Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hvilken varebil?

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Hvilken varebil? on Ons 7 Sep 2016 - 12:13

KliffArne skrev:
mekkern skrev:årsmodell pris og kjørelengde?

2007- 60k - 158k km.  Bilen ser ikke så verst ut, helt nye sommerdekk/felger, fjorårsgamle vinterdekk på alu.

Tror prisen var grei, han prøvde seg med 68 i annonsen.

det er noe slikt i den prisklassen jeg ser etter -takk for dataene! Da vet jeg hva de kan gå for, ikke bare fantasipris på Finn...

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Hvilken varebil? on Ons 7 Sep 2016 - 14:00

mekkern skrev:
KliffArne skrev:
mekkern skrev:årsmodell pris og kjørelengde?

2007- 60k - 158k km.  Bilen ser ikke så verst ut, helt nye sommerdekk/felger, fjorårsgamle vinterdekk på alu.

Tror prisen var grei, han prøvde seg med 68 i annonsen.

det er noe slikt i den prisklassen jeg ser etter -takk for dataene! Da vet jeg hva de kan gå for, ikke bare fantasipris på Finn...

Fulgte med en stund på Finn, på både Trafic, Vivastar og Primaster. Skulle jeg fått tak i noe særs billigere av samme årgang, så måtte jeg tatt til takke med mindre motor og registerreim.Denne har kjede. Den er fin å kjøre, drar greit. Tror den er grei mht. forbruk også, men det har jeg ikke målt skikkelig ennå. Men har kjørt ca 30 mil nå, uten at måleren har falt veldig. Kanskje den henger rabbit

28 Re: Hvilken varebil? on Ons 7 Sep 2016 - 14:19

knutk skrev:
KliffArne skrev:Skal bruke den som erstatning for den hagestua som stormen for avgårde med  clown

Eh.. Refereres det her til hagestua som ble satt opp i fjord og omtalt som prosjekt i en annen tråd, den som skulle stå til Haya hadde fått sin sykkel ferdig?
Betyr det at Haya er klar til å sette sykkelen sin på veien =

I fjor, knutk, ifjor study  Den har ikke blåst på fjord'en ennå.  Det var bare noe jeg skrev for at haya og trollerud skulle føle seg lettere til sinns. Hagestua kommer som tidligere nevnt til å stå til Dovre faller, eller Mannen.

29 Re: Hvilken varebil? on Ons 7 Sep 2016 - 15:41

Er det så dårlig klima der nede, at du må være inne når du skal være ute Shocked

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2