Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

MC-klubber og MC-klubber,fru Blom

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 MC-klubber og MC-klubber,fru Blom on Man 26 Okt 2015 - 14:26

Finnes jo uhorvelig mange sådanne her på berget,er (?) selv med i Gammelkara MK..hvor jeg er general top member...selvutnevnt...og dessuten i Ryk & Reis avdeling Ringsaker.....
...og på Bergshøgda ved Brumunddal har HA en av sine filialer...
Mange er betenkte ang HA,men selv velger jeg å tro at følk er følk til det motsatte er bevist..

...VI SKRIVES... alien Question

Vis Medlemmets Profil

2 Re: MC-klubber og MC-klubber,fru Blom on Man 26 Okt 2015 - 15:44

For min del er det fullstendig uinteressant å være medlem av noen klubb ... og ang HA og at folk er folk ... selv de mest utrivelige folk er jo også folk på et vis.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: MC-klubber og MC-klubber,fru Blom on Tir 27 Okt 2015 - 8:05

Hvis miitt trygge A4 -liv en gang revner, kjerringa flytter, ungene ikke vil ha noe med meg å gjøre, huset går på tvamgsalg, så kanskje jeg banker på døra hos en 1% klubb.
Ser for meg at "rekruttperioden" kan bli tøff for en halvgammel mann, har ikke kropp til å praktisere som bodyguard eller torpedo.
Til hkengjeld er jeg veldig glad i kaffe, og det er jo det det handler om, en gjeng med voksne mannfolk med interesse for amerikansk mc som liker å treffes over en kaffekopp.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: MC-klubber og MC-klubber,fru Blom on Tir 27 Okt 2015 - 13:06

Hvis enkelte her på berget forsøker å leve som onkel i Ammerka kan det nok være grunn til å pile unna som ei bikkje med rompa mellom beina...
Men mange mcklubber kan jo ha det artig,som nærmeste nabo til Ilseng fengsel,JAILHOUSE MC... affraid

...og på Hamar har vi jo OLD BIKERS,som har eget klubbhus samt fellesturer for MC med både to og tre hjul hver onsdag og søndag.. Laughing Shocked
Vår egen SVEIN 2 er en av ildsjelene i denne klubben,han har faktisk også vært turleder og de kom jaggu i mål også.. Basketball bounce

santa farao

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]