Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

? om power commander

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 ? om power commander on Man 10 Aug 2015 - 18:42

Lurer på noen spørsmål angående PC5:

Er det mulig å lage to insprøytningskart på den?Har ett eksosannlegg med uttagbar db killer,og kunne vært bra om man kunne ha to forskjellige kart med og uten den.En knapp hadde vært best,men man kan kanskje flashe den gjennom USB...

Hvor mye koster det inklusiv montering+oppsett?

Er det egentlig bare bortkastede penger,eller gjør den sykkelen bedre angående effektkurve?

Hadde kanskje vært lurt om jeg sier at det er en hornet 900 2002 modell det er snakk om.Hastverk er lastverk Embarassed

Vis Medlemmets Profil

2 Re: ? om power commander on Tir 11 Aug 2015 - 19:53

FastFreddie skrev:Lurer på noen spørsmål angående PC5:

Er det mulig å lage to insprøytningskart på den?Har ett eksosannlegg med uttagbar db killer,og kunne vært bra om man kunne ha to forskjellige kart med og uten den.En knapp hadde vært best,men man kan kanskje flashe den gjennom USB...

Er det egentlig bare bortkastede penger,eller gjør den sykkelen bedre angående effektkurve?

Hadde kanskje vært lurt om jeg sier at det er en hornet 900 2002 modell det er snakk om.Hastverk er lastverk Embarassed

Du har vært på hjemmesiden(e) til Dynojet(Powercommander)? Surprised
Hvis nei, gå dit og finn svaret på ditt spørsmål...
OK, svaret er at dette er fullt mulig å få til (med en bryter som er ett tilvalgsprodukt.... siden du kaller map for kart) Wink
Hvor mye det koster?
Tja..nå som dollaren er så dyr ift NOK så blir det nok en del tusen, men det er kanskje verdt det. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

3 Re: ? om power commander on Tir 11 Aug 2015 - 21:25

Kongen skrev:
FastFreddie skrev:Lurer på noen spørsmål angående PC5:

Du har vært på hjemmesiden(e) til Dynojet(Powercommander)? Surprised
Hvis nei, gå dit og finn svaret på ditt spørsmål...
OK, svaret er at dette er fullt mulig å få til (med en bryter som er ett tilvalgsprodukt.... siden du kaller map for kart) Wink
Hvor mye det koster?
Tja..nå som dollaren er så dyr ift NOK så blir det nok en del tusen, men det er kanskje verdt det. Very Happy

Lurte vel mer på hva det kostet med verkstedtimer...Noen her som har fått installert PC.på ett verksted?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: ? om power commander on Tir 11 Aug 2015 - 22:01

FastFreddie skrev:
Lurte vel mer på hva det kostet med verkstedtimer...Noen her som har fått installert PC.på ett verksted?

Halve moroa med slik er jo å montere det selv. cheers
Hornet er vel lett å skru på i forhold til f.eks. B-King ("tonn" med plastikk som må vekk før man kommer til).
Og det er jo Plug&Play i tillegg til å trekke ledningene pent/sripse dem.
Tipper f.eks. Skoglund gjør dette kjapt, men jeg vet jo ikke timeprisen hans. :)
Spør om fastpris.
:)

Vis Medlemmets Profil

5 Re: ? om power commander on Ons 12 Aug 2015 - 9:30

Kongen skrev:
FastFreddie skrev:

Halve moroa med slik er jo å montere det selv.  cheers
Hornet er vel lett å skru på i forhold til f.eks. B-King ("tonn" med plastikk som må vekk før man kommer til).
Tipper f.eks. Skoglund gjør dette kjapt, men jeg vet jo ikke timeprisen hans. :)
Spør om fastpris.

Ahhh.Trodde man måtte mappe den via en testbenk.Kanskje ta tur på youtube og se hvordan det gjøres...Hvordan vet PC hvordan sykkelen skal settes opp med effektanlegg og K&N filter?Finnes kanskje mange maps der ute...

Vis Medlemmets Profil

6 Re: ? om power commander on Ons 12 Aug 2015 - 20:07

FastFreddie skrev:
Kongen skrev:
FastFreddie skrev:

Halve moroa med slik er jo å montere det selv.  cheers
Spør om fastpris.

Ahhh.Trodde man måtte mappe den via en testbenk.Kanskje ta tur på youtube og se hvordan det gjøres...Hvordan vet PC hvordan sykkelen skal settes opp med effektanlegg og K&N filter?Finnes kanskje mange maps der ute...

OK, det var forsåvidt mer relevant problemstilling. Very Happy
Sånn sett er det best at dette monteres på ett tunerverskted som kan dette (og andre) produkter for mapping (enten flash av ECU eller slik "piggyback-tuning").
Det finnes maps på nettet (bla Dynojet's webside) som kan være OK for f.eks. en "trimpotte" og "åpent" luftfilter (eller til standard).
Men dette bør jo sjekkes ("mappes") for den enkelte motor/sykkel.
Koster fort noen tusen + delene da.
Om det er verdt det?
Det vil jo "rompedyno'en" og før/etter-målinger (dyno) vise. Cool

Vis Medlemmets Profil

7 Re: ? om power commander on Ons 12 Aug 2015 - 23:08

Jeg monterte FI tuner pro elns, og etter min ringe forstand funker det helt utmerket, og er meget brukervennlig.
Der kan man velge 3 forskjellige map.
Jeg lastet mapet ( hva i helv.. heter det?) til min sykkel.
For å velge mellom de tre går man frem slik:
Nr 1. Start på vanlig måte
Nr 2. Gi halv gass mens du skrur på tenningen.
Nr 3. Gi full gass mens du skrur på tenningen
Man kan gå inn på pc'n å justere .... noe jeg ikke skjønner dritten av, men jeg ser ikke noe behov.
Hele greia kostet nesten 1500 kr og jeg monterte det selv på en halv time ... er det noe å hente på å la en "proff" se på det, eller skal jeg slå meg til ro med at nå går den så fint som overhodet mulig?

Vis Medlemmets Profil

8 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 1:43

jhn skrev:Jeg monterte FI tuner pro elns, og etter min ringe forstand funker det helt utmerket, og er meget brukervennlig.
Der  kan man velge 3 forskjellige map.
Man kan gå inn på pc'n å justere .... noe jeg ikke skjønner dritten av, men jeg ser ikke noe behov.
Hele greia kostet nesten 1500 kr og jeg monterte det selv på en halv time ... er det noe å hente på å la en "proff" se på det, eller skal jeg slå meg til ro med at nå går den så fint som overhodet mulig?

Legger du til litt godvilje så skjønner du "bruker-interface't" (dvs bruken av programvare) Very Happy
Hadde dette montert på B-Kingen, men fikk aldri tid til å få lagt inn "rett" verdier for innsprøytings-tider ("mappe") via "interface't".
Noe som er litt av visten med å montere slikt. Very Happy

Kan jo bruke LogBox (logge AFR) og i etterkant justere "map" utifra loggede data.
Men her er det ett par "problemer":
1) Det er nødvendig å bryte "De Hellige Fartsgrenser" så ettertrykkelig.. og utallige ganger (for å få nok data i alle "celler").
2) Det tar sykt lang tid i forhold til å gjøre den samme "øvelsen" på en dynobenk med f.eks. FI-Tuner Pro (Healtech) eller PCV (Dynojet)

Edit:
Jeg fikk da tunet til ca 200hk "på hjulet" på "Kongen" etter (minst) 50 sessions med logfiler + endring av map + reflash av ECU.
Men ifølge Skoglund (som jeg brukte til Dynomåling) var det mye å gå på (ikke perfekt AFR for full effekt).
Det hjalp heller ikke at jeg prøvde ett utall forskjellige eksos-oppsett, kamaksler...+ portet topp mellom hver måling. clown
Så ja.
Det er absolutt "påkrevet" å ha tilgang til dyno dersom slik utstyr ikke skal være annet enn eksperimentering for "morro skyld"/tidsfordriv.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 10:21

Kongen skrev:
jhn skrev:Jeg monterte FI tuner pro elns, og etter min ringe forstand funker det helt utmerket, og er meget brukervennlig.
Der  kan man velge 3 forskjellige map.

Legger du til litt godvilje så skjønner du "bruker-interface't" (dvs bruken av programvare) Very Happy
Hadde dette montert på B-Kingen, men fikk aldri tid til å få lagt inn "rett" verdier for innsprøytings-tider ("mappe") via "interface't".
Noe som er litt av visten med å montere slikt. Very Happy

Kan jo bruke LogBox (logge AFR) og i etterkant justere "map" utifra loggede data.
Men her er det ett par "problemer":
1) Det er nødvendig å bryte "De Hellige Fartsgrenser" så ettertrykkelig.. og utallige ganger (for å få nok data i alle "celler").
2) Det tar sykt lang tid i forhold til å gjøre den samme "øvelsen" på en dynobenk med f.eks. FI-Tuner Pro (Healtech) eller PCV (Dynojet)

Edit:
Jeg fikk da tunet til ca 200hk "på hjulet" på "Kongen" etter (minst) 50 sessions med logfiler + endring av map + reflash av ECU.
Men ifølge Skoglund (som jeg brukte til Dynomåling) var det mye å gå på (ikke perfekt AFR for full effekt).
Det hjalp heller ikke at jeg prøvde ett utall forskjellige eksos-oppsett, kamaksler...+ portet topp mellom hver måling.  clown
Så ja.
Det er absolutt "påkrevet" å ha tilgang til dyno dersom slik utstyr ikke skal være annet enn eksperimentering for "morro skyld"/tidsfordriv.
Godvilje? clown
Men FI gjorde at det  brukbare turtallsområde ble utvidet med 1000-1500 rpm, nedover. .... og jeg synes motoren virker litt sunnere over det hele.

Mapet jeg la inn er jo ment for min sykkel, og jeg ville tippet at all testing  og justering er gjort  ... så da er vel spørsmålet:
Er det stor forskjell på nye/nesten nye motorer på min og din og naboens samme syklkel? (se bort fra at hverken du eller naboen har v-strom)

Jeg får prøve å hoste opp litt godvilje, og studere litt kanskje ... men onde tunger vil ha det til at godvilje ikke er min sterkeste side

Vis Medlemmets Profil

10 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 12:15

jhn skrev:
Godvilje? clown
Men FI gjorde at det  brukbare turtallsområde ble utvidet med 1000-1500 rpm, nedover. .... og jeg synes motoren virker litt sunnere over det hele.

Mapet jeg la inn er jo ment for min sykkel, og jeg ville tippet at all testing  og justering er gjort  ... så da er vel spørsmålet:
Er det stor forskjell på nye/nesten nye motorer på min og din og naboens samme syklkel? (se bort fra at hverken du eller naboen har v-strom)

Jeg får prøve å hoste opp litt godvilje, og studere litt kanskje ... men onde tunger vil ha det til at godvilje ikke er min sterkeste side

Very Happy
Joa, ett "ferdig" map satt opp for din (standard/slipon+filter) MC bør fungere OK.
Fabrikken har jo gjerne "map'et" motor for å klare EUROn avgasskrav, og da er f.eks. FI perfekt til å "overstyre" dette.
Noe som gjør sykkelen mer "kjørbar" (og sikkert en del hk mer i det turtallsområdet).
Ulovlig såklart, men det er mye som ikke er lov... f.eks. kjøre fortere enn 50 på ring3 før Smestad-tunnellen.
(Hva tenkte den "gauderen" som bestemte dette? Har ikke sett *en eneste* som ikke kjører i 70 eller mer på det strekket).

Jaja... en digresjon/rant føltes rett. clown

Vis Medlemmets Profil

11 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 18:09

Når jeg googlet "FI tuner pro elns" kom denne siden opp: http://www.healtech-electronics.com/products/fit/ .Er det den du snakker om JHN? Virket som om den var suzuki spesifik...Godt mulig jeg tar feil,men fikk alt annet enn en FI tuner opp da jeg søkte på sykkelen min der.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 19:26

FastFreddie skrev:Når jeg googlet "FI tuner pro elns" kom denne siden opp: http://www.healtech-electronics.com/products/fit/ .Er det den du snakker om JHN? Virket som om den var suzuki spesifik...Godt mulig jeg tar feil,men fikk alt annet enn en FI tuner opp da jeg søkte på sykkelen min der.

Dessverre Suzuki spesifikk.
Jeg har oppfattet teknisk support hos Healtech som at de har over snittet greie på hvordan "firmware" i ECU'er fra Suzuki fungerer.
Very Happy

Vis Medlemmets Profil

13 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 19:35

FastFreddie skrev:Når jeg googlet "FI tuner pro elns" kom denne siden opp: http://www.healtech-electronics.com/products/fit/ .Er det den du snakker om JHN? Virket som om den var suzuki spesifik...Godt mulig jeg tar feil,men fikk alt annet enn en FI tuner opp da jeg søkte på sykkelen min der.
ja, det er den, men jeg fikk intrykk av at de jobbet med å utvide sortimentet, og regnet med at de kanskje hadde gjort det.

Vis Medlemmets Profil

14 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 23:16

Med fare for å bli oppfattet som brønnpisser: Et par ting ting man må tenke på når man monterer enheter som kobler fra Lambda sensor.
Nå må jeg ta forbehold om at Japsene gjør det ulikt fra andre men for å holde seg til systemene jeg kjenner til (Preuser-jern) må man ta hensyn følgende.

I det lambda blir koblet ifra går ECU over i nødmodus siden den ikke kan innhente nødvendige parametere.
Stort sett går det greit, den benytter en basis-mapping og denne funker for det meste greit. ECU vil ikke være i stand til å bygge opp sin egen tilpassede mapping (vokter meg for å starte en utredning her). I tillegg må man være obs på at om motor har bankesensor (BMW feks indikerer bankesensor i benevnelsen BMS-K, hvor K er forkortelse på tysk for bankesensor) vil bankesensor ikke virke. Således bør man være på vakt om man fyller lavere oktantall enn spesifisert i.e kjøring i Østeuropa eller belaster motor på lave turtall.

Motorene er jo satt opp fra fabrikken i henhold til regelverket, og det er magert. Fetere blanding gir høyere forbruk. For de fleste er dette små forandringer, og det er mitt inntrykk at de fleste mener motorens penere gange mer enn oppveier ulempen med litt kortere rekkevidde.
Enkelte opplever at blandingen til tider blir i overkant rik, med litt sot på plugger og i eksosanlegget.

For europeiske og amerikanske sykler finnes der et alternativ af-xied.
Denne skiller seg fra de andre systemene ved å erstatte Lambda med en bredbåndslambda. Signalet fra Lambda blir justert slik at ECU tror den jobber som normalt selv om den i realiteten lar motor gå med litt feitere blanding. Blandingsforholdet er justerbart med et pot-meter.

Vis Medlemmets Profil

15 Re: ? om power commander on Tor 13 Aug 2015 - 23:45

Ikke noe brønnpissing det.
Bare en kvalitetspost. cheers
Nå er nok BMW kanskje noe mer "moderne" mtp motorstyring enn f.eks. enn B-King. For ikke å snakke om en eldre Honda (men jeg mener en del nyere Honda modeller også har "klopfsensor").
Nå bør man alltid sørge for at ECU ikke går i nødmodus.
Enten ved å gjøre det "skikkelig", som er å disable "closed loop"/lamdastyring helt i ECU.
Eller koble til en mostand som gir ECU en godkjent verdi til relevant pin (fra sensor out).
Min (lille) erfaring er også at ECU lar motor gå svært "fett" dersom O2-sensor "disables", men det er relativt lett å "mappe" bort.

Vis Medlemmets Profil

16 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 0:28

Kongen skrev:Ikke noe brønnpissing det.
Bare en kvalitetspost. cheers
Nå er nok BMW kanskje noe mer "moderne" mtp motorstyring enn f.eks. enn B-King. For ikke å snakke om en eldre Honda (men jeg mener en del nyere Honda modeller også har "klopfsensor").
Nå bør man alltid sørge for at ECU ikke går i nødmodus.
Enten ved å gjøre det "skikkelig", som er å disable "closed loop"/lamdastyring helt i ECU.
Eller koble til en mostand som gir ECU en godkjent verdi til relevant pin (fra sensor out).
Min (lille) erfaring er også at ECU lar motor gå svært "fett" dersom O2-sensor "disables", men det er relativt lett å "mappe" bort.

Som du merker er mine kunnskaper om japsesystemene relativt tynne.

Din siste setning "men det er relativt lett å mappe bort" er vel essensen i det hele, og felles for de fleste system.
Selgerne markedsfører alle de ulike systemene som "Simsalabim, en to tre. Tut og kjør" mens realiteten er at man må gjøre en innsats for å få et optimalt system hvor motor går pent under alle forhold uten å sote.

Litt som å si "Kjøp en bøtte maling, og du har Mona Lisa på veggen før dagen er omme".

Det hele kan nok virke litt Gresk for mange.
Å bygge en nøyaktig mapping for en motor er en møysomelig jobb. Alle motorer er både like og ulike. Og hver motor trenger sin egne individuelle mapping dersom myndighetskravene skal etterkommes. Dette er ikke forenlig med masseproduksjon. Av den grunn gjøres følgende (i allefall tyskerne, men japanerne er ikke på jordet de heller).
Man programmerer ECU for hver modellserie med en basis mapping. Denne mappingen får motor til å gå helt greit, Motor går fint, men innfrir ikke kravene da den trolig går litt for rikt. Det er slik den kommer fra fabrikken, og man vil ikke at kunden kommer tilbake og klager over motorgange på sin nyinnkjøpte doning. Når man så begynner å kjøre med doningen begynner ECU sakte men sikkert å bygge opp en tilpasset mapping. Den bruker basismapping, leser av blandingsforholdet ved hjelp av tilbalkemelding fra Lambda, og den nye justerte verdien blir lagret i ECU. Det kan ta flere uker før en ny motor er ferdig mappet på denne måten, og det bidrar til fenomenet at nye motorer gjerne drar litt mere bensin.

Dette minnet trenger også en backup-strøm for å lagre verdiene. Om ECU forblir strømløs over tid vil alle data bli borte og ECU må bygge opp en mapping på nytt. Det tar noen timer før denne mappingen blir borte, men det er forklaringen på hvorfor man på enkelte motorer merker en annen gange om den har vært strømløs i dagesvis (men husk, det er ikke dramatiske forskjeller vi snakker om. Systemet er laget slik for å kunne kombinere masseproduksjon og en motor som går magrest mulig.
I denne prosessen er Lambda sentral, og bortfall av Lambda data gjør at prosessen ikke virker etter hensikten.

Derfor Kongens utsagn om at man kan mappe bort de små særegenhetene som ikke blir tatt vare på av ECU når Lambda er frakoblet.

Men som sagt, motor vil gå greit uten dette arbeidet også, men jeg mistenker at en PC som bare er koblet på og fått en map lastet ned fra nettet vil gjøre at man over tid ønsker å gjøre noe mer.
Laste ned mapping fra nett blir som å stemme en gitar basert på instruksjoner på nett hvor de sier "Skru x antall omdreininger for G-streng.... etc.)

Vis Medlemmets Profil

17 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 7:25

Tar sjansen på å poste et lite spørsmål med bittelitt relevans til trådstarters, da jeg har god tro på at man kan få et fornuftig svar av de som deltar i denne tråden. Hvis kjappefreddi blir sur, så får han bare rapportere meg til moderator santa

Den derre "booster-pluggen" som gjorde at Palma for første gang fikk reisning, hva gjør egentlig den? Får du større forbruk, feks? Kort og godt, er det en fornuftig mod eller ikke??

Stoler på at knutk har et godt svar på dette pirat

18 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 8:30

"booster plug"
manipulerer tempsignalet slik at motoren tror det er kaldere og gir litt mer fuel.
men ikke mer enn at det jevner ut lugginga pga litt mager innstilling på delgass.

pokker jeg heter ikke Knut.... affraid

Vis Medlemmets Profil

19 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 10:36

Nå skal vi se om hukomelsen min er noe særlig brukbar .... jeg kjøpte en gang noe tilsvarende til v-stromen. Det var bortkastede penger. Forklaringen fikk her inne.
Det ble vel sagt noe sånn som at Lambdaen (kanskje) korrigerte for for de løgnaktige beskjedene fra denne but-pluggen.
Husker jeg rett?
Lambdaen burde vel kanskje da kobles ut? Er alt greit da kanskje.

Jeg heter heller ikke knut ... beklager det. .... eeh, nei, det gjør jeg ikke.

Vis Medlemmets Profil

20 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 10:59

KliffArne skrev:Tar sjansen på å poste et lite spørsmål med bittelitt relevans til trådstarters, da jeg har god tro på at man kan få et fornuftig svar av de som deltar i denne tråden. Hvis kjappefreddi blir sur, så får han bare rapportere meg til moderator santa

Den derre "booster-pluggen" som gjorde at Palma for første gang fikk reisning, hva gjør egentlig den? Får du større forbruk, feks? Kort og godt, er det en fornuftig mod eller ikke??

Jeg finner ikke den innrapporteringsknappen her Kliffy.Forumsvakhet antar jeg.Håper ikke dere har ansatt svensker til å fornye forumet her clown

Tror jeg hører med ett verksted hvis jeg bestemmer meg for å gå ned denne ruten Wink Hvor holder skoglund til hen?Fetsund?Noen som har ett tlf nr,eller hjemmeside til karen?

Vis Medlemmets Profil

21 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 11:07

FastFreddie skrev:
KliffArne skrev:Tar sjansen på å poste et lite spørsmål med bittelitt relevans til trådstarters, da jeg har god tro på at man kan få et fornuftig svar av de som deltar i denne tråden. Hvis kjappefreddi blir sur, så får han bare rapportere meg til moderator santa

Jeg finner ikke den innrapporteringsknappen her Kliffy.Forumsvakhet antar jeg.Håper ikke dere har ansatt svensker til å fornye forumet her clown

Tror jeg hører med ett verksted hvis jeg bestemmer meg for å gå ned denne ruten Wink Hvor holder skoglund til hen?Fetsund?Noen som har ett tlf nr,eller hjemmeside til karen?

Jan Tore Skoglund - 93241552 - Fetsund ja... møter deg på Shell-stasjonen etter brua etter avtale.
Kar som kan sine saker Very Happy

Sist endret av Kongen den Fre 14 Aug 2015 - 11:16, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

22 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 11:14

mekkern skrev:"booster plug"
manipulerer tempsignalet slik at motoren tror det er kaldere og gir litt mer fuel.
men ikke mer enn at det jevner ut lugginga pga litt mager innstilling på delgass.

pokker jeg heter ikke Knut.... affraid

Det er den mest primitive varianten, og den fungerer *kun* på sykler som *ikke* har O2-sensor/kat (dvs relativt gamle "ikke-preusser-sykler").

På "preusser-sykler" (Dvs "biler"...les.BMW) så finnes det både "heftige" ECU'er, kat, O2-sensor... Faktisk er *også* "Jøtulovner" rimelig "modern" når det gjelder motorstyring
Til disse er det noen smartinger som har laget "dippedutt" (hardware/interface) som manipulerer signalet fra O2-sensor ("lambda") til ECU.
Les mer om det her
Om det virker?
Tja... har det på den GS'n jeg tok som delbet/innbytte mot B-King'en.. og rent teknisk virker dette som en grei løsning på å "finte" ECU til å regulere bort den svært magre blandingen som gis i gitte turtallsområder.
Uansett er det ikke mulig å endre en stor twin til å gå så fint som en moderne firer... som f.eks. min nye GSX-S1000 king

Vis Medlemmets Profil

23 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 12:52

FastFreddie skrev:

Jeg har gitt beskjed nå, så det vil nok ikke gjenta seg Sleep

Men når det gjelder det du spør om, så må da vel Espen her på forumet kjenne sin besøkelsestid.  Er det ikke Klev tuning eller noe sånt det heter nede i Holmestrand? Der får du forumrabbatt og allslags santa

24 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 18:45

KliffArne skrev:
FastFreddie skrev:

Jeg har gitt beskjed nå, så det vil nok ikke gjenta seg Sleep

Men når det gjelder det du spør om, så må da vel Espen her på forumet kjenne sin besøkelsestid.  Er det ikke Klev tuning eller noe sånt det heter nede i Holmestrand? Der får du forumrabbatt og allslags santa

Roger that good sør! Googler det,kommer vel opp noe på side 51 som vanlig når det ikke er snakk om multinasjonale selskaper...oops!Snart kommer vel trollerud også innom,og da er tråden helt avsporet Razz I kiiiiiiid lol!

Regner det opprinnelige spørsmålet som besvart her :)

Vis Medlemmets Profil

25 Re: ? om power commander on Fre 14 Aug 2015 - 18:46

Kongen skrev:
FastFreddie skrev:

Jan Tore Skoglund - 93241552 - Fetsund ja... møter deg på Shell-stasjonen etter brua etter avtale.
Kar som kan sine saker Very Happy

Takk,takk.Navn og nummer notert :)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next