Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Har dere sikret dere plass?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Har dere sikret dere plass? on Man 2 Nov 2015 - 19:00

Syndefloden er nær, så idag sikret jeg meg plass på Ark'en. De skulle visst ha med seg allslags rare dyr, så det er bare å melde seg clown

2 Re: Har dere sikret dere plass? on Man 2 Nov 2015 - 19:02

Blir nok mange kameler ombord, for det blir visst ikke svelget noen.. clown

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Har dere sikret dere plass? on Man 2 Nov 2015 - 19:48

Jeg melder på 2 Tigere til seilasen, den ene litt gammel og dorsk, den andre nokkså blodtørstig. Men rolig hvis den blir stellt pent med.

Og jeg ser at det allerede er en Matros med Gul Vest ombord cheers

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Har dere sikret dere plass? on Man 2 Nov 2015 - 21:11

Noahs ark ble bygd av amatører, Titanic ble bygget av fagfolk og eksperter study

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Har dere sikret dere plass? on Man 2 Nov 2015 - 21:21

scratch jeg trodde man måtte være forplantningsdyktige for å få innpass på Arken?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 6:18

Ble litt skremt av overskriften og trodde først at noen hadde begynt å spekulere i gravplasser. affraid Men tenker en det verste blir en jo som oftest positivt overraska. clown

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 6:45

Nå har jeg egen båt - så når den er reparert etter årets havari (regner ikke syndefloden for nært forestående da oktober var den tørreste mnd siden -37) - så tar jeg heller den en å reise sammen med kveget på den lekteren med treræl oppå....

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 10:55

ArcticTiger skrev:Jeg melder på 2 Tigere til seilasen, den ene litt gammel og dorsk, den andre nokkså blodtørstig. Men rolig hvis den blir stellt pent med.

Det er Kliffern som er derr fremme - en litt utsatt plass spør du meg - må i hvert fall ha vest og her bør det være en sånn som blåser seg opp Basketball

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 11:37

Regner med at det ikke er plass til meg i Arken.
Jeg som går rundt omkring som Såmannen og lar sæden falle på steingrunn.
En stor synd iflg Skriften, ergo er jeg ikke ren i hjertet, mao en synder.

På barneskolen lærte vi at sæd i dette tilfellet måtte fårståes i overført betydning, som frø eller ord.
Så da kan det hende at noen frø spirer allikevel, hvis det kommer en kamel å bæsjer på dem ?

Vet ikke om Arken også skal oppfattes i noen overført betydning ?

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 12:07

Jompa skrev:Regner med at det ikke er plass til meg i Arken.
Jeg som går rundt omkring som Såmannen og lar sæden falle på steingrunn.
En stor synd iflg Skriften, ergo er jeg ikke ren i hjertet, mao en synder.

På barneskolen lærte vi at sæd i dette tilfellet måtte fårståes i overført betydning, som frø eller ord.
Så da kan det hende at noen frø spirer allikevel, hvis det kommer en kamel å bæsjer på dem ?

Vet ikke om Arken også skal oppfattes i noen overført betydning ?

Vel, der skulle være to av hver fra hver enkelt art. Så lenge der ikke finnes din like er det muligheter bounce

Men det er klart, finnes der flere der ute som sår på stengrunn får du et problem lol!

Da blir det vel til at vi møtes i køen for "rejects".

På den annen side, så en eldre episode av "Black Adder" hvor han var erkebiskop. Han mente at Himmelen ikke var noe blivende sted siden de bare drakk saft og sang salmer.
Alle de syndige damene, fylliker og deres svirebrødre havnet hos Fanden, så det var der det skjedde.
Der er håp for oss alle drunken

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 12:24

Haya99 skrev:Nå har jeg egen båt - så når den er reparert etter årets havari ....

Har du truffet skjæret, igjen Twisted Evil

12 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 13:06

Okda skrev:
ArcticTiger skrev:Jeg melder på 2 Tigere til seilasen, den ene litt gammel og dorsk, den andre nokkså blodtørstig. Men rolig hvis den blir stellt pent med.

Det er Kliffern som er derr fremme - en litt utsatt plass spør du meg - må i hvert fall ha vest og her bør det være en sånn som blåser seg opp Basketball

Men hvem er det som står der oppe ved rekka Question  Kan det være selveste Capitanus Dominicanus, klar til å hive nok en Syndig Blindpassasjer overbord?

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 17:17

KliffArne skrev:
Haya99 skrev:Nå har jeg egen båt - så når den er reparert etter årets havari ....

Har du truffet skjæret, igjen Twisted Evil

Igjen? - er lenge siden siste vi vr på et skjær...

Nei - men ene sideskroget brakk av i en en regatta......

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 21:47

ArcticTiger skrev:
Okda skrev:

Men hvem er det som står der oppe ved rekka Question  Kan det være selveste Capitanus Dominicanus, klar til å hive nok en Syndig Blindpassasjer overbord?

Store Høvding står i bakgrunnen, mens Jompa lurer på om han skal hoppe eller ikke rabbit

15 Re: Har dere sikret dere plass? on Tir 3 Nov 2015 - 22:23

KliffArne skrev:
ArcticTiger skrev:
Okda skrev:

Store Høvding står i bakgrunnen, mens Jompa lurer på om han skal hoppe eller ikke rabbit

Haha, du ser da vel også at det bare er en øvelse ?
Om jeg hopper blir jeg plukka opp av fyren med gul vest.

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Har dere sikret dere plass? on Ons 4 Nov 2015 - 11:47

Tja , er godt på vei..bruker offergaven fra Sjusjøvennene....svart caps med HELVETE på... What a Face

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]