Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Paioli kråsser-gaffel.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Paioli kråsser-gaffel. on Fre 30 Okt 2015 - 23:23

Jeg skal bytte olje- og støvtetninger på  gaffern på en -00 Yamaha TT600R, det er en fullt justerbar Paioli gaffel. (Ikke opp-ned gaffel)
Er det noen spesielle hensyn/prosedyrer å ta, eller er det bare å skru ut "bunnskruen" og dra ut inner-røret?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Paioli kråsser-gaffel. on Man 2 Nov 2015 - 20:39

Er det ingen som har knøvla med en sånn Paioli-gaffel før her? Ingen råd å få......
Ikke engang  en usaklig kommentar gidder dere å offre på meg Rolling Eyes  
Nei, jeg får kanskje svællje en kammel, og prøve meg med spørsmålet der borte på  mcsiden, det er mange spessialister der Very Happy

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Paioli kråsser-gaffel. on Man 2 Nov 2015 - 20:56

av med støvhetta og på med ny- tømme den for olje før du fyller den igjen?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Paioli kråsser-gaffel. on Man 2 Nov 2015 - 21:03

Du har en Paioli CONV 46 TT 600 R, som vist på denne linken:
http://www.paioli.com/paiolini/detail_en.php?id=19

Det er bare å løsne den i bunnen, og nappe ut innerrøret.

Har du ikke manualen til sykkelen din? Du finner den her: http://data.manualslib.com/pdf4/82/8178/817726-yamaha/tt600r.pdf?8b3a900e963d38e0cecc31c95fd18bd1

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Paioli kråsser-gaffel. on Man 2 Nov 2015 - 21:06

ArcticTiger skrev:Er det ingen som har knøvla med en sånn Paioli-gaffel før her? Ingen råd å få......
Ikke engang  en usaklig kommentar gidder dere å offre på meg Rolling Eyes  
Nei, jeg får kanskje svællje en kammel, og prøve meg med spørsmålet der borte på  mcsiden, det er mange spessialister der Very Happy

Hm... Er ikke det at vi er så vrange, men først snakker du om gaffel, deretter kaller den for paella, og så skal den skifte olje? Når man er kommet til paella er vi allerede langt ned i vinflaska. Razz

Når nå forslaget om å blande inn kamelkjøtt kommer opp? Hvordan skal dette gå drunken

Spøk til side.
Har aldri hørt om denne gaffelen før, er det noe spesielt med den? Er det ikke bare å gjøre som mekkern sier? Kan jo sette en isboks under slikt at om det spruter med deler samles de opp.

Vet ikke helt om jeg skal ønske lykke til eller bon appetitt cheers

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Paioli kråsser-gaffel. on Man 2 Nov 2015 - 21:42

Tusen Takk for gode råd Gutter, jeg visste jeg kunne stole på dere cheers Flott med den manualen Mortal!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]