Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Teknisk Tråd

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Teknisk Tråd on Lør 21 Des 2013 - 20:01

Kan vel bare ende i en... Wink

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Teknisk Tråd on Søn 22 Des 2013 - 10:49

Hi-side skrev:
Haya99 skrev:
Haeggis Softline skrev:Tror det vel er meningen at du skal SPØRRE, ikke svare, Marulken!

Vi vet alle svarene du kommer med...

Spm: "Noen som vet hva som vil være best for å forlengelevetiden på sideventilene på en '49 Indian?"
Svar fra Marulken: "Carbonfelger vil lette konstruksjonen, så det blir mindre slit for motoren og dermed ventilene"

Men er det noen som kan hevde at det svaret er feil?

Og setter du carbisfelger på sykkelen til Hiside -så får du også optimalt utgangspunkt for raske runder ......jadda... Very Happy
Mener du at jeg kjører for sakte?
Ligger det en utfordring her?
Jeg har ikke carbonfelger, men jeg skal klare å kjøre fra deg og carbongrisen din på hvilken som helst av de norske banene  tongue 
Tar du den utfordringen?

Klart det - men jeg må trene litt først…… det blir Rudskogen eller ACR ….. du har jo mange runder på Skogen - men der kommer gamper til sin rett iaf 3 steder….. og lengre rettslette …. men jeg er nok nærmere deg på ACR...

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Teknisk Tråd on Søn 22 Des 2013 - 15:14

FastFreddie skrev:
S1000RR skrev:
FastFreddie skrev:Prøver meg her istedenfor å lage egen tråd.Har kjøpt clutchlameller (er det det riktige navnet på clutchplater?) hvor en er litt forskjellig fra de andre.Alle utenom den ene har spor som går rett ut på tvers av platen mens den ene har skråstilt spor ca 45 grader.Hvor setter jeg den ene:ytterst,innerst eller spiller det ingen rolle?Har fått det med meg at jeg skal legge platene i motorolje noen timer før jeg installerer dem.

Takk på forhånd,FF:)
Om du hadde forklart hvilket sykkelmerke og modell dette vedrører så kansje du hadde fått et svar.

lol.Trodde jeg gjorde det Sad

Det er en gammel honda cb 900 custom '81 modell.

Ett siste spørsmål angående clutchbyttet:Så på youtube samt leste i en bok at den rue siden skulle stå utover.Da jeg kjente på platene (tørre) kjente jeg ingen forskjell.Vil jeg kjenne det etter å ha lagt dem i olje?Er det ingen forskjell,eller snakker dem da om metallplatene imellom clutchplatene?Var det i det hele tatt mulig å skjønne hva jeg spør om her? Sad

Takk på forhånd for svar :)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2

Similar topics

-

» volvo 360 glt
» Lynx rave 800 sp
» 36 opel p4