Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Palmas fattigstue...!

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 8 av 12]

176 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 18:23

Rolig bare rolig kara, ikke noe fare for uttørking i Palmas fattigstue. Har vannet jevnt og trutt siden støpingen.. Er ikke no vanlig ammatør heller... Suspect
Og noe reisning i kanten forekommer ikke her, men på midten derimot cheers   det er tross alt freddan, til og med en svart en bounce

Palma sjappa i i by'n ja, må jo finnansiere greiene her Twisted Evil

Neida den sjappa skylder jeg ikke ei krone på, så det går nok bra. Burde vel ha fått noen grunker for det navnet men får sende noen råskinn med balltre å banke på døra en dag affraid

PS: Bettong herder faktisk i borti 50 år... Shocked har jeg hørt da... Og gølvet er vel ca 8-10 cm..

Vis Medlemmets Profil

177 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 19:17

Bra. Ikke farlig å prøve ting man ikke kan. Jeg gjør slikt hele tiden. Egentlig ganske naturlig, siden jeg ikke kan noe som helst..

Vis Medlemmets Profil

178 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 20:40

Jeg tenker på av og til om dagen at jeg har en mottorsykkel nede i ei annen bu her og... Lurer på om jeg skal skifte litt ollje og slik etterhvert... Blir jo mye fattigstue som får tiden om dagen... Suspect

Vis Medlemmets Profil

179 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 20:50

Trollerud skrev:Bra. Ikke farlig å prøve ting man ikke kan. Jeg gjør slikt hele tiden. Egentlig ganske naturlig, siden jeg ikke kan noe som helst..

Virker som om Palmagutten kan mer enn han sier Twisted Evil spesielt når vi ser resultatet........

Vis Medlemmets Profil

180 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 21:03

http://www.palma.no/

Er det her du skal innrede Fattig-stua Suspect

Vis Medlemmets Profil

181 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 21:04

Okda skrev:Virker som om Palmagutten kan mer enn han sier Twisted Evil spesielt når vi ser resultatet........

Der scora du stort Okda ! Ikke bare med hva jeg kan, men ....gutten cheers cheers
Du er herved innvettert tel en heidunndrandes åpning av fattigstua om et år eller to ! cheers
Ta med kopp og noe å spise.... clown Jeg har vann...

Vis Medlemmets Profil

182 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 21:07

ArcticTiger skrev:http://www.palma.no/

Er det her du skal innrede Fattig-stua Suspect

Jaaaaaaa  bounce  bounce  bounce

Disse blir å finne i fattigstua. Lurer på om de søker fattigasyl...???

Vis Medlemmets Profil

183 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 21:18

Palma skrev:
Okda skrev:Virker som om Palmagutten kan mer enn han sier Twisted Evil spesielt når vi ser resultatet........

Der scora du stort Okda ! Ikke bare med hva jeg kan, men ....gutten cheers cheers
Du er herved innvettert tel en heidunndrandes åpning av fattigstua om et år eller to ! cheers
Ta med kopp og noe å spise.... clown  Jeg har vann...

Gleder meg -si fra minst en dag i forveien så stiller jeg Very Happy

Vis Medlemmets Profil

184 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 21:24

Okda skrev:
Palma skrev:

Nå syns jeg Palma prøver å snakke seg vekk, var det ikke lovet hjemme laga pizza når stua skulle innvies Suspect

185 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 21:35

KliffArne skrev:
Okda skrev:
Palma skrev:

Nå syns jeg Palma prøver å snakke seg vekk, var det ikke lovet hjemme laga pizza når stua skulle innvies Suspect

Det blir vell bare Grandioza med extra Kvit-løk Rolling Eyes Og kald-vatn fra Kaldvassvatne. Han har jo ingen kjeller til å lage Kjellar-vatn i drunken

Vis Medlemmets Profil

186 Re: Palmas fattigstue...! on Fre 27 Nov 2015 - 23:56

ArcticTiger skrev:
KliffArne skrev:
Okda skrev:
Palma skrev:

Det blir vell bare Grandioza med extra Kvit-løk Rolling Eyes  Og kald-vatn fra Kaldvassvatne. Han har jo ingen kjeller til å lage Kjellar-vatn i drunken

Pizza me kvitlauk og kildevann må være perfekt - smakte sånn kildevann i Spania for 40 år siden - når bare det kom ned så brant det noe jævlig :)

Vis Medlemmets Profil

187 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 28 Nov 2015 - 9:26

KliffArne skrev:
Okda skrev:
Palma skrev:

Neida, planen var/er å bygge en bakarovn i tilknytning til stua der, og den skal man lage pizza i. Men ved stueinnvielsen skal vi nok få til noe greier..

Vis Medlemmets Profil

188 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 28 Nov 2015 - 10:26

En gubbe her i Ringsaker sa : Fysste gongen je vart tilbudt pizza trudde je det va`n Oskar som hadde spydd på lefsa si............ clown

...og får du problemer med fludiumet er det nok noen få i Hedmark du kan be om gode råd... alien

Vis Medlemmets Profil

189 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 28 Nov 2015 - 11:44

intrudergubbe skrev:En gubbe her i Ringsaker sa : Fysste gongen je vart tilbudt pizza trudde je det va`n Oskar som hadde spydd på lefsa si............ clown

...og får du problemer med fludiumet er det nok noen få i Hedmark du kan be om gode råd... alien

Man må vel til Trøndelag for å få den råeste julegløggen kanskje.

Snart jul, så her kommer oppskrift på en velsmakende trøndersk gløgg.
1.Legg en rosin i en tesil.
2.Tøm en flaske brennevin gjennom sila.
3. Blir det for mye fruktsmak kan man sløyfe rosinen.

Vis Medlemmets Profil

190 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 28 Nov 2015 - 12:20

Var på Svullrya på MC-treff i regi av vår alles kjære Svein 2.
Baren på campingplassen/motellet stengte kl 1900 (!) så det var bra vi hadde forhåndsproviantert.
Sjefen for MCsiden beæret oss med en tur med Bakpå bakpå,og vi gjorde ham den ære å spandere grillmat..
Vi koste oss med fast og flytende føde,hadde jaggu vært moro om noen tok initiativ til en slik
samling igjen...er jo ikke mer arbeid enn å ordne med ei helg.. I love you cyclops

Vis Medlemmets Profil

191 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 28 Nov 2015 - 17:32

Nå har ikke jeg tenkt å værra på treff med hverken kalif eller bakpå eller frampå.... Suspect

Men litt ble det gjort i dag og. Resten av gamle muren ble fiksa litt på. Er ikke 100 % fornøyd men får se om det duger.

Vis Medlemmets Profil

192 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 28 Nov 2015 - 22:13

Duger sikkert plenty, går jo an å male med struktur hvis du vil være ekstra fin på det

193 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 28 Nov 2015 - 23:17

KliffArne skrev:Duger sikkert plenty, går jo an å male med struktur hvis du vil være ekstra fin på det

Njææ. Er ikke helt tilhenger av det men får se..

Vis Medlemmets Profil

194 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 8:44

Struktur my ass....

Men du må mure en mur som går til gulvet med utgangspunkt i den kladden opp under taket -det ser jo helt tullete ut at den henger der oppe. Det blir også bedre ifht laftet på siden.

Vis Medlemmets Profil

195 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 9:20

Haya99 skrev:Struktur my ass....

Men du må mure en mur som går til gulvet med utgangspunkt i den kladden opp under taket -det ser jo helt tullete ut at den henger der oppe. Det blir også bedre ifht laftet på siden.

Svarte faan Haya, syns det er helt for jævlig at du kommer å sier slik nå..... Suspect
Du har jo helt rett tongue
Grunnen til at jeg først tok ned myren var at jeg måtte få vekk noe råtestokker bak der...
Jaja, muring er gøy..

Vis Medlemmets Profil

196 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 11:27

Palma skrev:

Svarte faan Haya, syns det er helt for jævlig at du kommer å sier slik nå..... Suspect
Grunnen til at jeg først tok ned myren var at jeg måtte få vekk noe råtestokker bak der...
Jaja, muring er gøy..
Nei, det e det fan ikke ... mye tilrigging, mye søl og mye opprydding

Vis Medlemmets Profil

197 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 12:00

jhn skrev:
Palma skrev:

Jaja, muring er gøy..

- må du ikke ta motet fra stakkaren! ser du ikke at han sliter og forsøker å holde motivasjonen oppe??? bounce

Vis Medlemmets Profil

198 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 12:43

Skal det være sååå fisefint , så er det bare begynne å bære tegl-stein. Så har du litt å gjøre resten av året alien

199 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 13:05

KliffArne skrev:Skal det være sååå fisefint , så er det bare begynne å bære tegl-stein. Så har du litt å gjøre resten av året alien

Jeg kan nok komme til å fise litt, men tegl... det er langt over grensen. Samma hvordan det blir seende ut, bare det blir pent.

Vis Medlemmets Profil

200 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 13:06

Okda skrev:
jhn skrev:
Palma skrev:

Jaja, muring er gøy..

- må du ikke ta motet fra stakkaren! ser du ikke at han sliter og forsøker å holde motivasjonen oppe??? bounce
Motivasjon? ... hva gjør det ikke med min motivasjon å lese at langt mer arbeidskrevende oppgaver enn den smålistinga og malingskvettinga mi, er gøy?
Det må da være grenser for hvilken galskap man bare skal overse ... husk, her er det meningen vi skal kalle en spade en spade ... så bare drit & dra clown

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 8 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Palmas fattigstue...!