Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

-xxx- Weirdo Tour 2013

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 -xxx- Weirdo Tour 2013 on Man 21 Mai 2012 - 20:42

Som overskriften antyder, er det vel på tide å planlegge NESTE reise, så her er plassen å komme med forslag, idéer og annet relatert vissvass.

Første spørsmål som må besvares er HVOR?
...og da tenkte jeg at siden jeg sikkert kommer til å skrive om det, er det jo greit om leserne får komme med innspill.

Very Happy

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

2 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Man 21 Mai 2012 - 21:32

Hmm, la visst inn forslaget i feil tråd. Så istedet for å spørre kliffer'n om å flytte innlegget, bare copy/paste'r jeg det her:

Tja, hva med Georgia gjennom Tyrkia?
Man kan jo også ta med Armenia.

Georgia krever ikke visum for nordmenn og
Armenia koster det visst USD 8,- for 21 dager, kjøpt på grensen.

Visum info/pris er hentet her:
http://www.landsider.no/land/

Vis Medlemmets Profil

3 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Man 21 Mai 2012 - 21:39

Æ har ei stund gått å fantasert om en tur i Russland, men Gud vet hvorfor. Kanskje.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 7:34

jhn skrev:Æ har ei stund gått å fantasert om en tur i Russland, men Gud vet hvorfor. Kanskje.

Jeg vet hvorfor. Og det er ikke vakkert.. Frp Hokksrud fikk på pukkelen for å falle for samme fristelse..

Vis Medlemmets Profil

5 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 8:43

99Trollerud skrev:
jhn skrev:Æ har ei stund gått å fantasert om en tur i Russland, men Gud vet hvorfor. Kanskje.

Jeg vet hvorfor. Og det er ikke vakkert.. Frp Hokksrud fikk på pukkelen for å falle for samme fristelse..

Han var vel i Riga - og fikk mer enn bare balsam.... tror ikke Latvierne er helt enig i at det er Russland....

Vis Medlemmets Profil

6 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 8:45

Kan du ikke ta en runde til jævlene i Hviterussland og Ukraina - og se om du kan få igang et opprør der...

Vis Medlemmets Profil

7 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 8:52

Hadde vært mye bedre å fått startet et opprør HER?? Exclamation

Vis Medlemmets Profil

8 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 9:03

99Trollerud skrev:Hadde vært mye bedre å fått startet et opprør HER?? Exclamation

Jasså? ... bønda prøvde vel nettopp en France light .... men endte opp på kebab sjappe - med t-skjorter med reklame for norsk mat ... er det sånt opprør du vil ha?

Vis Medlemmets Profil

9 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 9:28

99Trollerud skrev:

Ikke vakkert? Mulig det, men det kan jo være artig.
Men alvorlig, hvis målet var det du antagelig mener, så hadde det ikke vært behøvelig å kjøre til Russland, det har etterhvert kommet en del russere hit, og jo nærmere grensa man beveger seg,dess flere finner man.
Stort sett e russere skikkelige og hyggelig folk.
Akkurat som ....oss?

Vis Medlemmets Profil

10 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 9:44

Hvorfor ikke bare kjøre til Helvete..? Wink

http://helvete.info/
http://nn.wikipedia.org/wiki/Helvete_i_Espedalen

Vis Medlemmets Profil

11 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 9:45

Haya99 skrev:
99Trollerud skrev:Hadde vært mye bedre å fått startet et opprør HER?? Exclamation

Jasså? ... bønda prøvde vel nettopp en France light .... men endte opp på kebab sjappe - med t-skjorter med reklame for norsk mat ... er det sånt opprør du vil ha?

Et sted må man jo begynne? Selv mener jeg lista kan legges noe høyere, men samtidig pågår jo en rettsak der en kar tok det alt for langt, da. Balansegangen kan være vanskelig å mestre..

Vis Medlemmets Profil

12 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 9:47

jhn skrev:Akkurat som ....oss?

Merkelige greier det der med stigmatisering; Jo bedre man blir kjent med et folk, jo værre blir det å rakke ned på dem?

Vis Medlemmets Profil

13 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 10:13

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:

Et sted må man jo begynne? Selv mener jeg lista kan legges noe høyere, men samtidig pågår jo en rettsak der en kar tok det alt for langt, da. Balansegangen kan være vanskelig å mestre..

Bønda har aldri vært veldig smarte .... lager de nok kødd nå vinner H og Frp valget - tror de at det blir OK å være bonde da???

Og Fjollerud - har du eksempel på land som du synes er bedre ennn Gnore? Slik at revolusjonen har et mål mener jeg - er jo greit å vite hvor man vil hen ....

Vis Medlemmets Profil

14 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 11:04

Denne tråden har allerede tendenser til å kunne bli LANG.
Flott.
Tanker jeg HAR gjort meg; Autozug til Italia, tutle rundt her nede, videre via Baltikum, Istanbul, Tyrkia, Ural, tilbake gjennom østeuropa (Romania Bulg.., etc), videre gjennom Bayern og Benelux, England IOM, Irland, Shetland og retur Norge.

Da gjenstår fortsatt Nordkapp, men tour har så snart DET er gjort, vært tatt til sørligste, vestligste, østligste og nordligste deler av Europa...

15 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 11:16

Haeggis Softline skrev:Denne tråden har allerede tendenser til å kunne bli LANG.
Flott.
Tanker jeg HAR gjort meg; Autozug til Italia, tutle rundt her nede, videre via Baltikum, Istanbul, Tyrkia, Ural, tilbake gjennom østeuropa (Romania Bulg.., etc), videre gjennom Bayern og Benelux, England IOM, Irland, Shetland og retur Norge.

Da gjenstår fortsatt Nordkapp, men tour har så snart DET er gjort, vært tatt til sørligste, vestligste, østligste og nordligste deler av Europa...

Tror nok du blander sammen Baltikum og Balkan...

Vis Medlemmets Profil

16 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 11:28

Ikke til vanlig...
Skulle bare teste dere...

...øh...

17 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 11:47

Fra Ural til Shetland...

-Tror du har dekket det meste allerede, jeg...

Eneste JEG ville endret er:

Kjør BIL!

Seriøst: Toyota Hiace med kjøleskap og madrass og en gateregistrert offroader / enduro med både SM og enduro-setup klart.

Så kjører du bil på transportetappene og mc når du har kommet til det området som skal utforskes.. DET hadde vært knall.

Men tror budsjettet kan og vil sprekke... Sad

Vis Medlemmets Profil

18 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 14:06

KnutR

Admin
Uansett hvor ferden går, så ville jeg kanskje begynt ut med en solid runde her i nisselandet.. Om ikke annet for å sjekke at alt fungerer - og om ting går til helvete på testturen, så står du ikke stranda langt pogherivold nedi Spania der ingen skjønner hva du sier og en blanding av eseljukk og rødvin går inn på motoren som "olje"..

..Altså.. Jeg mener ikke at absolutt alle her til lands ville skjønt hva du sier dersom du står og banner over en herpa Yamahahahaha, men jeg tror selv de verste kverulantene forstår poenget.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

19 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 15:44

99Trollerud skrev:
jhn skrev:Akkurat som ....oss?

Merkelige greier det der med stigmatisering; Jo bedre man blir kjent med et folk, jo værre blir det å rakke ned på dem?

Ja, merkelige greier. Men når æ tenke mæ om så e de ikke helt som oss, vi sparker vel kun nedover, det finnes jo ingen hverken ved siden eller over oss, gjør det vel?
Ingen ved siden eller over mæ i hvertfall

Vis Medlemmets Profil

20 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 16:18

jhn skrev:Ingen ved siden eller over mæ i hvertfall

Eneste måten det kan oppfattes som en sannhet på, er om det er hold i påstanden din om at du bor på Nordkapp..

-Noe jeg finner det vanskelig å tro på! scratch

Vis Medlemmets Profil

21 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 16:20

KnutR skrev:Uansett hvor ferden går, så ville jeg kanskje begynt ut med en solid runde her i nisselandet.. Om ikke annet for å sjekke at alt fungerer - og om ting går til helvete på testturen, så står du ikke stranda langt pogherivold nedi Spania der ingen skjønner hva du sier og en blanding av eseljukk og rødvin går inn på motoren som "olje"..

..Altså.. Jeg mener ikke at absolutt alle her til lands ville skjønt hva du sier dersom du står og banner over en herpa Yamahahahaha, men jeg tror selv de verste kverulantene forstår poenget.

Jeg skal forsøke å si dette på en pen måte;

HOLD KJEFTEN OG GI OSS EN NY "NAME THAT BIKE"-OPPGAVE!!! What a Face

Vis Medlemmets Profil

22 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 16:47

99Trollerud skrev:

Eneste måten det kan oppfattes som en sannhet på, er om det er hold i påstanden din om at du bor på Nordkapp..

Har vel aldri sagt æ bor på Nordkapp

Vis Medlemmets Profil

23 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 17:11

jhn skrev:
99Trollerud skrev:

Hmmmm... U-hmmm..

-Ikke? Question

Vis Medlemmets Profil

24 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 17:39

99Trollerud skrev:
jhn skrev:
99Trollerud skrev:

Hmmmm... U-hmmm..

-Ikke? Question
Næææ, æ kan jo ikke bo oppe på platået, har du vært der? Der e det jo fan ikke boanes førr en kvit mann. Men æ bor i Nordkapp kommune. Det bor sikkert 2000-2500 stk lengere nord i kommunen. Æ bor ca 4 mil sør for Nordkapp platået

Vis Medlemmets Profil

25 Re: -xxx- Weirdo Tour 2013 on Tir 22 Mai 2012 - 17:49

Du avslører stadig fler detaljer om deg selv, skal vi se:

Hvit mann
Kjører V-Strom
Bor 4 mil sør for platået

-Nå skal jeg søke på google earth å se om jeg kan finne en som passer beskrivelsen i det aktuelle området..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next