Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Husqvarna 500 objekt

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Husqvarna 500 objekt on Tor 19 Apr 2012 - 12:30

Overpriset objekt selges til optimistisk kjøper. Ikke still spørsmål, bare betal.

5.000,- Gjerne mer.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Husqvarna 500 objekt on Søn 22 Jul 2012 - 21:35

Jasså? Hilken årsmodell, og er det CR eller WR? -Og hva virker eller ikke virker på den? Svar på den som er minst..... :-) Jeg kan trenger noen biter til min cr 430 -82...

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Husqvarna 500 objekt on Man 23 Jul 2012 - 7:06

Skal du begynne å fikle med Gammal-Qvarnaen din nå? Jaggu på tide..

Det er en 1984 CR 500, men den skal nok aldri bli restaurert tilbake til "former glory", det jeg har av skumle planer for denne er å dytte en Honda XL / XR 600 motor inn der. En vakker dag, når jeg blir pensjonist..

Hva trenger du av biter? Tror ikke det er mye jeg kan bidra med, men hvem vet, kanskje jeg kan snakke med noen som kan snakke med noen?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Husqvarna 500 objekt on Man 23 Jul 2012 - 10:55

KnutR

Admin
Jeg kan jo bidra med en XL600.... Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

5 Re: Husqvarna 500 objekt on Man 23 Jul 2012 - 12:11

KnutR skrev:Jeg kan jo bidra med en XL600.... Wink

Bare si fra om du vil hugge den i småbiter og transplantere hjertet over i et Husky-chassie!

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Husqvarna 500 objekt on Man 23 Jul 2012 - 12:25

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:
KnutR skrev:Jeg kan jo bidra med en XL600.... Wink

Bare si fra om du vil hugge den i småbiter og transplantere hjertet over i et Husky-chassie!

Bare si fra om du vil kjøpe hele greia for å hugge den i småbiter Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

7 Re: Husqvarna 500 objekt on Man 23 Jul 2012 - 15:25

Skal du ha PENGER for den??? Mad

Trudde du skulle donere den bort helt gratis, jeg!?

Denne gamle XL'en er vel ikke verd mye klink? Om du kjenner godt etter, hva er nedre smertegrense for å gjøre seg av med den gamle haugen?? Suspect

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Husqvarna 500 objekt on Tor 26 Jul 2012 - 10:33

KnutR

Admin
99Trollerud skrev:Skal du ha PENGER for den??? Mad
Trudde du skulle donere den bort helt gratis, jeg!?
Jeg ER kvart sunnmøring da.

99Trollerud skrev: Denne gamle XL'en er vel ikke verd mye klink? Om du kjenner godt etter, hva er nedre smertegrense for å gjøre seg av med den gamle haugen?? Suspect
Det viste seg at den var verdt noen klink gitt. Solgte den i går ettermiddag. :)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]