste restante Strømstad? Evt andre alternativer?

alien pig

Vis Medlemmets Profil
Har ikke benyttet det selv men en bekjent som driver med bil benytter det ofte. Siden han bor i Vestfold så tar han bare ferja over en gang eller to i måneden. Postrestante ligger jo rett oppenfor ferjeterminalen, sentralt i byen.
Har sett flere andre som også sier dette er enkelt og greit, om man bor i nærheten da vel og merke.

Vis Medlemmets Profil
Ja, har registrert meg på Poste Restante og sendt den sure tyskeren ny prisforespørsel på frakt. Pølsegnagere ass... rabbit

Takk for innspillet ditt. Very Happy Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Næ. Bare tull dette.
Tyskeren forlangte for mye i frakt slik at regnestykket gikk ikke opp. Koster tross alt å kjøre til Strømstad fra Bergen.
For nå være måte på hva jeg utsetter meg for for et pianoprodukt fra pianofabrikken Yama.  pig

Nestemann ut er en italiener. Men har Luigi vett nok til å selge motoren til meg? Billig??

Og dessuten liker jeg ikke den overflaterusten på statoren. Selv om jeg har stator og resten intakt. Lagrene innenfor kan være rustet og.

Hva fanden driver Luigi med. Han må passe på verdiene sine innimellom Mama og pastaspisingen. Hmmpr!!!   afro

Vis Medlemmets Profil
En annen ting er om dette vannet har rent inn i innsuget også.....?

Vis Medlemmets Profil
Pawel og Piotr har jo også noe på lur?

http://allegro.pl/yamaha-xtz660-tenere-silnik-gwarancja-raptor-grizz-i5001156902.html

Og der går det jo jordbærplukkerbiler i skytseltrafikk hele tiden?

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:En annen ting er om dette vannet har rent inn i innsuget også.....?

Ja ingen vet hvor det evt har rent inn. confused
Jeg gir nok bæng i denne motoren her.

Trollerud skrev:Pawel og Piotr har jo også noe på lur?

http://allegro.pl/yamaha-xtz660-tenere-silnik-gwarancja-raptor-grizz-i5001156902.html

Og der går det jo jordbærplukkerbiler i skytseltrafikk hele tiden?

Der ja! Takk for den!
Mine kunnskaper i polsk er mindre enn ferdighetene mine på pc, så  Google Translate forteller meg at den er kjørt 34000km , pris rett over kr 6000...

Det er for mye i forhold til arbeidet og magesåret med finne mobile jordbærplukkere man kan stole på.
Med mindre noe herrer her har inngående kjennskap til temaet ? What a Face rabbit

Vis Medlemmets Profil
Åssen går det med den Jævla Feite Kjøtern a Chranken Suspect

Vis Medlemmets Profil
WagenLagenKranken, Von skrev:
Det er for mye i forhold til arbeidet og magesåret med finne mobile jordbærplukkere man kan stole på.
Med mindre noe herrer her har inngående kjennskap til temaet ?  What a Face  rabbit

Trollerud har sikkert kontakter der rabbit

Med mindre noe herrer her har inngående kjennskap til temaet ?  What a Face  rabbit

Slettes ikke umulig, vil jeg tro..

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Åssen går det med den Jævla Feite Kjøtern a Chranken Suspect

Relativt dårlig start på sommeren, han fikk 40+ loppebitt på en av sine utflukter, hele ryggen så ut som Ringeren av Notre-Dame. alien

Men han ga fanden i det, så nå begynner det å se normalt ut. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:
KliffArne skrev:

Slettes ikke umulig, vil jeg tro..

Takker for dette.
Og skal fundere på det, og sender en PM Trollerud hvis jeg ikke finner noe nærmere/normal shipping. :)

Vis Medlemmets Profil
Hva med denne komplette '91-modellen herfra da? Hel og pen og €1.600,-
Kjapp tur-retur med ferga Stockholm-Riga Very Happy

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/yamaha/fglef.html

Vis Medlemmets Profil
bikeridr skrev:Hva med denne

Takk for interessen, men det blir litt for mye for lite. alien cat

Vis Medlemmets Profil
Jævla møl. Enten får vi gi bæng i hele EUS samarbeidet, eller melde oss inn i EU på ordentlig.
Sånn det er nå er jo bare latterlig.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]