Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Høsttur med MC-venner lørdag 19 sept -15

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Høsttur med MC-venner lørdag 19 sept -15 on Fre 4 Sep 2015 - 17:26

Det ser ut til å brygge opp til en Høst-tur lørdag 19 september. Det blir en dagstur blandt fjell og dalar på Østlandet, ruta er vel ikke helt fastlagt ennå. Men det blir nok i Telemark/Buskerud/Oppland tenker jeg.

For min del blir det avreise fra Andebu ca kl 9.00. Så vil noen slå følge så møt opp.  Har ellers hørt rykter om at Gielas, Ojda og BusaTrond (på spellerny KTM 1290SA) skal være med.

Mer info følger når vi vet noe mer Very Happy

Edit: Det blir Telemarks-køyring cheers Vi møtes på Esso, Langebru (Hokksund) kl 10.00 bounce

Sist endret av ArcticTiger den Lør 5 Sep 2015 - 11:13, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil
pokker -da er jeg i Paris.... Crying or Very sad

Vis Medlemmets Profil
Pokker....da er jeg i Paradis,,,, Idea

Vis Medlemmets Profil
Ta turen vestover, så henger jeg meg kanskje på. santa

Vis Medlemmets Profil
Ja du får gjøre det Palma! Så hiver du deg på Beeemmern og så kommer du til Esso Langebru (Hokksund) kl 10 Very Happy Det blir Telemarks-køyring, rundtur i Telemark cheers

Vis Medlemmets Profil
Skal se om jeg klarer å rydde kalenderen.Gier beskjed senere :)

Vis Medlemmets Profil
Legg inn valebøveien også.. så har dere kongerute.
med valebøveien

Vis Medlemmets Profil
Den turen går jo helt på dørstokken min, så skal gjøre alt for at jeg skal bli med. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Jaja. Jeg får vel stille opp med "Den siste Tiger" og Statoilkoppen jeg da pirat Begynner og bli etpar uker siden siste Tur Cool
Påtide å få strekt litt på beina igjen Cool

Vis Medlemmets Profil
ojda skrev:Jaja. Jeg får vel stille opp med "Den siste Tiger" og Statoilkoppen jeg da pirat   Begynner og bli etpar uker siden siste Tur Cool
Påtide å få strekt litt på beina igjen Cool

Nå må du ikke surke Ojda, når du tenker deg bittelitte gran om, så VET du jo at du ikke er den siste Tiger-gutt Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Trur jeg blir med på denna her.

Vis Medlemmets Profil
BMWilly skrev:Trur jeg blir med på denna her.

Legger du turen herom så kan vi slå følge ? Hadde jo vært koselig å gjenta suksessen cheers

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:

Legger du turen herom så kan vi slå følge ? Hadde jo vært koselig å gjenta suksessen cheers

Javisst. Forbehold om obsvarsel på yr med 100 års flom i Telemark og sånn. Kjører jo ikke traktor....enda.

Lite forbehold til. Mulig det blir så jeg drar på fredag og overnatter hos Busa på veien, men kan jo kjøre hemmatt i følge.

Sist endret av BMWilly den Tor 10 Sep 2015 - 1:25, endret 1 gang (Reason for editing : Forbehold)

Vis Medlemmets Profil
BMWilly skrev:
Palma skrev:

Javisst. Forbehold om obsvarsel på yr med 100 års flom i Telemark og sånn. Kjører jo ikke traktor....enda.

Lite forbehold til. Mulig det blir så jeg drar på fredag og overnatter hos Busa på veien, men kan jo kjøre hemmatt i følge.
Heng med Willy nedover du Palma, så fikser vi ei seng til deg også.

Vis Medlemmets Profil
busa trond skrev:Heng med Willy nedover du Palma, så fikser vi ei seng til deg også.

Jeg takker for tilbudet sunny , skal vurdere det.. Blir jo mange nok mil på lørdagen

Vis Medlemmets Profil
Tenker jeg blir med på denne turen, sunny  og rekker fint til Hokksund lørdag morgen Sleep

Vis Medlemmets Profil
Det ser ut som om Arctic Tiger har gjort værgudene til lags for helga. Det lover bra på YR.NO sunny

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:Det ser ut som om Arctic Tiger har gjort værgudene til lags for helga. Det lover bra på YR.NO sunny

Er det veier igjen der borte i Telemark? Ser jo ut som det flommer overalt affraid

Palma skrev:Det ser ut som om Arctic Tiger har gjort værgudene til lags for helga. Det lover bra på YR.NO sunny

Er det veier igjen der borte i Telemark?  Ser jo ut som det flommer overalt affraid
Sant, ikke alle har GS clown

Vis Medlemmets Profil
@Kliff og Palma: Ja det er jammen meg bra vått i Telemark for tida.
Men det er meldt bedre til helga, så får vi håpe at vannet har trukket seg tilbake og at veiene ikke er for ødelagt.
Men de fleste av de påmeldte er jo traktor-kjørere, vi har jo GSer, KTMer, Multistradaer og Tigere. Og Pelsen på RC8r-en kommer seg nok fram han og, jeg har sett han på rullegrus med den sykkern før engang Shocked

Så vi satser på en fin tur, er opprinnelig løype mot formodning ikke farbar, så finner vi nok en alternativ rute.

Vell møtt på Langebru, Hokksund Lørdag 19 sept kl 10.00 cheers

Vis Medlemmets Profil
Det blir sikkert bra. Enn du Palma? Blir det avreise på fredag? Kan jo kjøre over skogen til Sand, Gullverket, Hurdal og ned til rørleggeren ved Tyrifjorden.

Vis Medlemmets Profil
BMWilly skrev:Det blir sikkert bra. Enn du Palma? Blir det avreise på fredag? Kan jo kjøre over skogen til Sand, Gullverket, Hurdal og ned til rørleggeren ved Tyrifjorden.
Vi kan bryte løs på fredag ja. Putter sovesekken i en av kassene og tannbørsten i andre og er klar jeg. Tenkte du å kjøre over ved Kvisler oppi Arneberg, eller ved Foss i Brandval ??

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
BMWilly skrev:Det blir sikkert bra. Enn du Palma? Blir det avreise på fredag? Kan jo kjøre over skogen til Sand, Gullverket, Hurdal og ned til rørleggeren ved Tyrifjorden.
Vi kan bryte løs på fredag ja. Putter sovesekken i en av kassene og tannbørsten i andre og er klar jeg. Tenkte du å kjøre over ved Kvisler oppi Arneberg, eller ved Foss i Brandval ??
Har du kjørt noen av alternativa i det siste? Foretrekker den som er minst krøttersti da je ikke har slik en flott åffroader som du.

Vis Medlemmets Profil
BMWilly skrev:
Palma skrev:
Har du kjørt noen av alternativa i det siste? Foretrekker den som er minst krøttersti da je ikke har slik en flott åffroader som du.
Hadde en liten mistanke. da tar vi over ved Foss i Brandval, kortest med krøttersti (les:GS-vei)
Vi kan jo snakkes i løpet av fredag for å time det nærmere..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next