Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Avstand til forankjørende kjøretøy

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 6]

126 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Ons 9 Sep 2015 - 12:47

jhn skrev:
Haya99 skrev:
jhn skrev:
Haya99 skrev:

...men når du ikke vil forbi.....
Ikke en aktuell problemstilling.
Jeg er enig med dere når det gjelder folk som kjører langt under grensa
Det hadde du visst, om du hadde lest, og forstått, det jeg har sagt.
Hvordan du har klart å skaffe deg en utdannelse når du ikke er i stand til å forstå hva som blir skrevet, er en gåte.

Det er egentlig ganske utrolig hvor mye tid man gidder å kaste bort på å gjenta seg selv.

Meen ... historien din viser jo at det kan det kan bli vanskelig  å slå kliffarne på denne veien mellom Rasshull og Sulledal ... eller hva det nå het ... det ligger alltid en gs foran Laughing

...jeg leser bra -også mellom linjene - og der kommer de tvilsomme holdningene fram.

...og så er det jo viktig å holde liv i dette trøtte forumet...eller..
Du burde nøye deg med å prøve å forstå det som faktisk blir sagt ... det ser ut til at det kan være vanskelig nok.

Men for å holde liv i forumet kan vi jo godta litt av hvert ... enig i det.

Det blir litt som med Frp - de sier de ikke har noe imot utlendinger - men de vil bare ikke ha jævlene hit til landet....

Vis Medlemmets Profil

127 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Ons 9 Sep 2015 - 13:36

Hva FrP mener om utlendinger, har vi vel fått ganske tydelig forklart, både muntlig, i tekst og i bilder helt siden Anders Lange's tid. Det er ikke nødvendig å lese mellom linjene med Sandberg, Hagen og Gjedde & co

Men nå kan du fortelle meg eksagt hva du lesere mellom linjene mine om forbikjøring ... hvilke holdninger jeg har, så skal jeg fortelle deg om du har rett eller ikke.

Vis Medlemmets Profil

128 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Ons 9 Sep 2015 - 17:11

Haya99 skrev:

Det blir litt som med Frp - de sier de ikke har noe imot utlendinger - men de vil bare ikke ha jævlene hit til landet....

OK så utlendinger er "jævler" i dine øyne.... jaja........da vet vi det...

Vis Medlemmets Profil

129 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Tor 10 Sep 2015 - 7:06

Det forekommer meg at haya er en sånn type som ikke har orden på noe ting. Ikke sertifikat med seg, ikke vognkort, ikke eu-kontroll.Hadde sikkert ikke beltet på seg heller.
Og lar seg hisse opp over at jhn og palma var ute på en liten søndags-tur, og sikkert tok en skikkelig hasardiøs forbikjøring.Farlig mann i trafikken. Han burde tatt seg et par skarpe før han legger ut på tur, fått han til å senke skuldrene litt clown

130 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Fre 11 Sep 2015 - 9:11

KliffArne skrev:Det forekommer meg at haya er en sånn type som ikke har orden på noe ting. Ikke sertifikat med seg, ikke vognkort, ikke eu-kontroll.Hadde sikkert ikke beltet på seg heller.
Og lar seg hisse opp over at jhn og palma var ute på en liten søndags-tur, og sikkert tok en skikkelig hasardiøs forbikjøring.Farlig mann i trafikken. Han burde tatt seg et par skarpe før han legger ut på tur, fått han til å senke skuldrene litt clown

Men du har nok orden - men er helt klart en gjerrig gnier som "gnell når han skjiiit" som trønderne sier......

....og når du har så fin tomt må du gjøre ting skikkelig ikke sånne kjipe løsninger som forringer verdien....

Vis Medlemmets Profil

131 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Fre 11 Sep 2015 - 11:08

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:Det forekommer meg at haya er en sånn type som ikke har orden på noe ting. Ikke sertifikat med seg, ikke vognkort, ikke eu-kontroll.Hadde sikkert ikke beltet på seg heller.

Men du har nok orden - men er helt klart en gjerrig gnier som "gnell når han skjiiit" som trønderne sier......

....og når du har så fin tomt må du gjøre ting skikkelig ikke sånne kjipe løsninger som forringer verdien....

Skjit heilsst bærre ainnakvar dag, ja.

Og det er jo du som kommer med forslag til kjipa-løsninger ref. ditt forslag om konstruksjon hagestue. bom

132 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Fre 11 Sep 2015 - 11:52

KliffArne skrev:
Haya99 skrev:

Skjit heilsst bærre ainnakvar dag, ja.

Og det er jo du som kommer med forslag til kjipa-løsninger ref. ditt forslag om konstruksjon hagestue. bom

Å optimalisere er ikke det samme som en kjip løsning....

Vis Medlemmets Profil

133 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Fre 11 Sep 2015 - 14:05

mekkern skrev:
Haya99 skrev:

jhn skriver vel ikke at utlendinger er "jævler" ?

...han skriver vel snarere at Frp sier det...altså at utlendingene her er jævler...og det er jo noe annet,OG at mange Frp-ere sier det er nok riktig..

----slik tolkar eg denni uttalinga hjå Nordkapp`ern vår...

Vis Medlemmets Profil

134 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Fre 11 Sep 2015 - 15:14

intrudergubbe skrev:
mekkern skrev:
Haya99 skrev:

jhn skriver vel ikke at utlendinger er "jævler" ?

...han skriver vel snarere at Frp sier det...altså at utlendingene her er jævler...og det er jo noe annet,OG at mange Frp-ere sier det er nok riktig..

----slik tolkar eg denni uttalinga hjå Nordkapp`ern vår...
Kæm? Æ? Question

Vis Medlemmets Profil

135 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Lør 12 Sep 2015 - 10:36

Det var vel Haya 99 jeg skulle skrevet,så jhn bes dermed om unnskyldning....Dårlig av meg å blande,jhn har vel nok å gruble på i disse tiders forventede mørke tider... Idea

Til en sildstrøyper fra en bondetamp uten jord under negla...det overlates til polakkene.. affraid

Og naboen la seg kloss oppi hekken på ei thaidame her om dagen....og det var ingen bil inne i bildet...men avstanden da gitt... affraid

og snart er det valg....

Vis Medlemmets Profil

136 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Lør 12 Sep 2015 - 13:00

intrudergubbe skrev:Det var vel Haya 99 jeg skulle skrevet,så jhn bes dermed om unnskyldning....Dårlig av meg å blande,jhn har vel nok å gruble på i disse tiders forventede mørke tider... Idea

Til en sildstrøyper fra en bondetamp uten jord under negla...det overlates til polakkene.. affraid

Og naboen la seg kloss oppi hekken på ei thaidame her om dagen....og det var ingen bil inne i bildet...men avstanden da gitt... affraid

og snart er det valg....

Jeg kommenterte på samme måte som dagbladet og annen venstrepresse bruker utsagn sagt i annen mening.

'Som den selvutnevnte kommunist så ønsker du vel å gi dine trygderettigheter til de trengende fra hele verden?
selv om det teoretisk er mange penger pr innbygger her i landet er det over 10 ganger innbyggerantallet i norge som er flykninger rundt om.
Da blir det ikke penger igjen til noe du kan få trøkket ut endetarmen din... What a Face

Vis Medlemmets Profil

137 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Tir 15 Sep 2015 - 11:48

Her om dagen møtte jeg en semitrailer på E6,like bak lå en motorsyklist omtrent under hengeren..Var det Mekkern tru...skulle  ikke  forundre meg om det var en no-brain rasist ala Mekkern...

DÅREPELS... bounce

Og godt vi fikk ha endetarmen vår i fred oppi fjellheimen... alien alien

Vis Medlemmets Profil

138 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Tir 15 Sep 2015 - 14:57

intrudergubbe skrev:Her om dagen møtte jeg en semitrailer på E6,like bak lå en motorsyklist omtrent under hengeren..Var det Mekkern tru...skulle  ikke  forundre meg om det var en no-brain rasist ala Mekkern...

DÅREPELS... bounce

Og godt vi fikk ha endetarmen vår i fred oppi fjellheimen... alien alien

Suspect Suspect

139 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Tir 15 Sep 2015 - 15:03

intrudergubbe skrev: no-brain rasist ala Mekkern...

DÅREPELS...

lol!

Vis Medlemmets Profil

140 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Tir 15 Sep 2015 - 15:09

Hva er det som foregår her? .... det var en litt merkelig stemning i et par innlegg.

Vis Medlemmets Profil

141 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Tor 17 Sep 2015 - 9:43

Det som har foregått er vel at Mekkern og jeg har vært noe "opphisset"---ikke i seksuell forstand-,men hva angår uttrykksform og forhastede uttalelser..
Bøyer meg personlig i støv og ærbødighet og tilbyr forsonelse og godvær...selv i disse tider--.

Fikk en assosiasjon angående at ord kommer fra endetarmen..
Hos noen kommer ordene fra bukten---buktalere...
Hos meg fra endetarmen---en baktaler tru ??

Vis Medlemmets Profil

142 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Fre 18 Sep 2015 - 23:10

Næææ opphisset blir jeg nok ikke på nett...Suspect
men det blir nok oppfattet feil av "utenforstående" når en ikke har møtt deg i "levende live" hvilket jeg har hatt gleden av-også morro av å pirke deg litt i siden innimellom når du skriver innlegg.

Vi får ikke gi andre FOR feil oppfatning av oss men heller ta det på "Direkten".
Peace man... clown

Vis Medlemmets Profil

143 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Lør 19 Sep 2015 - 10:12

Well,da prøver jeg påny å nevne gubben jeg møtte,som på sin MC lå så nære bakenden på en semitrailer at han umulig kunne se særlig mye mer enn nummerskiltet....
Dette er fali...samtidig er denne blekka atter inne på rett vei... Cool

Vis Medlemmets Profil

144 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Lør 19 Sep 2015 - 11:22

intrudergubbe skrev:Well,da prøver jeg påny å nevne gubben jeg møtte,som på sin MC lå så nære bakenden på en semitrailer at han umulig kunne se særlig mye mer enn nummerskiltet....
Dette er fali...samtidig er denne blekka atter inne på rett vei... Cool

Det er farlig det - bare en ting å gjøre når det skjer - kjøre forbi snarest mulig....

Vis Medlemmets Profil

145 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Man 21 Sep 2015 - 11:52

Du kan jo bli berømt og komme i avisa når du kjører slik i baken på en trailer...men er det et svart kors i annonsen kan det bli en nedtur... Cool Exclamation

Vis Medlemmets Profil

146 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Man 21 Sep 2015 - 12:04

Skal skrive litt om noe som ikke har med kjøring å gjøre.

De 4-5 siste innleggene fremstod for utestående som litt i en retning de fleste kan greie seg foruten.
Og så, ved hjelp av et par spørsmål fra sidelinjen draes de fint og elegant i land.

Et eksempel til etterfølgelse, og viser tydelig at medlemmene selv greier å holde justis uten inngripen fra en moderator dersom de bare slipper til. cheers

Vis Medlemmets Profil

147 Re: Avstand til forankjørende kjøretøy on Man 22 Feb 2016 - 12:40

I Brumunddal fikk en bil skrens lørdag og forsvant skrensende via en gangvei og deretter meiet den ned et buss-skur som den etterlot flatt som ei pannekake...

Kjørte uten tvil fortere enn forholdene tilsa...og med hue under armen og armen i bind...

Kjedekollisjonen i Bergen har vel alle fått med seg..1001..1002..1003 pluss glatthålke... Sad

På tide med en organisasjon for trafikanter med varig nedsatte sjelsevner ?? Idea

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6