Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Palmas fattigstue...!

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 9 av 12]

201 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 13:29

jhn skrev:
Okda skrev:
jhn skrev:
Palma skrev:
Haya99 skrev:Struktur my ass....

Men du må mure en mur som går til gulvet med utgangspunkt i den kladden opp under taket -det ser jo helt tullete ut at den henger der oppe. Det blir også bedre ifht laftet på siden.

Svarte faan Haya, syns det er helt for jævlig at du kommer å sier slik nå..... Suspect
Du har jo helt rett tongue
Grunnen til at jeg først tok ned myren var at jeg måtte få vekk noe råtestokker bak der...
Jaja, muring er gøy..
Nei, det e det fan ikke ... mye tilrigging, mye søl og mye opprydding

- må du ikke ta motet fra stakkaren! ser du ikke at han sliter og forsøker å holde motivasjonen oppe??? bounce
Motivasjon? ... hva gjør det ikke med min motivasjon å lese at langt mer arbeidskrevende oppgaver enn den smålistinga og malingskvettinga mi, er gøy?
Det må da være grenser for hvilken galskap man bare skal overse ... husk, her er det meningen vi skal kalle en spade en spade ... så bare drit & dra clown

Oisann, har du fått sny no? :)
men, joda ser at det blir litt demotiverende - HVIS HAN HAR GJORT alt dette sjøl, sånn helt uten hjelp???
Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

202 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 13:45

Okda skrev:
jhn skrev:
Okda skrev:
jhn skrev:
Palma skrev:

Men du må mure en mur som går til gulvet med utgangspunkt i den kladden opp under taket -det ser jo helt tullete ut at den henger der oppe. Det blir også bedre ifht laftet på siden.

Svarte faan Haya, syns det er helt for jævlig at du kommer å sier slik nå..... Suspect
Du har jo helt rett tongue
Grunnen til at jeg først tok ned myren var at jeg måtte få vekk noe råtestokker bak der...
Jaja, muring er gøy..
Nei, det e det fan ikke ... mye tilrigging, mye søl og mye opprydding

- må du ikke ta motet fra stakkaren! ser du ikke at han sliter og forsøker å holde motivasjonen oppe??? bounce
Motivasjon? ... hva gjør det ikke med min motivasjon å lese at langt mer arbeidskrevende oppgaver enn den smålistinga og malingskvettinga mi, er gøy?
Det må da være grenser for hvilken galskap man bare skal overse ... husk, her er det meningen vi skal kalle en spade en spade ... så bare drit & dra clown

Oisann, har du fått sny no? :)
men, joda ser at det blir litt demotiverende - HVIS HAN HAR GJORT alt dette sjøl, sånn helt uten hjelp???
Twisted Evil  

lol!

Neida, ikke mist motet Jhn, våren kommer.... snart.. I mens skal jeg holde deg oppdatert med noe småpusling i fattigstua.

@Okda: HVIS HAN HAR GJORT alt dette selv ???? Suspect Var det trykk på HAN også??... clown

Vis Medlemmets Profil

203 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 17:47

Mens man venter må man ha litt mat Very Happy Nå har jeg skryti på meg pizzabaking, så her må det trenes.
Man tager en neve med kvitlauk:

Og så en neve med chilli og habanero

En boks med rømme.... blander inn gvitlauk, chilli, pepper og salt. Smører på pizzabunnen og legger på skiver med squash, tomater, løk, grønnkål. Masse god ost oppå der, smack, ferdig.

Det blir berre lekkert bounce
PS: Ja, det kan faktisk og brukes kjøtt... pirat

Vis Medlemmets Profil

204 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 17:51

Palma skrev:Mens man venter må man ha litt mat  Very Happy  Nå har jeg skryti på meg pizzabaking, så her må det trenes.

En boks med rømme.... blander inn gvitlauk, chilli, pepper og salt. Smører på pizzabunnen og legger på skiver med squash, tomater, løk, grønnkål. Masse god ost oppå der, smack, ferdig.

Svarte granskauen ---- du må ha mye drikkanes tilgjengelig..... affraid

Vis Medlemmets Profil

205 Re: Palmas fattigstue...! on Søn 29 Nov 2015 - 18:04

Okda skrev:
Palma skrev:Mens man venter må man ha litt mat  Very Happy  Nå har jeg skryti på meg pizzabaking, så her må det trenes.

[img[/img]

[img][/img]

Svarte granskauen ---- du må ha mye drikkanes tilgjengelig..... affraid

Har litt pizza ved siden av ølet for å si det slik pirat

Vis Medlemmets Profil

206 Re: Palmas fattigstue...! on Tir 1 Des 2015 - 16:42

Jaja, Haya, du er kravstor, ble dette bedre da? Du hadde rett denne gangen Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

207 Re: Palmas fattigstue...! on Tir 1 Des 2015 - 17:49

Denne gangen? .....ja mye bedre - men stoppet muren ved himlingen - eller gikk din videre opp?

Vis Medlemmets Profil

208 Re: Palmas fattigstue...! on Tir 1 Des 2015 - 18:17

Haya99 skrev:Denne gangen?    .....ja mye bedre - men stoppet muren ved himlingen - eller gikk din videre opp?

Ja jeg lot det sitte igjen en kladd der sist, den banka jeg ned i dag, og pussa over :)

Ja, muren stoppet ved himlingen, delvis... Det var ihvertfall ikke murt sammen, ligger noen steiner oppå der. Røret er ca 30-40 cm før det kommer inn i pipeløpet..

Vis Medlemmets Profil

209 Re: Palmas fattigstue...! on Tir 1 Des 2015 - 22:48

Du sku ikke ha nevnt pipa ... no kommer det sikkert en tulling med brannforskriftene .... så blir det mere arbeid på dæ

Vis Medlemmets Profil

210 Re: Palmas fattigstue...! on Tir 1 Des 2015 - 23:00

Hvis du har tenkt å bruke pipa, så må du huske at det er brannforskrifter å ta hensyn til når du renoverer

211 Re: Palmas fattigstue...! on Tir 1 Des 2015 - 23:06

Pipa er grei den. Forholdsvis nyrestaurert med lecarør inni..

Vis Medlemmets Profil

212 Re: Palmas fattigstue...! on Ons 2 Des 2015 - 9:05

KliffArne skrev:Hvis du har tenkt å bruke pipa, så må du huske at det er brannforskrifter å ta hensyn til når du renoverer

Slutt og tull..

Vi er anarkister, "brannforskrifter" du liksom... Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

213 Re: Palmas fattigstue...! on Ons 2 Des 2015 - 12:42

Palma skrev:Pipa er grei den. .... .....
Hmm? ... vi får se ...

Vis Medlemmets Profil

214 Re: Palmas fattigstue...! on Ons 2 Des 2015 - 16:10

Nå gir jeg jamt f... i den pipa Twisted Evil , det blir varmt og jeg er fornøyd !

Vis Medlemmets Profil

215 Re: Palmas fattigstue...! on Ons 2 Des 2015 - 16:47

Bra med langt røykrør-tror de regner 1500w oppvarming pr meter. cheers

Vis Medlemmets Profil

216 Re: Palmas fattigstue...! on Ons 2 Des 2015 - 17:01

Klart det er brannforskrifter for de som renoverer - men - hvem har renovert? Dette er jo en liten oppussing!! bare få vekk den der presenninga før du fyrer for den smelter og renner ned i små dråper når det blir varmt nok - det er noe dritt....

Tenk renovere - hadde du renovert måtte du jo ha skifta ut ovnen også for den er ikke rentbrennende. Nei - litt grunnleggende oppussing og maling.... TEK10 er jo bare papir

Vis Medlemmets Profil

217 Re: Palmas fattigstue...! on Ons 2 Des 2015 - 17:49

Okda skrev: TEK10 er jo bare papir

Papir brenner godt... cheers

Vis Medlemmets Profil

218 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 12 Des 2015 - 0:51

Åssen går det i Fattig-stua Palma, har bettongen begynt å sprekke opp Shocked ?

Vis Medlemmets Profil

219 Re: Palmas fattigstue...! on Lør 12 Des 2015 - 9:21

ArcticTiger skrev:Åssen går det i Fattig-stua Palma, har bettongen begynt å sprekke opp Shocked ?
Haha, ja nå ligger jeg på knea om dagen med meisel og hammer og skal få ut den møkkabettongen.

Neida, betongen ser bra ut den. Det skrubbes vegger om dagen. Julevask med grønnsåpe og klorin. Har ikke vært vaska på 150 år de veggene...

Vis Medlemmets Profil

220 Re: Palmas fattigstue...! on Man 25 Jan 2016 - 15:05

Neidææven Palma, nå er det lenge sia du har oppdatert oss om framgangen i Fattigstua bounce
Eller fikk du "spikervegring" etter at du jobba så innmari hardt med den i høst? Eller har sjukemellinga gått ut Shocked

Vis Medlemmets Profil

221 Re: Palmas fattigstue...! on Man 25 Jan 2016 - 19:03

ArcticTiger skrev:Neidææven Palma, nå er det lenge sia du har oppdatert oss om framgangen i Fattigstua bounce
Eller fikk du "spikervegring" etter at du jobba så innmari hardt med den i høst? Eller har sjukemellinga gått ut Shocked

Ja sant, det er lenge sia. Det har jo vært så innihælvettes kaldt, og med tæla i bakken så får jeg ikke gravd noe heller. Litt på stedet hvil og bruker litt mer energi på jobbssøkning om dagen..

Har ikke kommet stort lenger siden jul der oppe i stugan

Vis Medlemmets Profil

222 Re: Palmas fattigstue...! on Man 25 Jan 2016 - 19:45

Du er jo reine multikunstnern til å fikkse Fattigstuer, du får legge ved en link til denna tråden når du søker jobber Very Happy

Vis Medlemmets Profil

223 Re: Palmas fattigstue...! on Man 25 Jan 2016 - 19:50

ArcticTiger skrev:Du er jo reine multikunstnern til å fikkse Fattigstuer, du får legge ved en link til denna tråden når du søker jobber Very Happy

Takker for det AT, ja jeg bruker igrunnen hele BAN som referanse i alle mine søknader... hmm kanskje derfor jeg ikke har hørt noe.... scratch

Vis Medlemmets Profil

224 Re: Palmas fattigstue...! on Man 25 Jan 2016 - 19:56

Frimurerene tar imot nye folk, har jeg hørt. Gamle folk også, forresten.

Vis Medlemmets Profil

225 Re: Palmas fattigstue...! on Man 25 Jan 2016 - 20:24

Palma skrev: Det har jo vært så innihælvettes kaldt, og med tæla i bakken så får jeg ikke gravd noe heller. Litt på stedet hvil og bruker litt mer energi på jobbssøkning om dagen..

Har ikke kommet stort lenger siden jul der oppe i stugan

Ja, det er sikkert at det har vært inn i helvetes kaldt.
Selv reinen holder seg innendørs...

[img][/img]

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 9 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Palmas fattigstue...!