Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Prosjekt Cafè Racer "light"

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 4]

76 Re: Prosjekt Cafè Racer "light" on Ons 20 Aug 2014 - 17:19

Frisør-o-fobi å spore her??  flower 

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Prosjekt Cafè Racer "light" on Fre 22 Aug 2014 - 9:31

Haya99 skrev:
Continental skrev:
Haya99 skrev:Den rødfargen hadde nok Jaahn - Thomas likt.....    nei svart for faen... da blir den bad-ass ( det liker nok også Jaahn-T er jeg redd)

Skal en være inn i helvete kritisk så er motoren for moderne for eikefelgene ....

Ehh.. Den e ganske lik fargen på din sykkel ser æ nu....  -trur her må skiftes farge ja!! :)

Både motor og felger er dønn originale, så det må du ta opp med han Honda i Japan...

Du ser vel at min er rød og din lilla???

Hmmm orig felger ja - ok - de ser bare eldre ut en motoren iom at de er sorte - metallisk ser mer "moderne" ut lissom....

.... en hayfartsracer blir aldri bøgete ... men selve begrepet "café-racer" er jo temmelig ... eh frisør...  Suspect 

Hehe.. frisør-racer?! :) Ska vær enig i at begrepet Cafè-Racer begynn å bi litt "oppbrukt".. Folk kalla jo alt med et clubman-styre og/eller en sal fra e-bay førr en C-R . Personlig syns æ nyinnkjøpt R-sykkel med matchende pukkeldress og svære pysekanta på bakdekket e meir "frisør/bøg" enn en sykkel man har jobba litt med sjøl førr å gje den et personlig preg.. Ang. fargen, så trur æ nok bildet lyg litt! Den e ikke lilla i det heletatt.. Rød metallic.

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Prosjekt Cafè Racer "light" on Lør 23 Aug 2014 - 14:06

Continental skrev:Jah, her ser dåkker CB`n i årets "drakt"..  Kjenne æ mæ rett, så ser den nok ikke sånn ut til neste år..

Fikk laga mæ en sal av ei butikkhylle æ fann på jobb, litt biltema isolasjonsmatte, skumgummi og "lureskinn".. :)
Måtte bygge om hekken litt først, selvfølgelig.

Videre har det kommet Clip-on`s på.. Nyoverhalte gafler, nye clutchfjærer, gaffel"belger", egenproduserte dekaler på sidedekslene, osv.osv...  

" />

Hvad tycks..?

Mye finere sete,nå.

Og at du og Haya har samme rødfargen som Jan Thomas er jo bare koselig  rabbit 

79 Re: Prosjekt Cafè Racer "light" on Lør 23 Aug 2014 - 17:22

nå tør jeg ikke å kommentere fargen, men sykkern har jo fin stil.
Fint med sidedeksler er det også, siden jeg ikke liker stilen med tomrom under salen som er så pop blant caferacerbyggerne for tiden.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 4]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4